- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een p*ssy is die pestkop, laat hem dat maar eens bij mij flikken. Die gaat dan nooit meer lopen en alleen nog maar drinken ipv eten en drinken.
P.s. Wel een dikke fail van die kerel die er tussen springt, die geeft de ''slachtoffer'' nog een klap op de hoofd, lol.

Wat een p*ssy is die pestkop, laat hem dat maar eens bij mij flikken. Die gaat dan nooit meer lopen en alleen nog maar drinken ipv eten en drinken.

Vandaag is het cheatday, vandaag mag ik fouten maken, oh wacht...![]()
Jij bent toch een popo, waarom kan jij er niets aan doen

P.s. Wel een dikke fail van die kerel die er tussen springt, die geeft het ''slachtoffer'' nog een klap op het hoofd, lol.
Ook echt: wacht ff, ik wil eerst even een broodje halen.
Wtf is wrong with these people? Als dat slachtoffer mijn zoon was geweest zou ik die kerel persoonlijk op een vol schoolplein in elkaar meppen. Gewoon om de vernedering groter te maken.

Wat is er mis met vechten? Mannen moeten laten zien wie dominant is en wie niet.
Jij bent toch een popo, waarom kan jij er niets aan doen
Miss creatief met pepperspray ofso, of per ongeluk zo een stokkie tege zijn achterhoofd. Om het af te leren![]()
Altijd dat gejank om de zwakste... gewoon iedereen nken die zwakker is! Echte alpha is over iedereen de baas en laat dit met zijn dominantie zien!
hij is alleen getrained om boetes uit te delen, als er echt iets ontstaat dan rent hij gewoon weg.