AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

hahah, roelly lekker aan het feesten

haha episch man!

ben benieuwd naar the "O"..

Dat zeggen we nu al 3 of 4 jaar. Hopelijk maakt hij het nu echt een keer waar :D

Zijn tijd was nog niet aanbroken. En zie nu, dikke massa erbij gepakt. Die triceps zijn geneticwise echt een van de beste die ik ooit heb gezien.

Z'n verhoudingen zien er ook echt top notch uit. Had dat echt niet verwacht van hem!

Branch eindigd altijd top 6 hoe slecht hij ook staat, verder heb je jay, phil, kai, shawn en dexter. Daar komt hij nie boven denk ik. Dan heb je nog wolf, big ramy en Martinez. Top 10 zou al goed zijn, top 6 bijna onmogelijk.

Branch eindigd altijd top 6 hoe slecht hij ook staat, verder heb je jay, phil, kai, shawn en dexter. Daar komt hij nie boven denk ik. Dan heb je nog wolf, big ramy en Martinez. Top 10 zou al goed zijn, top 6 bijna onmogelijk.

Wolf op een keer na altijd de finales...martinez doet niet mee. Vergeet ook centopani en beyeke niet. Weet je het is een heel sterkn veld, afwachten...

Het zou in ieder geval al super zijn als hij in de top 10 kwam.

Wolf op een keer na altijd de finales...martinez doet niet mee. Vergeet ook centopani en beyeke niet. Weet je het is een heel sterkn veld, afwachten...

of niet dan.

zijn de beste ter wereld en als iedereen ook nog in topshape komt...

ik hoop het voor ROelly!

Doe mij toch maar de jaren 90 dat waren mooie en sterke line ups. Iedereen zat dicht op elkaar nu mankeren de helft wat lijkt meer de para Olympia haha. Die tijd was een toptijd Shawn, levrone, priest, wheeler, dillet, coleman en noem ze maar op top 10 was ook allemaal top en stonden wat betreft punten niet ver uit elkaar en als je een blessure had dan kon je het wel shake. Nu tegenwoordig kun je met blessure de top 6 nog halen.

Doe mij toch maar de jaren 90 dat waren mooie en sterke line ups. Iedereen zat dicht op elkaar nu mankeren de helft wat lijkt meer de para Olympia haha. Die tijd was een toptijd Shawn, levrone, priest, wheeler, dillet, coleman en noem ze maar op top 10 was ook allemaal top en stonden wat betreft punten niet ver uit elkaar en als je een blessure had dan kon je het wel shake. Nu tegenwoordig kun je met blessure de top 6 nog halen.

Je praat poep, srs niet normaal:D

VICTOR MARTINEZ has just confirmed his attendance to the 2013 Mr. Olympia! Get your Tickets TODAY! @MrOlympia.com

Doet wel mee.

Ja vind je dat ? Als je de jongens van toen bekijkt zelfs degenen die lager werden 10 zouden nu nog in de top 6 kunnen staan. Wheeler zou blijven winnen levrone zou winnen

Wheeler en Levrone hadden idd niet (veel) ondergedaan voor Phil en Kai, Maar dan noem je er wel een paar op hé.

Dorian was in die tijd toon aangevend en een freak net als Ronnie dat was.

Vind de line up van dit jaar juist wat sterker als de voorgaande paar jaar. Er waren altijd een stuk of 4 á 5 toppers die niet mee deden die er nu wel bij zijn.

Wheeler en Levrone hadden idd niet (veel) ondergedaan voor Phil en Kai, Maar dan noem je er wel een paar op hé.

Dorian was in die tijd toon aangevend en een freak net als Ronnie dat was.

Vind de line up van dit jaar juist wat sterker als de voorgaande paar jaar. Er waren altijd een stuk of 4 á 5 toppers die niet mee deden die er nu wel bij zijn.

Ja en die hebben dan een blesurre of mankeren wat. Ramy grote gast maar hoellang gaat hij het volhouden. Trey brewer ook groot hield het niet lang vol

Trey Brewer is niet eens te vergelijken met Big Ramy. Big Ramy is van een andere planeet...Trey stelt (stelde) tegenover hem niks voor. Die gaat het zeker heel goed doen op de Olympia. Minimaal top 6 als hij in goede shape komt.

Ik hoop het zou mooi zijn een nieuw massa monster

Deze man ook niet vergeten ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol @ het vergelijk trey brewer & Ramy :D

Terug
Naar boven