KeesNaNa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paul demayo qwa dikte.. mischien niet de diepe seperatie detail en vele cuts die Tom wel had, maar die quads van paul zijn qwa dikte
indrukwekkend..
http://www.youtube.com/watch?v=4RJNMC5rCng

Dat is gewoon onzin, want hij pakt zn glutes weer met andere oefeningen.. En wil je je glutes/hams echt buitenspel zetten dan zijn er genoeg andere oefeningen te vinden. Mijn ervaring en die van vele andere is dat wanneer je goed zakt, je quads (overigens benen in zn totaliteit) er veel beter uit komen te zien. Fullsquats betrekken die glutes en hams er meer bij. Maar voor goede quads moet je toch echt min. 90 graden squatten. Die spanning hou je er tot 90 graden ook op hoorDe wedstrijd jongens met de beste benen squatten diep. Op een uitzondering na, maar die reageren overal op.
Overigens is dit wel lekker op je lichaam/zenuwstelsel een opdonder te geven en dat zal uiteraard Oma's bedoeling ook wel zijn. Maar die jongen heeft zoveel talent en dan ga je risico lopen.... better safe than sorry.
ik zoek nieuwe wallpapers van roelly boys... beetje huidig fysiek als het kaniemand die me kan helpen?
ik heb mijn avatar in full hd geloof ik.
wil je die?
(plaatje)
---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
hee hij hoort 1920 bij 1440 te zijn![]()