XXL Nutrition

Leerling filmt hoe jongen (15) wordt mishandeld in volle kantine Helicon College in Eindhoven

Ow jij bent dus zo'n pauper als de dader. r*tard kapsel en r*tard kettinkje
Had ik niet van jou verwacht

Lol. Ik mag, als ik zo'n vage gast tegen kom niks doen, dus zorg ik ervoor dat iemand 'm tenminste laat zien dat ie niet de stoerste is, ben ik weer de schuldige. OK :D

P.s. Ik ben helemaal niet van dat ruzie zoeken en vechten en al, het is alleen maar gezeik.

Lol. Ik mag, als ik zo'n vage gast tegen kom niks doen, dus zorg ik ervoor dat iemand 'm tenminste laat zien dat ie niet de stoerste is, ben ik weer de schuldige. OK :D

P.s. Ik ben helemaal niet van dat ruzie zoeken en vechten en al, het is alleen maar gezeik.

Zo, dat lucht op, Hé.

Die jongen die van achter aanvalt is wel een mietje

Maar waarom is dit nieuws? Vechten hoort bij opvoeding.

Die jongen die van achter aanvalt is wel een mietje

Maar waarom is dit nieuws? Vechten hoort bij opvoeding.

Vraag ik me ook af, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal als je een partij pubers bij elkaar zet.
Vaak zat mee gemaakt op middelbare school, iedereen eromheen staan: ''vechten vechten...'' :D

Vraag ik me ook af, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal als je een partij pubers bij elkaar zet.
Vaak zat mee gemaakt op middelbare school, iedereen eromheen staan: ''vechten vechten...'' :D

dat was meestal gewoon 1 tegen 1 staand

niet 1tje die zit en opeens vanuit achter klappen ontvangt tegen het hoofd

wat een p*ssy vader zeg, als dat mijn zoontje was had ik dat pauper-jong allebei zijn handen gebroken

Een vechtpartijtje is ook niks mis mee, dat hoor je die pa ook zeggen. Paar tikken over en weer zal niemand wakker om lachen, als dat gefilmd wordt is 't een youtube bloopers hit wss. Iemand voorbereid van achter op z'n hoofd blijven slaan is ****ing zielig.

Dat het zielig is en laf is, helemaal mee eens en ook een ''normaal'' vechtpartijtje hoor je mij niet goedpraten.
Maar dit soort dingen gebeurde bij ons op school ook vaak zat, op iemands hoofd intrappen terwijl die al op de grond ligt zelfs.

Dit is toch geen nieuws? Gebeurt nou eenmaal bij die kleine jong waarvan het verstand nog niet bepaald ontwikkelt is.

Dat het zielig is en laf is, helemaal mee eens en ook een ''normaal'' vechtpartijtje hoor je mij niet goedpraten.
Maar dit soort dingen gebeurde bij ons op school ook vaak zat, op iemands hoofd intrappen terwijl die al op de grond ligt zelfs.

Dit is toch geen nieuws? Gebeurt nou eenmaal bij die kleine jong waarvan het verstand nog niet bepaald ontwikkelt is.

serieus ?

wat zijn wij beschaafd in limburg dan

Op wat voor een pauperschool zat jij dan :') Zoiets gebeurt helemaal niet 'nou eenmaal' man. Of denk je ook zo over verkrachtingen enzo?

Op wat voor een pauperschool zat jij dan :') Zoiets gebeurt helemaal niet 'nou eenmaal' man. Of denk je ook zo over verkrachtingen enzo?

Bbc everywhere man, shit gebeurt nou eenmaal met geile neg0rs.
Nee srs, maar was idd geen hele nette school ofzo.
En ik vind niet dat het ''hoort'' te gebeuren, maar vind dit niet bepaald bijzonder of nieuwswaardig.

Sorry hoor.. maar is dit een grap?

Er gaan honderden mensen per dag dood in syrië. Maar dit moet natuurlijk op het nieuws komen. Een school gevecht. Waarvan er vast wel tientallen per dag zijn.

Dit gaat echt nergens over. Als ik het uitgelokt zou hebben zou ik ook zo zielig gaan doen en zeggen "nee, echt geen idee. was gewoon zomaar".

Sorry hoor.. maar is dit een grap?

Er gaan honderden mensen per dag dood in syrië. Maar dit moet natuurlijk op het nieuws komen. Een school gevecht. Waarvan er vast wel tientallen per dag zijn.

Dit gaat echt nergens over. Als ik het uitgelokt zou hebben zou ik ook zo zielig gaan doen en zeggen "nee, echt geen idee. was gewoon zomaar".

Het is niet zomaar een schoolgevecht, dit is gewoon een laffe actie..

En wat in Syrië gebeurd, dat is niet ons probleem. Hier in Nederland kampt men ook met probleme.n. Beter eerst maken dat hier alles op orde is

En wat in Syrië gebeurd, dat is niet ons probleem. Hier in Nederland kampt men ook met probleme.n. Beter eerst maken dat hier alles op orde is

:roflol::roflol:

Hier in de straat zit een kat in de boom, stukje verderop is een ongeluk gebeurt en ligt er iemand dood te gaan onder een bus.
Maar ik help eerst de kat in mijn straat man, dat is mijn eigen straat, die gast onder de bus zoekt het maar uit.

:roflol::roflol:

Hier in de straat zit een kat in de boom, stukje verderop is een ongeluk gebeurt en ligt er iemand dood te gaan onder een bus.
Maar ik help eerst de kat in mijn straat man, dat is mijn eigen straat, die gast onder de bus zoekt het maar uit.

:roflol:

Dit is net alsof je een fietsendief gaat filmen terwijl die bezig is en er dan een heel dramatisch nieuwsverhaal van maken. Who cares? Gebeurt elke dag en echte schade is er niet. Zelfs moorden komen nauwelijks in het nieuws, dus waarom dit wel?

Makkelijk om te zeggen "is niet ons probleem". Totdat alles uit de hand loopt en we een derde wereldoorlog hebben. En dan achteraf zeker zeggen "Echt belachelijk dat we toen niks hadden gedaan, dit had voorkomen kunnen worden".

:roflol: voor iedereen die denkt dat die debielen in Syrie nog te redden zijn.

Terug
Naar boven