AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

geen vorm :roflol: wie heeft hier nou dikkere benen, roelly of jullie vetkleppen? hahahaha ga lekker zeiken over vorm :roflol:

Dat is gewoon onzin, want hij pakt zn glutes weer met andere oefeningen.. En wil je je glutes/hams echt buitenspel zetten dan zijn er genoeg andere oefeningen te vinden. Mijn ervaring en die van vele andere is dat wanneer je goed zakt, je quads (overigens benen in zn totaliteit) er veel beter uit komen te zien. Fullsquats betrekken die glutes en hams er meer bij. Maar voor goede quads moet je toch echt min. 90 graden squatten. Die spanning hou je er tot 90 graden ook op hoor ;) De wedstrijd jongens met de beste benen squatten diep. Op een uitzondering na, maar die reageren overal op.

Overigens is dit wel lekker op je lichaam/zenuwstelsel een opdonder te geven en dat zal uiteraard Oma's bedoeling ook wel zijn. Maar die jongen heeft zoveel talent en dan ga je risico lopen.... better safe than sorry.

Helemaal mee eens, kijk eens naar die knieen, met alle respect maar dit is vragen om problemen.

Hij laat ff zien wat ie kan.
Niks mis mee.
Heb hem ook 90 graden squat zien doen met veel gewicht

Niks mis mee.
ook al zie ik liever steeds par of full squats, wat mack zegt klopt wel. er is ook een filmpje waar roelly 300+ squat voor 8 reps ofzo en dat is allemaal par of op par...daarom zal dit wel een bewuste keuze zijn geweest

Niks mis mee.

ook al zie ik liever steeds par of full squats, wat mack zegt klopt wel. er is ook een filmpje waar roelly 300+ squat voor 8 reps ofzo en dat is allemaal par of op par...daarom zal dit wel een bewuste keuze zijn geweest

I know. Maar mijn punt is voornamelijk waarom hij dan dat risico gaat nemen..

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Onze roel offc! sow shut up b*ch

niemand heeft ooit de benen van Platz evenaart..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idiot?? Ik doe tegenwoordig shrugs met een benchpress machine en zit met mijn knieen op het bankje. Ziet er raar uit, maar voelt geweldig aan. Beter dan losse barbell. Probeer eerst zelf eens oefeningen uit voordat je diegene voor idiot uitmaakt. ;)

Ik vind het kapot idioot als je op een shoulder press machine moet gaan staan om shrugs te doen, terwijl er veel meer mogelijkheden zijn, niet alleen met losse barbell. Dat heeft niks te maken met zelf uitproberen..

Dat van die biceps oefening kan ik nog wel een beetje inkomen dat het fijn is maar vond het er wat vaag uitzien..maarja als het werkt..

Misschien moet je eens meer op jezelf letten tijdens een training en niet op anderen :D

Laatst bewerkt:
of het er vaag uitziet is niet relevant :P

Denk dat het behoorlijk vervelend kan zijn om zulke rotsen te hebben :D. Maatje kleiner met deze seperatie, hell yeah!! maaargoed beetje offtopic nu :D

Denk dat het behoorlijk vervelend kan zijn om zulke rotsen te hebben :D. Maatje kleiner met deze seperatie, hell yeah!! maaargoed beetje offtopic nu :D

Zo'n stel poten mag je wel eventjes off-topic voor gaan. Zoals gezegd zullen deze squats die Roelly maakte wel een shock methode zijn zoals oma wel vaker doet met haar atleten. Als hij nou straks met 250 in zijn nek staat (80kg minder dus) dan voelt dat ineens heel licht aan :thumbup:!

Idd... is gewoon een klote excuus om veel ego gewicht te pakken en niet diep te zakken. Compounds doe je voor algemene spierontwikkeling, niet als isolatie..
Je gaat toch ook niet halfrom bankdrukken om alleen je schouders te trainen?

Diepte boeit mij geen **** voor een bodybuilder maar vind zen form gewoon zwaar slecht.

Ik vind het kapot idioot als je op een shoulder press machine moet gaan staan om shrugs te doen, terwijl er veel meer mogelijkheden zijn, niet alleen met losse barbell. Dat heeft niks te maken met zelf uitproberen..

Dat van die biceps oefening kan ik nog wel een beetje inkomen dat het fijn is maar vond het er wat vaag uitzien..maarja als het werkt..
dude, serieus?! wat een irrelevante opmerkingen maak jij man. lekker belangrijk hoe iemand z'n shrugs doet

I know. Maar mijn punt is voornamelijk waarom hij dan dat risico gaat nemen..

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

niemand heeft ooit de benen van Platz evenaart..

http://www.hulsestrength.com/wp-content/uploads/2010/01/tom-platz.jpg

Paul demayo qwa dikte.. mischien niet de diepe seperatie detail en vele cuts die Tom wel had, maar die quads van paul zijn qwa dikte
indrukwekkend..
http://www.youtube.com/watch?v=4RJNMC5rCng

Laatst bewerkt:
die quads van paul zijn echt insane

Terug
Naar boven