XXL Nutrition

Leerling filmt hoe jongen (15) wordt mishandeld in volle kantine Helicon College in Eindhoven

Ik heb er wel eens bloed zitten, maar dat is in een bepaalde tijd van ieder maand.

:roflol::roflol:

Hier in de straat zit een kat in de boom, stukje verderop is een ongeluk gebeurt en ligt er iemand dood te gaan onder een bus.
Maar ik help eerst de kat in mijn straat man, dat is mijn eigen straat, die gast onder de bus zoekt het maar uit.

Goed voorbeeld man :roflol:

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Dit is net alsof je een fietsendief gaat filmen terwijl die bezig is en er dan een heel dramatisch nieuwsverhaal van maken. Who cares? Gebeurt elke dag en echte schade is er niet. Zelfs moorden komen nauwelijks in het nieuws, dus waarom dit wel?

Makkelijk om te zeggen "is niet ons probleem". Totdat alles uit de hand loopt en we een derde wereldoorlog hebben. En dan achteraf zeker zeggen "Echt belachelijk dat we toen niks hadden gedaan, dit had voorkomen kunnen worden".

Waarom zouden we ze daar in Syrië helpen ? Nederland is zo'n mini klein landje... Net alsof wij juist iets kunnen doen..

Shit

Zo wat erg zeg. Dit gebeurde hier wekelijks. :roflol: 1 dag geschorst en dan was het weer oké.
Ik snap alle media aandacht niet. Pubers vechten altijd. Het filmen ervan en op internet zitten is natuurlijk wel dom.

Goed voorbeeld man :roflol:

Waarom zouden we ze daar in Syrië helpen ? Nederland is zo'n mini klein landje... Net alsof wij juist iets kunnen doen..

Zal vast binnekort gebeuren via de Europese Unie.

Niemand geeft een **** om dat er duizenden syrische mensen vermoord worden. De ene kant wordt gesponsoord door Rusland en de andere kant door de V.S. Is 1 groot vies politiek spelletje.

Niemand geeft een **** om dat er duizenden syrische mensen vermoord worden. De ene kant wordt gesponsoord door Rusland en de andere kant door de V.S. Is 1 groot vies politiek spelletje.

Ja maar wat willen wij als kikkerlandje daar aan doen ?

Ow jij bent dus zo'n pauper als de dader. r*tard kapsel en r*tard kettinkje
Had ik niet van jou verwacht

Zeker niet. Ik ben meer de persoon die naar de pauper toe gaat en zegt: ik weet zeker dat jij die nerd daar niet voor de camera stompen durft te geven. Dat is bluf jonge.

Denk idd niet dat ik zelf stompen uit zou delen, zitten heel mijn handen onder nerd.

Zeker niet. Ik ben meer de persoon die naar de pauper toe gaat en zegt: ik weet zeker dat jij die nerd daar niet voor de camera stompen durft te geven. Dat is bluf jonge.

Denk idd niet dat ik zelf stompen uit zou delen, zitten heel mijn handen onder nerd.

Had ik niet van jou verwacht.
Maar als jij dat bij mij zou doen zou ik ook niks terug durven te doen, dan zitten heel mijn handen onder retarded :s

Soms kan je beter schoppen als je niet wil dat je handen onder zitten.

bv bij een junk, of zoals in jullie geval

obvious troll is obvious

Dude, wtf heeft dit topic met die zandbak te maken?
Das tzelfde als al die religieuze discussies onder elk mogelijk youtubefilmpje.
is inderdaad nare shit dat gedoe in Syrië, maar die mensen daar zijn zelf ook niet heilig.
en als jij dat hier zo onder de aandacht brengt, hoeveel tijd moeite en geld heb je zelf al besteed om de situatie daar te verbeteren? En dan bedoel ik niet op fora gaan zitten flamen, maar geld sturen voor medicijnen/hulp in kampen/erheen gaan en mensen helpen/opbouwen/kinderen adopteren of wat je dan ook wilt?

Nja, gewoon aangifte doen, zou ik in elk geval doen, schadevergoeding eisen en zo.

Terug
Naar boven