AndroidHealthClinic

Sticky Roelly Winklaar

ja,viel me ook op , oma zat maar te tieren om zen buik in te trekken maar het hij ging niet verder binnenin .
Ik vin het n vreemd fysiek iig ,zal nooit mr.O worden .
Zijn armen zijn wel top.

Heerlijk, zo'n onderbouwde mening.

Ik vind zijn rug toch wel goed verbeterd ten opzichte van maanden geleden. Wat dat betreft gaat het goed, je moet ook niet verwachten tot die rug binnen een jaar bijgetrokken is tot die van doorgewinterde pro's. Laten we het afwachten.

Lezen is ook een vak he. Heb het over zijn manier van posen. En zo groot is die gut nou ook weer niet he. En als de gyno te erg wordt kan dat ook weg gehaald worden net zoals bij de meeste pro's is gedaan dus...

Mensen kom op zeg het gaat ff een keer niet zoals normaal en mensen beginnen hier gelijk te roepen van zijn structuur klopt niet en hij wordt nooit mister o

Heerlijk, zo'n onderbouwde mening.

Ik vind zijn rug toch wel goed verbeterd ten opzichte van maanden geleden. Wat dat betreft gaat het goed, je moet ook niet verwachten tot die rug binnen een jaar bijgetrokken is tot die van doorgewinterde pro's. Laten we het afwachten.

onderbouwd of niet.Je moet reeel zijn.
Vergelijk hem met andere profs en je weet genoeg.

we moeten maar zien onstage he ;)

Zoals welke profs.Roelly is nog niet zo lang bezig en gaat extreem hard voorruit. Maar welke andere profs dan? cedric? evan? Roelly heeft de NY Pro al gewonnen he en hij is pas 1 jaar pro. Dus zit nog een hoop verbetering in. Hij hoeft ook niet persee de O te winnen maar hoog plaatsen kan ie zeker wel.

gut valt erg mee en die rug kan nog veel verder open gezet worden maar dat doet ie niet helaas. armen zijn echt niet normaal zo groot vergeleken bij de rest van ze ub.
toch schat ik zijn kansen vrij goed in naast een toney freeman of een ben pakulski of een evan centopani.

Roelie is pas 1 jaar pro.
En nou wilt mensen zoals pupu hem vergelijken met grote pro's zoals Jay, Vic etc.
Geef hem ook kans om zichzelf te verbeteren, en zullen we vanzelf wel zien.
Om nou gelijk te roepen dat zijn structuur niet klopt ed is gewoon BS.

HATERSSSSZZZZ.....

Ajjjj ... dat laatste filmpje doet niet veel goeds beloven hoor.. dan kun je zeuren of niet, maar nu al een beginnende gut, gyno en verhoudingen die nog steeds zoek zijn na veel extra aandacht.

The faster they come, the sooner they go... ??

Ajjjj ... dat laatste filmpje doet niet veel goeds beloven hoor.. dan kun je zeuren of niet, maar nu al een beginnende gut, gyno en verhoudingen die nog steeds zoek zijn na veel extra aandacht.

The faster they come, the sooner they go... ??

Die gyno is natuurlijk niet echt een probleem, maar voor de rest ben ik het wel met je eens. Op de foto´s een paar bladzijden terug zag de rug er erg goed uit, maar in dit filmpje valt ie toch weer tegen. Verhoudingen zijn idd niet ideaal, er is nog veel werk aan de winkel.

Kan je nu nog niet zeggen het is net 1 jaar Pro, waarom zo negatief ? hij heeft iets geweldigs neergezet en meteen in ze eerste jaar een topsponser BSN doen er er niet veel;)

Zal wel aan de Oxy's hebben gezeten, gyno en houd nog veel vocht vast voor 3 weeks out!

oxy richting pro show 2 weeks out? ahahhhh gast how about no? oxy and dbol worden meer 8- 12 weeks out gebruikt richting de show allemaal middele als winny primo mast etc

Rug zag er inderdaad in de latspread net zo wijd uit als wanneer die niet posed.

Maar de most muscular pose zag er zeker het beste uit.

heb je Centopani zijn huidige shape al bekeken? Staat imo toch flink voor op Roelly atm

Idd, roelly wordt zwaar overschat hier. Tuurlijk is hij echt huge, maar hij loopt nog steeds flink achter op de size van de doorgewinterde pro's.

Kijk ook eens naar die gut als hij legpresses doet, dat valt echt niet mee hoor zoals er hier wordt gezegd. Tegen de tijd dat ie in de buurt komt van een hoge plaatsing op de Olympia kan je een huisje bouwen op die gut.

http://www.youtube.com/watch?v=0rZZ6R1dbcA&feature=player_embedded

Laatst bewerkt:
Idd, roelly wordt zwaar overschat hier. Tuurlijk is hij echt huge, maar hij loopt nog steeds flink achter op de size van de doorgewinterde pro's.

Kijk ook eens naar die gut als hij legpresses doet, dat valt echt niet mee hoor zoals er hier wordt gezegd. Tegen de tijd dat ie in de buurt komt van een hoge plaatsing op de Olympia kan je een huisje bouwen op die gut.

http://www.youtube.com/watch?v=0rZZ6R1dbcA&feature=player_embedded

Jonge jonge jonge. Punt 1 zijn vet percentage is nog veel hoger. Punt 2 op zo'n legpress zet je je buik altijd bol uit. Dus het valt allemaal wel mee.

Laten we nog maar gewoon kijken hoe hij er over een paar weken bij staat. Rug zal nog een hoop aan moeten gebeuren maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Meeste bodybuilders hebben wel een zwak punt en bij Roelly is dat de rug. Zwakke punten zijn er om verbeterd te worden.

lol ik heb nog nooit hgh of igf van dichtbij gezien maar als ik legpres doe of squat heb ik ook precies een gut man ...

damn valt toch tegen :S armen/schouders blijven maar groeien, maar borst en rug ho maar. (borst wel btj)

Terug
Naar boven