tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
uiteraard roelly is 1 van me favo bodybuilders

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar oma zit dus op de Nederlandse-Antillen?
Ik hoor ook vaak die verhalen dat ze atleten hier in Nl traind, reist ze vaak heen en weer dan.
OT: Bruut fysiek, die benen van hem zijn ook gruwelijk.
als ik eerlijk ben, dan vind ik zijn rug op die foto echt niet impressive (vergeleken met de andere pros dan)
die 1e foto van die chest/delts/armen in tegendeel is wel echt ziek ! daar kan je op kaarten

je bevestigd enkel mijn punt,
yates,coleman en arnold staan een meter verder van de camera en zijn in wedstrijd shape, terwijl roelly vlak voor de camera staat plus dik in offseason is, en hierbij wordt hij nog gedwarfed .. Jammer voor hem, maar zijn rug zal altijd een zwak punt zijn
niet tegenstaand dat zijn progressie de laatste tijd fenomenaal is
Roelly gaat voor de AC en de UK GP
Nee oma zit in NL en heeft een hekel aan reizen. Zolang het binnen NL is vind ze het prima, daar buiten stukken minder. En ik denk dat je haar niet snel meer op de antillen zult vinden.
je bevestigd enkel mijn punt,
yates,coleman en arnold staan een meter verder van de camera en zijn in wedstrijd shape, terwijl roelly vlak voor de camera staat plus dik in offseason is, en hierbij wordt hij nog gedwarfed .. jammer voor hem, maar zijn rug zal altijd een zwak punt zijn
niet tegenstaand dat zijn progressie de laatste tijd fenomenaal is
Vertel eens waarom jij denkt dat het altijd een zwak punt zal zijn?
deze papi word Mister O 2011 for sure.
wat een beescht

++