Fitness Seller

Sticky Roelly Winklaar

oxy richting pro show 2 weeks out? ahahhhh gast how about no? oxy and dbol worden meer 8- 12 weeks out gebruikt richting de show allemaal middele als winny primo mast etc

Ik praat toch ook in de verleden tijd;) ik bedoelde de afgelopen tijd

wat zitten er hier een hoop te miereziften, wacht de wedstrijden nou maar gewoon af.

Rug loopt flink achter inderdaad maar de tijd zal het leren:D

Ik denk dat Roellie verstandig moet zijn en eens op zoek moet gaan naar een andere begeleider. Oma is goed maar ik heb het idee dat een echte wereldtop begeleider ala Glass of Rambot er nog veel meer kan uithalen.

Ik denk dat Roellie verstandig moet zijn en eens op zoek moet gaan naar een andere begeleider. Oma is goed maar ik heb het idee dat een echte wereldtop begeleider ala Glass of Rambot er nog veel meer kan uithalen.

ik heb roelly een aantal keren meegemaakt met trainen, hij lijkt vermoeid/tam/mak lijkt geen vuur meer te hebben.
hij traint zoals hij praat bij interviews.. afwezig/niet enthousiast
ik loop echt te stuiteren, spugen en grommen als ik train..zie ik bij hem niet.

zoals Rob S zegt... misschien een nieuwe omgeving/nieuwe mensen = nieuw vuur

onderbouwd of niet.Je moet reeel zijn.
Vergelijk hem met andere profs en je weet genoeg.

jij weet ook niet wat je zegt..

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------

roelie is pas 1 jaar pro.
En nou wilt mensen zoals pupu hem vergelijken met grote pro's zoals jay, vic etc.
Geef hem ook kans om zichzelf te verbeteren, en zullen we vanzelf wel zien.
Om nou gelijk te roepen dat zijn structuur niet klopt ed is gewoon bs.

Hatersssszzzz.....

+1

ik heb roelly een aantal keren meegemaakt met trainen, hij lijkt vermoeid/tam/mak lijkt geen vuur meer te hebben.

Heb je zeker een punt. Van binnenuit lijkt hij nooit echt te willen knallen in de vids. Ook lijkt hij niet echt naar oma te luisteren als je het laatste filmpje zag waarin hij verschillende poses aannam.

Als je ziet wat een progressie Roelly de afgelopen jaren onder begeleiding van oma heeft gemaakt is dat natuurlijk echt onzin. Waarom zou een Glass of Rambot beter zijn? Ik geloof daar niet zo in.

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Probeer ff 12 weken te trainen op low carbs en daarnaast 2x per dag te cardioen dat ben jij ook wel uitgestuiterd denk ik ;)

Glass is helemaal geen optie voor Roelly omdat hij daar geen 1 op 1 begeleiding krijgt. Dat is wat Roelly nodig heeft en daarom is Sibil goed voor hem. En als je ziet in wat voor shape ze hem ook gekregen heeft voor de NY pro. Daar zeg je 'u' tegen. En daarbij, Roelly moet luisteren naar Sibil, als Roelly niet leert te luisteren dan gaat dit ook niet goed bij een Glass of een Rambod

als je ziet wat een progressie roelly de afgelopen jaren onder begeleiding van oma heeft gemaakt is dat natuurlijk echt onzin. Waarom zou een glass of rambot beter zijn? Ik geloof daar niet zo in.

---------- toegevoegd om 17:48 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

probeer ff 12 weken te trainen op low carbs en daarnaast 2x per dag te cardioen dat ben jij ook wel uitgestuiterd denk ik ;)

+1:d

hij lijkt vermoeid/tam/mak lijkt geen vuur meer te hebben.

Roelly lijkt me een volwassen vent en als hij een probleem heeft dan moet ie daar wat mee doen. Het lijkt me daarnaast ook iets dat Sibil niet onopgemerkt is gebleven, ze ziet hem toch regelmatig. En 'as we speak' zou het zomaar kunnen zijn dat ze er al aan werken.

Eerlijk gezegd denk ik dat het leven als pro-bodybuilder vrij zwaar is. Het lijkt zo leuk, beetje trainen, eten, slapen, trainen, eten, enz. Maar vaak is het afzien, dieten, iedereen handjes schudden en te woord staan, reizen, optreden, interviews doen, noem maar op.

Het is nog net geen Hollywoord-job :P

Hij heeft zeker onder 'oma' veeel progressie gemaakt, maar een frisse wind zoals een nieuwe begeleider waar die wat meer tegen opkijkt en die nog meer indruk op hem maakt en achter ze 'n vodden aanzit zou misschien goed kunnen zijn..

En natuurlijk is pro-bodybuilding ook afzien en ziet ie er uitgeblust uit na een cardio training, maar vind 'm er erg vermoeid en niet enthousiast uitzien op de laatste filmpjes..

Vergelijk het ook maar met andere meeste pro-bbers.

Ik denk dat Sibil nog steeds een hele goede voor Roelly is ze ken hem heeft hem groot gemaakt en weet gewoon heel goed wat ze moet doen het het lijf van Roelly.

De frisse wind waar iedereen nu over praat is naar mijn inzien net geweest een super groot sponsor contract waarmee je meteen bij de top hoort toch.. anders zou BSN echt geen geld aan je uitgaan geven voor zo,n onbekent mannetje uit NL

Daar zou ik toch een enorme kick van krijgen en er weer helemaal voor gaan.

En natuurlijk is pro-bodybuilding ook afzien en ziet ie er uitgeblust uit na een cardio training, maar vind 'm er erg vermoeid en niet enthousiast uitzien op de laatste filmpjes..

Roelly is ook gewoon een rustige gozer, schreeuwt en praat niet tijdens het trainen. Hij doet ook 3 uur cardio op een dag, dan zou ik ook erg vermoeid zijn.

Ik denk niet dat Roelly veranderd is hoor, dit is gewoon zijn manier van trainen. Niet iedereen traint zoals branch Warren, schreeuwend, vloekend en spugend door de gym rennen.

update

244be49.jpg

1 week out denk ik? ongeveer

Ziet er nice uit:P

Rare foto, zijn linkerarm lijkt nu super klein. :p

kijk! dat ziet er al beter uit. Ben benieuwd hoe hij er onstage uit gaat zien naast de andere gasten

waarom zijn die foto's altijd zo klein..

Terug
Naar boven