AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

ok "caesar" , bedoelde het meer dat ik niet wist welke wedstrijden hij nog meer ging pakken dit jaar.

Zn rug ziet er wel dikker uit dan bij de AC10..die schouders en armen zijn echt insane! Eindelijk een Nederlander die potentie heeft op het olympia podium

Roelly komt niet meer uit voor Nederland. Is al een tijd terug bekend gemaakt

Oh ok, Curaçao dan?

Kan ze het niet kwalijk nemen.

;)

Ja mag iedereen zelf weten, maar vind het een beetje misplaatste trots, vooral als ze ook nog met zo'n vlag gaan lopen:roflol:, Nederland is toch het land waar je grootgebracht bent, je traint, en mama haar uitkering heeft getrokken..

Ja mag iedereen zelf weten, maar vind het een beetje misplaatste trots, vooral als ze ook nog met zo'n vlag gaan lopen:roflol:, Nederland is toch het land waar je grootgebracht bent, je traint, en mama haar uitkering heeft getrokken..
+1

Ondankbare misplaatste trots

Wat is het toch belangrijk :rolleyes:

Zeker niet héél belangrijk.
Vind het wel altijd erg apart dat de meeste jongens op het moment dat ze beetje bekend worden en toevallig roots hebben in Suriname, Curaçao, Marokko of Turkije in eens voor dat land uit willen komen terwijl ze meestal geheel zijn op gegroeid in NL.

Begrijp dat niet zo maar zal wel aan mij liggen.

Het blijft verder een super BB en hoop dat hij een top jaar zal hebben.

je moet ook nooit vergeten waar je vandaan komt. je wilt ook iets voor je geboorteland doen..
kan het in elk geval prima begrijpen.
en curacao is best nice:)

mocht ik ooit emigreren blijf ik mij ook nederlander voelen..dat ben ik gewoon

Laatst bewerkt:
Mooie is dat curaçao een gemeente in Nederland is :D

BOEIE!!!!

Telkens denk ik dat er nieuwe foto's zijn, is het een nutteloze discussie.

Als goede allochtone vechters/sporters het heel goed doen, worden het opeens Nederlanders genoemd door jullie.

Beter dat hij niet voor suriname uitkomt, you go roelly!

Als goede allochtone vechters/sporters het heel goed doen, worden het opeens Nederlanders genoemd door jullie.

Beter dat hij niet voor suriname uitkomt, you go roelly!

Al die goede allochtone vechters willen in het echte leven als nederlanders gezien worden, maar als ze goed kunnen vechten komen ze opeens voor marokko uit.

Zou je toch ook doen, lekker nationalistisch (A)

nice tenjo :D

Terug
Naar boven