MesutY
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 617
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die jongen die van achter aanvalt is wel een mietje
Maar waarom is dit nieuws? Vechten hoort bij opvoeding.
Hier in de straat zit een kat in de boom, stukje verderop is een ongeluk gebeurt en ligt er iemand dood te gaan onder een bus.
Maar ik help eerst de kat in mijn straat man, dat is mijn eigen straat, die gast onder de bus zoekt het maar uit.

Dit is net alsof je een fietsendief gaat filmen terwijl die bezig is en er dan een heel dramatisch nieuwsverhaal van maken. Who cares? Gebeurt elke dag en echte schade is er niet. Zelfs moorden komen nauwelijks in het nieuws, dus waarom dit wel?
Makkelijk om te zeggen "is niet ons probleem". Totdat alles uit de hand loopt en we een derde wereldoorlog hebben. En dan achteraf zeker zeggen "Echt belachelijk dat we toen niks hadden gedaan, dit had voorkomen kunnen worden".

Thanks man.
Gast onder de bus was ook een Marrokaan.
Die kat was gewoon Hollands, Hans heten die, maar we noemde em eigenlijk altijd Hansie.
Goed voorbeeld man
Waarom zouden we ze daar in Syrië helpen ? Nederland is zo'n mini klein landje... Net alsof wij juist iets kunnen doen..
Zal vast binnekort gebeuren via de Europese Unie.
Niemand geeft een **** om dat er duizenden syrische mensen vermoord worden. De ene kant wordt gesponsoord door Rusland en de andere kant door de V.S. Is 1 groot vies politiek spelletje.
Ow jij bent dus zo'n pauper als de dader. r*tard kapsel en r*tard kettinkje
Had ik niet van jou verwacht
Zeker niet. Ik ben meer de persoon die naar de pauper toe gaat en zegt: ik weet zeker dat jij die nerd daar niet voor de camera stompen durft te geven. Dat is bluf jonge.
Denk idd niet dat ik zelf stompen uit zou delen, zitten heel mijn handen onder nerd.
Zeker niet. Ik ben meer de persoon die naar de pauper toe gaat en zegt: ik weet zeker dat jij die nerd daar niet voor de camera stompen durft te geven. Dat is bluf jonge.
Denk idd niet dat ik zelf stompen uit zou delen, zitten heel mijn handen onder nerd.
Zal vast binnekort gebeuren via de Europese Unie.
Niemand geeft een **** om dat er duizenden syrische mensen vermoord worden. De ene kant wordt gesponsoord door Rusland en de andere kant door de V.S. Is 1 groot vies politiek spelletje.