XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

npn98h.jpg

roelly en arms ... vind jona hier wel duidelijk beter dan roelly !

Foto van paar terug wat een vergelijking:roflol:

Al had ie toen al wel die belachelijk goede tricep

you animal !!!

dat is ook een foto van een paar jaar geleden, jona is nu een ecto vergeleken bij roelly
dude wat denk je zelf jonathan traint nog altijd maar niet zoals vroeger en hij is altijdje clean zijn ambities liggen niet meer bij wedstrijden draaien anders zou die echt wel veel groter zijn geworden , hij heeft nu al een paar winkels draaien goed en heeft een bom van een vriendin wat wil je nog meer , en hijs is nog gezond

hij heeft al alles voor elkaar, er is nog een andere leve naast bb hoor

groeten
maarten

dude wat denk je zelf jonathan traint nog altijd maar niet zoals vroeger en hij is altijdje clean zijn ambities liggen niet meer bij wedstrijden draaien anders zou die echt wel veel groter zijn geworden , hij heeft nu al een paar winkels draaien goed en heeft een bom van een vriendin wat wil je nog meer , en hijs is nog gezond

hij heeft al alles voor elkaar, er is nog een andere leve naast bb hoor

groeten
maarten

Volgens mij heeft Jonathan afgelopen jaar nog het NK gedraaid toch?

alsof ik dat niet weet debiel ... ik wil maar zeggen als jona verder deed zoals roelly nu , hij roelly in zen pocket zou hebben

Hij heeft vorig jaar nog meegedaan aan het NK dus weet niet waar jij over praat maar hij is gewoon door gegaan net zoals Roelly, en kijk het verschil. Je weet niet eens waar je over praat dus denk eerder dat jij de debiel bent:roflol:

met wedstrijd ambities bedoel ik dat die all out gaat dus echt pro bber worden, hij heeft alles al voor elkaar wrm zou die alles in zijn lijf spuiten om zo groot te worden

hier en daar kan die ofc een wedstrijd meepikken tenslotte hij is bber he

bla bla bla....

Hij heeft vorig jaar nog meegedaan aan het NK dus weet niet waar jij over praat maar hij is gewoon door gegaan net zoals Roelly, en kijk het verschil. Je weet niet eens waar je over praat dus denk eerder dat jij de debiel bent:roflol:

ik heb het over al die stuff die roelly nodig heeft om zo te worden en als jona hetzelfde zou doen zijn fysiek er beter zou uitzien ... ga nu eens je benen trainen pro

tsjah roelly wordt echt een grote vis. Ik vind persoonlijk dat fysiek van die Jona maar tegenwoordig: bigger is better:P

Waar blijft dat beeldmateriaal van de trainingsweek bij dorian??

ik heb het over al die stuff die roelly nodig heeft om zo te worden en als jona hetzelfde zou doen zijn fysiek er beter zou uitzien ... ga nu eens je benen trainen pro

Ik weet niet hoe jij aan je info komt. Het komt niet alleen door al die stuff die hij in zijn lichaam stopt, maar voor een groot gedeelte door genen.
Je kan spuiten wat je wil maar met niet de juiste genen en discipline vergeet het maar!!!

Ik weet niet hoe jij aan je info komt. Het komt niet alleen door al die stuff die hij in zijn lichaam stopt, maar voor een groot gedeelte door genen.
Je kan spuiten wat je wil maar met niet de juiste genen en discipline vergeet het maar!!!

ik hoop wel dat je begrijpt dat hij nu heel wat meer wegzet dan toen op die foto

Terug
Naar boven