Fitness Seller

Roermondse Rambo

Jezus kijk ze ook uit dat huis rennen dan, ze doen ook echt geen fl**ker... heaumeau's

Wat een vertoning. Die kerel staat nog blij met z'n handboog en molotovcocktails in z'n huis. Politie met getrokken pistolen, brandweer erbij :roflol:

Gewoon een kogel door z'n hoofd jagen, of ander lichaamsdeel om hem te neutraliseren.
Iemand met molotovcocktails (in plastieken flessen, of zag ik dat nu verkeerd...) is een gevaar voor de samenleving.

Oud nieuws.... Man werd al jaren lastiggevallen door t kamp, politie deed niks en heeft toen illegaal een hekje geplaatst.
Hekje moest weg, man flipt

I lol'ed Gelukkig is dit geen Amerika anders was het een shootout geworden en waren er doden gevallen. Gelukkig draait het bij ons uit op een knullige vertoning omdat de politie alleen gewend is verkeersboetes te schrijven.

Al deze poep om een hekje :roflol: who the **** cares. Beter hadden ze die kampers aangepakt als ze hem lastig vallen.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand met molotovcocktails (in plastieken flessen, of zag ik dat nu verkeerd...) is een gevaar voor de samenleving.

Jaa maar ook wel een beetje bazig toch?

Verder hadden wij dat wel anders gedaan ja met onze flashbang granaten, infraroodkijkers, campers met aimbot..gekke connotatie hier, en tijdelijke stealthpotion. Tot m'n verbinding weer verbreekt. :(

Jaa maar ook wel een beetje bazig toch?

Verder hadden wij dat wel anders gedaan ja met onze flashbang granaten, infraroodkijkers, campers met aimbot..gekke connotatie hier, en tijdelijke stealthpotion. Tot m'n verbinding weer verbreekt. :(
****ing lag!

Steekt die gozer nu bijna zn eigen voorgevel en klimop in de fik?

Jammer dat die niet 1 van die lui een pijl door de kop joeg :roflol:

Gewoon een kogel door z'n hoofd jagen, of ander lichaamsdeel om hem te neutraliseren.

Is al een langlopend conflict waarbij de gemeente en politie weigert deze mensen te helpen omdat ze lastig gevallen worden. Uit pure wanhoop hebben ze dat hek geplaatst en opeens heeft de politie wel tijd.. Om dat hek weg te halen.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 21:24 ----------

Tututu, moet je maar niet zoveel voor problemen zorgen jij

Ik veroorzaak geen problemen :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

e208ed58_haters-gonna-hate.gif

Dit is al oud man :o

Ze moeten hem een baan aanbieden bij het korps mariniers

Terug
Naar boven