MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

niet te hard van stapel lopen daniel20 hij posed niet echt op die foto's en hij is off season..

On season heeft hij het fysiek om mr. o te worden, alleen moet ie aan zijn poses werken. Als oma hem daarin zover krijgt dan heeft een goede kans om mr. o te worden, quote me on that.:D

Sommige mensen zeggen ook wel eens dat het een beetje vriendjespolitiek is op de ''O", klopt dit?

Sommige mensen zeggen ook wel eens dat het een beetje vriendjespolitiek is op de ''O", klopt dit?

Ze zeggen het inderdaad. Maar ik denk dat het zwaar overdreven wordt. Als daar een atleet staat met een mister O waardig fysiek zal hij heus geen laatste worden. De top 10 van de jury was ook de top 10 van het publiek.

wat roelly hedendaags naar binnen propt

400 Gr. oatmeal
600 Gr. rice, uncooked weighed.
1 kg sweet potatoes
fruit
10 eggs
500 Gr. chicken breast
500 Gr. steak
300 Gr. salmon
nuts
*200 Gr. protein
oil okinawa
olive oil
Vegetable
Beans

iemand die alles even uitrekent hoeveel eiw , kh en vetten?

Ongeveer 9000 kcals en 640 gram eiwit als je er van uitgaand dat hij ongeveer 1000 gram groente eet en minimaal fruit, 100 gram noten, 25ml olijfolie en bonen en oil okinawa heb ik weggelaten!
Anders zou hij misschien wel de 10000 kcals halen!!!

Echt ziek omdat allemaal op te kunnen nemen moet je wel zieke hoeveelheden AAS, GH en insuline zetten!

Laatst bewerkt:
sorry dat we het niet met je eens zijn :roflol:

Oke, ik vergeef je.

Ongeveer 9000 kcals en 640 gram eiwit als je er van uitgaand dat hij ongeveer 1000 gram groente eet en minimaal fruit, 100 gram noten en bonen heb ik weggelaten!

Echt ziek omdat allemaal op te kunnen nemen moet je wel zieke hoeveelheden AAS, GH en insuline zetten!

haha 9000 kcals slaat nergens op :roflol: erg ziek hoeveel hij binnen krijgt.

9000kcal :roflol: sick sick

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bedankt curtis 9000 kcals kan idd kloppen wel erg veel hoor , en allemaal clean voedsel nog ook wel respect roellyyy

mooie foto ruudje thx

Zeker, chille foto ruud..

zijn er toevallig trainings filmpjes te vinden van roelly die een beetje nieuw zijn? wil hem wel eens zien trainen met zijn bulk kop

Ik hoop dat er binnenkort nog weer een filmpje tevoorschijn komt van Roelly.. dan is het ook meteen duidelijk in hoeverre die fotocamera het beeld heeft vertekend of niet, want dit oogt HUGE.

Ik hoop dat er binnenkort nog weer een filmpje tevoorschijn komt van Roelly.. dan is het ook meteen duidelijk in hoeverre die fotocamera het beeld heeft vertekend of niet, want dit oogt HUGE.

+++!

Dit dus, foto's vertekenen heel erg het beeld, maar ik denk dat hij in de zaal ook huge oogt.

wie betaalt eigenlijk de voeding die roelly allemaal eet ? niet hij zelf tog , denk dat md wel alles betaalt

ben benieuwd wat zijn eten wel niet kost per dag :roflol:

wie rekent het uit? ;d

curtis?

ja doe ff uitrekenen ben wel benieuwd

9000 kcal nog zonder de bonen etc. jezus die zit echt van 's morgens 7 uur tot 's avonds 10 uur ofzo non-stop te eten:P

meer dan 30 euro zo uit de losse pols berekend, weet alleen niet precies wat zoete aardappels kosten

20 euro haal je het wel mee hoor

lol ik had beetje veel gerekend voor die aardappelen, dacht aan een hele zak

20 valt wel mee

Terug
Naar boven