Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

Not sure if srs. Hij werd helemaal afgemaakt daar...

Als je die benen toen vergelijkt met nu.
Wat een verschil

null_zps1ce7f81a.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
null_zps43975100.png

zijn triceps zijn mijn nek

Waar haald die kerel spijkerbroeken?? Die passen he..

die benen zijn mijn kuiten

USA he.. XL daar zou een XXXXL zijn hier.

van den berg heeft grotere maten, niet alleen voor dikkerdjes, maar allerlei aparte maten :)

Hij staat er erg goed bij, traps zijn ook huge! Enigste min punt is lower lats zal vast aanhechting zijn

Waarom staan ze altijd zo dicht op elkaar? tog raar geregeld? Roelly werd gewoon aan de kant geduwd.. als iedereen nog eens halve meter uit elkaar ging staan...

Laatst bewerkt:
Zijn benen zijn zwaar vooruit gegaan gek. Maakt z'n fysiek een stuk completer.

Erg goede progressie. Staat er mooi op zo. Als je hem vergelijkt vind ik hem zelf nog wel esthetischer muv lower lats bijvoorbeeld, maar dat is genetisch, heeft hij dan niet mee. Ik houd persoonlijk niet van die mega dikke benen, en liever focus op torso wat bij Roelly erg goed overkomt in die side by side. Hij komt op zijn rug echter wel definitie tekort. Lijkt allemaal erg dik, onderrug en boven midden zie je bij een Heath echt zoveel meer.

Juist doet ie goed nu nog niet in top shape komen dat bewaren voor de olympia is beter.

Armen blijven ziek ;)

Een vriend van me is in Curaçao en whatsappt opeens deze foto met; "Kwam deze kerel tegen op een feestje, wtf check die armen".

:roflol:

1zqujgh.jpg

Terug
Naar boven