XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Die homofiele lapjes waar je een hoop gasten mee ziet rondlopen bedoel je? :trollface:

woooow, brute foto's

Oow sponsen (sponzen) dat is jouw geheim om op die 112kg te zitten.

Die homofiele lapjes waar je een hoop gasten mee ziet rondlopen bedoel je? :trollface:
Neh, bij mij op de sportschool komen geen gasten alleen leden.. Dus "die homofiele lapjes" heb ik niet gezien.

Dank U, dank U voor Uw normale en zinvolle reactie + link :clap:

Go Roelly!

DERIMG_3269.jpg

DERIMG_5362.jpg

DERIMG_5358.jpg

DERIMG_5381.jpg

DERIMG_5610.jpg

Ik blijf Roelly een mini Kevin Levrone noemen qua lichaamsbouw en verhoudingen

dawn wat een kanon zeg :)

En goed dat ze, zoals eerder ergens aangehaald, op md fora en andere terug positief zijn, want hij was vorig jaar echt niet populair.

Hij mist nog wel diepe cuts.
Dan ook minder massa;)

Geen haat, hoop dat hij super shredded op de O komt

In een van zijn interviews zei die toch dat hij heel het jaar droger probeerde te blijven zodat hij minder cardio hoefde te doen. En dus meer massa op zijn benen kon behouden. Ik zeg het is zeker gelukt.

hij gaat qua armen richting phil heat, niet normaal zo groot.

Mag ook gezegd worden; Tan is ook goed gelukt

Bi's ook. Mening persoon is het er wel mee over eens dat Roelly de beste armen heeft op dit moment en de GOAT triceps.

als hij ultra scherp komt dan gaat hij hoge ogen gooien.
en het reeds winnen van een pro show zal hem ook positieve naamsbekendheid geven.

nu maar hopen dat er geen branch lovers bij zitten

Wow, hij heeft wel erg veel massa gepakt op zijn benen vooral sinds die foto's met Kai en Phil. Zelfs toen daar al was hij enigzins vergelijkbaar materiaal, maar nu ben ik echt benieuwd als je ze naast elkaar zet!

Terug
Naar boven