XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

lol ik had beetje veel gerekend voor die aardappelen, dacht aan een hele zak

ik ga ervanuit dat hij alles in grote hoeveelheden op de markt haalt, dat scheelt echt heel veel geld

en 600 per maand vind ik niet veel voor een pro BBer, integendeel

Potentieel kon Roelie ook top 5 halen, alleen komt er op een O veel kijken, waar veel mensen geen weet van hebben en word heel erg onderschat.
Hij was misschien wel het droogst van allemaal maar sommige dingen gingen niet zoals op de NY Pro wel lukte.
Berry deMey ziet hem ook als een pontentiele mr.Olympia kandidaat, Charles Glass is ook enorm lovend over hem.

Hij was niet het droogst, hij was niet het grootst en ook was zijn posing nog niet goed waardoor hij niet goed uit de verf kwam. Ook moest hij nog veel aan zijn rug en borst werken. Ik zie hierdoor duidelijk dat Roelly niet mr.O top 5 materiaal was. Aankomende jaar denk ik ook niet dat dat lukt, ik hoop en gun het hem zeer zeker. Maar je kan niet in een jaar bijtrekken wat bij veel pro's al goed in verhouding is door jarenlange mr.O ervaring en training.

Hoppa, roelly #1 dan maar op 2011?

:trollfacex: ? niet zo serieus nemen man

Dat bij zo verschrikkelijk veel wegvreet is ook wel te zien aan hem..9000+ kcal, wtf.

9000 kcals is inderdaad heel veel, maar niet ongewoonlijk voor atleten van dit niveau. :p

9000 + noten en bonen dus dat word denk ik wel 10k

**** yea, zolang die maar groeit :P

Zijn rug is daar al top, maar de lat ligt gewoon ontzettend hoog met Jay en Kai bv. Maar hij gaat zeker weten nog heel ver komen, zijn progressie elk jaar is gewoon ongelofelijk geweest dus we zullen zien

9000kcal :roflol: sick sick

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
a challenger appears, kan makkelijk mee tegen roelly wat denke jullie

28798.png.jpeg

Hoe is het eigenlijk met die Rus? Die was laatst toch opgenomen in het ziekenhuis?
ja iets met vocht ofzo geloof ik niks speciaals, hij gaat ac 2011 amateur meedoen, maar hij is egt huge kijk verschil met roelly is niet eens zo groot

armen shouders kan die mee en hijs 20 jaar ja nog steeds ahahahahah

Weinig van te zeggen zo van 1 foto...

Laat hem eerst maar eens zn Pro Card halen.. en een PRO wedstrijd winnen.

en hij is trouwens van 88 dus 22jr.. die kerel kan niet jaren lang 19-20 jaar blijven...

Laatst bewerkt:
Goddamn, die chest :D

Terug
Naar boven