Fitness Seller

Leerling filmt hoe jongen (15) wordt mishandeld in volle kantine Helicon College in Eindhoven

Die pestkop heeft wel dikke vecht skills. Voorbereid op iemand slaan, die kerel doet niks terug, en nog heeft hij geen schrammetje op z'n hoofd. Ecto

Als leerling op deze school had ik de bully onmiddellijk in elkaar gemept. Onaanvaardbaar hoe hij een zwakkere langs achteren aanvalt.

Wat een p*ssy is die pestkop, laat hem dat maar eens bij mij flikken. Die gaat dan nooit meer lopen en alleen nog maar drinken ipv eten en drinken.

P.s. Wel een dikke fail van die kerel die er tussen springt, die geeft het ''slachtoffer'' nog een klap op het hoofd, lol.

Laatst bewerkt:
Wat een p*ssy is die pestkop, laat hem dat maar eens bij mij flikken. Die gaat dan nooit meer lopen en alleen nog maar drinken ipv eten en drinken.

P.s. Wel een dikke fail van die kerel die er tussen springt, die geeft de ''slachtoffer'' nog een klap op de hoofd, lol.

"de slachtoffer op de hoofd". Made my day!!!

damn wat laf

valt niet goed te praten

ben nog bezig met het wereldvoedselprobleem op te lossen, maar deze staat zeker in mijn to do list

P.s. Wel een dikke fail van die kerel die er tussen springt, die geeft het ''slachtoffer'' nog een klap op het hoofd, lol.

Stoer hoor tegen een 15 jarig ventje.

Stoer hoor tegen een 15 jarig ventje.

meh.ro11033.jpg

Ook echt: wacht ff, ik wil eerst even een broodje halen.

Wtf is wrong with these people? Als dat slachtoffer mijn zoon was geweest zou ik die kerel persoonlijk op een vol schoolplein in elkaar meppen. Gewoon om de vernedering groter te maken.

ja dit was gewoon te droog eigenlijk met hun broodjes. :lol:

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Wat is er mis met vechten? Mannen moeten laten zien wie dominant is en wie niet.

ja daarom pakten ze ook meteen de zwakste.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Jij bent toch een popo, waarom kan jij er niets aan doen???
Miss creatief met pepperspray ofso, of per ongeluk zo een stokkie tege zijn achterhoofd. Om het af te leren:o

hij is alleen getrained om boetes uit te delen, als er echt iets ontstaat dan rent hij gewoon weg.

Altijd dat gejank om de zwakste... gewoon iedereen nken die zwakker is! Echte alpha is over iedereen de baas en laat dit met zijn dominantie zien!

Terug
Naar boven