denk dat die dit doet om vooral quads te pakken met zn squat. en minder nadruk geven aan zn glutes en hams
Hehe, eindelijk iemand die het ook snapt. Wou hetzelfde ook al posten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk dat die dit doet om vooral quads te pakken met zn squat. en minder nadruk geven aan zn glutes en hams
Ja klopt, super dikke glutes en hams moet je echt niet hebben als bb'er, t*ring lelijk
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
denk je dat ze niet gaan kijken naar hams dikte en definitie? ga je dan punten voor inleveren. en dikke hams zijn baas!
whats going on in dis thread?
damn hahawhats going on in dis thread?
de een herkent sarcasme niet, en Killy (ja ik noem hem bij naam) snapt niet dat hij de hele discussie is begonnen door niet te herkennen dat er alleen maar werd gezegd dat Ronnie ****ing sterk was en dit dus indrukwekkend was en motiverend om naar te kijken in zijn DVD's...gelijk schiet hij in de Roelly-defense, die nergens wordt gebasht overigens, want hij zal vast ook sterk zijn en veel respect voor zijn fysiek krijgt ie in dit topic volgens mij ook.![]()
doen powerlifters niet ook een quartersquat om een bepaalde reden? ;-)
En dit is toch wel een goede diepte
http://www.youtube.com/watch?v=LVPct3YiyWk
Quarter squats zijn bullshit en doen plers niet tenzij ze bij bullsht bonden liften.
Zonder enige haat naar Roelly of om discussie te starten, deze squats zijn ver boven parallel. Komt natuurlijk ook omdat die.niks uit zn heupen zakt.
Denk ook dat veel ondiepe squats gedaan worden doordat diepe zware squats te moeilijk zijn.
Nogmaals ik gun hem alle succes in bodybuilding, maar claims.als 400kg squat en 320 bench vind ik op zn zachtst gezegd zeer dubieus.
Al zou hij echt 320 kunnen benchen kan die heus wel een filmpje laten zien waar die zonder spotter 280 o.i.d. drukt.
Quarter squats zijn bullshit en doen plers niet tenzij ze bij bullsht bonden liften.
Zonder enige haat naar Roelly of om discussie te starten, deze squats zijn ver boven parallel. Komt natuurlijk ook omdat die.niks uit zn heupen zakt.
Denk ook dat veel ondiepe squats gedaan worden doordat diepe zware squats te moeilijk zijn.
Nogmaals ik gun hem alle succes in bodybuilding, maar claims.als 400kg squat en 320 bench vind ik op zn zachtst gezegd zeer dubieus.
Al zou hij echt 320 kunnen benchen kan die heus wel een filmpje laten zien waar die zonder spotter 280 o.i.d. drukt.
Denk dat geen enkele bb zonder spotter zo de zware oefeningen doet .(bescherming)
Kom me niet met verhalen over filmpjes over die en die doen het want ik weet nu ondertussen wel hoe het gaat met film en shoots in bodybuilding wereld ben er vaak genoeg bij als het gedaan word.
Wat Roelly laat zien in filmpjes is hoe het in werkelijkheid toe gaat
---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 08:49 ----------
Volgens mij zijn de squats op meerdere manieren uit te voeren ,ligt eraan welk deel je wil pakken,mensen staan snel klaar met dat is verkeerd en dat is verkeerd,denk eerst na waarom de oefening zo uitgevoerd word voor je iets uitspreekt