XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

zijn benen zijn samen een been van mij

Dat is gewoon onzin, want hij pakt zn glutes weer met andere oefeningen.. En wil je je glutes/hams echt buitenspel zetten dan zijn er genoeg andere oefeningen te vinden. Mijn ervaring en die van vele andere is dat wanneer je goed zakt, je quads (overigens benen in zn totaliteit) er veel beter uit komen te zien. Fullsquats betrekken die glutes en hams er meer bij. Maar voor goede quads moet je toch echt min. 90 graden squatten. Die spanning hou je er tot 90 graden ook op hoor ;) De wedstrijd jongens met de beste benen squatten diep. Op een uitzondering na, maar die reageren overal op.

Overigens is dit wel lekker op je lichaam/zenuwstelsel een opdonder te geven en dat zal uiteraard Oma's bedoeling ook wel zijn. Maar die jongen heeft zoveel talent en dan ga je risico lopen.... better safe than sorry.

+1 en wie zijn hamstrings lopen nou voor?:S die kunnen nooit groot genoeg zijn om uit verhouding te zijn met je quads, de mensen die kwart bewegingen doen hebben altijd zoveel smoesjes ervoor, gewoon eerlijk zeggen ik doe het om meer gewicht te kunnen doen

update:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ecto

ik zoek nieuwe wallpapers van roelly boys... beetje huidig fysiek als het kan :) iemand die me kan helpen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

hee hij hoort 1920 bij 1440 te zijn :mad:

wel grappig zijn semi-afro kapsel :D

wanneer was nou zijn eerste volgende wedstrijd?

de arnold?

npn98h.jpg

roelly en arms ... vind jona hier wel duidelijk beter dan roelly !

dat is ook een foto van een paar jaar geleden, jona is nu een ecto vergeleken bij roelly

Terug
Naar boven