Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

vet filmpje alleen rug is helaas niet goed genoeg

gaat em niet worden voor roelly, erg goed behalve zn rug :(

Rug heeft tijd nodig.

Jongens, jongens, dat taaltje wat op engels moet lijken kan toch echt niet hoor... weet dat dit al vaker gezegd is. Maar je hebt toch een grote sponsor achter je staan, die ervan uitgaat dat je kan communiceren met je fans... hier is gewoon geen touw aan vast te knopen. Laat dan desnoods iemand anders die t wel kan, t voor je vertellen ofzo...
Tis wel een fokking beest he

verhouding enorme armen rug lijkt imo groter te worden te worden...

Jongens, jongens, dat taaltje wat op engels moet lijken kan toch echt niet hoor... weet dat dit al vaker gezegd is. Maar je hebt toch een grote sponsor achter je staan, die ervan uitgaat dat je kan communiceren met je fans... hier is gewoon geen touw aan vast te knopen. Laat dan desnoods iemand anders die t wel kan, t voor je vertellen ofzo...
Tis wel een fokking beest he

vind ik ook. Hij komt ook altijd over alsof die totaal niet geïnterviewd wilt worden. Hij promoot zichzelf nou niet bepaald, echt het tegenovergestelde van Jay.

meh is dit 2 weeks out? lijkt eerder 8 weeks out man erg soft , normaal gesproken was die keihard nu, mischien door de lightning we shall see

Gewoon veels te laat begonnen maar goed we zullen zien. Hijs al wel het een en ander kwijt geraakt. Maar het posen is nog steeds slecht bij hem. Ook met de side triceps zegt sibil van span je buik aan en dat doet ie niet. Als je een back double biceps al 100.000 keer gemaakt hebt dan moet hij toch wel een keer blijven hangen lijkt mij. Het fysiek heeft Roelly wel alleen het op de juiste manier laten zien is het probleem.

Beste schippers staan aan wal natuurlijk, maar hoop toch wel dat hij onthoudt hoe het moet. Daarbij beginnen zijn armen wel echt te huge te worden in verhouding met de rest. Armen zit super veel detail in en dat heeft de rug gewoon niet. Heeft niet alleen met het posen te maken.

Laatst bewerkt:
Is volgens mij 3 weeks out. En oogt inderdaad wat soft, maar moeilijk te beoordelen zo vind ik.

over drie weken is toch de AC of ben ik nu fout?

ben bang dat het niet meer met poseren te maken heeft maar lack of hypertrofie

time will tell

out

nice nice . rug pose moet toch nog beter zo te horen in het filmpje.

Wat me ook opviel dat die trainingsmaat van roelly grote schouders heeft. die daar achter in beeld te zien is.

Wellicht dat Roelly met de rug oefeningen ook teveel vanuit zijn armen trekt ik weet het niet. Ze zullen iets moeten vinden waardoor de rug voorruit gaat en de armen niet nog groter worden.

[Link niet meer beschikbaar]

Ligt het aan mij of begint roelly ook een aardige gut te krijgen al?

Dat is gewoon gelul. Roelly heeft genoeg potentieel alleen hij zal meer dikte + detail in zijn rug moeten krijgen en het posen moet gewoon beter gaan. Ze moeten binnenkort gewoon naar Dorian gaan misschien dat hij Roelly kan leren hoe hij zijn rug het beste kan spannen aangezien Dorian bekend stond om zijn rug. Wil hier niet mee zeggen dat Sibil niet weet wat ze doet, integendeel. Maar misschien dat Dorian nog wat vernieuwends kan brengen voor Roelly.

Dorian kan de structuur van zen lichaam ook niet veranderen hoor.

Terug
Naar boven