XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

terwijl vorige week iedereen nog zei dat ze te laat waren. Ik denk dat ze een prachtig resultaat neer gaan zetten op de Arnold

waarneer is het precies?is het nog te volgen op internet?

foto's zeggen vrij weinig, we (ik) wacht(en) wel gewoon tot maart, dan zullen we het zien :)

rollohio.jpg

lijkt idd een rare hoek, zijn linker (foto rechter) schouder lijkt wel bijna missend

misschien omdat de foto schuin is genomen;)

wat een verschil binnen 1 week!!hier is die goed droog al.

zijn hoofd lijkt ook te groot tov zijn lichaam.

Die foto is ****ed up! moeilijk te oordelen..

foto's kan je niet op beoordelen, helemaal niet vanuit een hoek.

haha wat een aantal van jullie toch moeite hebben met het kijken naar een foto. Je kunt toch wel meteen nagaan dat als iets afwijkend lijkt dat dat komt door de hoek, belichting of lens??

Oma moet gewoon eens een goed filmpje maken van Roelly als hij zn routine aan het oefenen is ofzo. Dan kun je je pas een redelijk beeld gaan vormen.

haha wat een aantal van jullie toch moeite hebben met het kijken naar een foto. Je kunt toch wel meteen nagaan dat als iets afwijkend lijkt dat dat komt door de hoek, belichting of lens??

Oma moet gewoon eens een goed filmpje maken van Roelly als hij zn routine aan het oefenen is ofzo. Dan kun je je pas een redelijk beeld gaan vormen.

+1, is gewoon door de hoek, alsof zijn linker schouder oppeens helemaal weg is. slaat nergens op

roelly tijdens is bezig met choreografe

IMG_0011.jpg

IMG_0025_2.jpg

IMG_0123_2.jpg

haha wat kijkt hij toch altijd blij

Enorme progressie zeg de afgelopen paar wkn. Hij heeft denk ik behoorlijk moeten afzien. Ben benieuwd naar de Roelly week op MD.

@ bultrug. Het materiaal wat geschoten is in de MD week zal minder zijn omdat dit nog een week eerder opgenomen is dan de foto die je nu als laatst ziet. Giles die vanuit de USA naar NL is gekomen schrok er ook van hoeveel progressie Roelly heeft gemaakt in 1 week tijd.

Tri's 1 week out

IMG_3553.jpg
IMG_3554.jpg

iedereen zegt toch dat het een rare hoek is dus je opmerking raakt kant nog wal

ruudje de pics die je nu post zien er ook niet zo impressive uit omdat wij ( het algemeen publiek) de photoshop pics gewoon zijn, maar al bij al dikke progressie maar toch geen top 5 wat mij betreft (op de AC)

Terug
Naar boven