AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

Ronnie coleman deed veel meer kg's man.

:trollface:

OT: Wel brute pic idd

hij doet die oefening gewoon 50 herhalingen ...

Quarter squats zijn bullshit en doen plers niet tenzij ze bij bullsht bonden liften.
Zonder enige haat naar Roelly of om discussie te starten, deze squats zijn ver boven parallel. Komt natuurlijk ook omdat die.niks uit zn heupen zakt.
Denk ook dat veel ondiepe squats gedaan worden doordat diepe zware squats te moeilijk zijn.

Nogmaals ik gun hem alle succes in bodybuilding, maar claims.als 400kg squat en 320 bench vind ik op zn zachtst gezegd zeer dubieus.
Al zou hij echt 320 kunnen benchen kan die heus wel een filmpje laten zien waar die zonder spotter 280 o.i.d. drukt.

Dit antwoord verwacht ik niet van een PLér eerlijk gezegd. Strongman en powerlifters doen quartersquats oa om hun zenuwstelsel op hun donder te geven. Ik doel natuurlijk niet op een wedstrijd squat, maar als ondersteunende oef.

En BBérs pakken deze om de quads meer aan te spreken en hun hams/glutes zo min mogelijk erbij te betrekken. Zal het zelf ook niet doen, maar iedereen heeft zo zn eigen reden en/of filisofie hierover. Of het nu waar is of niet. Elke keer word die discussie opnieuw gestart. Gaat nergens over.

squat, lekker tot de grond met de kont

Dit antwoord verwacht ik niet van een PLér eerlijk gezegd. Strongman en powerlifters doen quartersquats oa om hun zenuwstelsel op hun donder te geven. Ik doel natuurlijk niet op een wedstrijd squat, maar als ondersteunende oef.

En BBérs pakken deze om de quads meer aan te spreken en hun hams/glutes zo min mogelijk erbij te betrekken. Zal het zelf ook niet doen, maar iedereen heeft zo zn eigen reden en/of filisofie hierover. Of het nu waar is of niet. Elke keer word die discussie opnieuw gestart. Gaat nergens over.

Ik durf je met alle zekerheid te zeggen dat de beste squatters dat niet doen. Maar dit gaat wel erg offtopic.

als BB'ers hun squats boven par willen doen en tijdens hun bench training hun partner ook willen laten rowen is dat allemaal goed, maar blijf dan alsjeblieft van het internet weg met je bullshit claims van hoeveel je niet bencht en squat want dan ga je gegarandeerd commentaar krijgen. Jullie doel is toch aesthetics? Wel waarom dan al die stoere vids van quarter squats en bench lockouts? als je daar respect voor wilt moet je maar een PL'er worden en het ineens goed goen, en geen bullshit argumenten geven over waarom je je squats niet full doet

Begonnen ja, zoals bijna alle top-bodybuilders.

Dus hij was wel PL, integenstelling tot wat je zei. Maar vrijwel elke top-bb is begonnen met bb en niet met pl.

Roelly heeft niks met PL te maken. Het enige wat voor hem telt is massa winnen, en sommige spiergroepen extra accentueren. Wanneer het hierbij helpt een oefening met minder gewicht, maar correcter; of met een andere vorm uit te voeren, dan zal dit dat doel dienen.
Er zijn genoeg mensen die claimen dat het nutteloos is, maar Sibil en Roelly weten als pro zijnde als geen ander wat ze doen. Ze hebben ongetwijfeld honderden keren een bepaalde oefening uitgevoerd, en daar leer uit getrokken. Ze weten wel wat ze doenk wat overigens ook te zien is in het resultaat

Dus hij was wel PL, integenstelling tot wat je zei. Maar vrijwel elke top-bb is begonnen met bb en niet met pl.

Roelly heeft niks met PL te maken. Het enige wat voor hem telt is massa winnen, en sommige spiergroepen extra accentueren. Wanneer het hierbij helpt een oefening met minder gewicht, maar correcter; of met een andere vorm uit te voeren, dan zal dit dat doel dienen.
Er zijn genoeg mensen die claimen dat het nutteloos is, maar Sibil en Roelly weten als pro zijnde als geen ander wat ze doen. Ze hebben ongetwijfeld honderden keren een bepaalde oefening uitgevoerd, en daar leer uit getrokken. Ze weten wel wat ze doenk wat overigens ook te zien is in het resultaat
Ronnie en Arnold begonnen als PLers, en waarschijnlijk nog een hoop meer. Ben het er mee eens dat Roelly niks te maken heeft met PL; ik volgende de discussie dan ook niet.

als BB'ers hun squats boven par willen doen en tijdens hun bench training hun partner ook willen laten rowen is dat allemaal goed, maar blijf dan alsjeblieft van het internet weg met je bullshit claims van hoeveel je niet bencht en squat want dan ga je gegarandeerd commentaar krijgen. Jullie doel is toch aesthetics? Wel waarom dan al die stoere vids van quarter squats en bench lockouts? als je daar respect voor wilt moet je maar een PL'er worden en het ineens goed goen, en geen bullshit argumenten geven over waarom je je squats niet full doet

Dit! Zie mijzelf als BB-er en kracht interesseert me dan ook weinig. Ik heb niet eens een idee van wat ik maximaal kan bankdrukken of squatten, laat staan dat ik dat loop te verkondigen.

Ik heb deze van twitter...rechts 2010 en links 2012:)

Hij staat trouwens 6e van de wereld...vet!!!

IMG-20130108-WA0004.jpg

6e van de wereld had ik nog niet verwacht eerlijk gezegd! doet die goed.

sorry maar ik vind die foto's niet echt goed vergelijkingsmateriaal. bij de bovenste is de posing links gewoon beter en bij de onderste is de hoek waarin hij staat anders.

Slechte vergelijking inderdaad. En op die lijst staat ie boven Cutler, wat me sterk lijkt...

Lijst stelt niks voor idd

Slechte vergelijking inderdaad. En op die lijst staat ie boven Cutler, wat me sterk lijkt...

Why not? 2012 heeft Cutler toch geen wedstrijd gedraaid?

Posing is beter! Dat kun je in de vergelijking van de rugpose zien maar doordat hij hem verder uitzet gaat dit ten kostte van de dikte en dat is verre van het geval.

Gaat de goede kant op maar 6de van de wereld ben je bij mij als je 6de word op de Olympia. Want die lijst word maandelijks aangepast

Die lijst is er alleen maar voor de punten. Door de nieuwe regels heb je punten nodig om met de O mee te mogen doen of een eerste plaats bij bepaalde wedstrijden.

Terug
Naar boven