MuscleMeat

roid-rage

ja laatst kreeg ik roidrage toen ik mn vriendin anaal aan t vernederen was, nou daar word je ook niet vrolijk van. -> vrolijk snap je :D :D :roflol:

Heb zelf dat ik ook wel wat agresiever reageer.. en ook heb ik het gevoel dat ik scherper ben..

Opzich ervaar ik het wel als prettig..de testo rush is verslavend ;-)

Ik merk ook zeker wel verschil, bij tren heb ik er zelfs geen reden voor. Wordt al chagi wakker :D. Dat was dan iig met de tren ace. Zit nu in een test/tren kuur. 2e week is vandaag begonnen. Eens kijken hoe ik op deze kuur ga reageren.

Ik kan wel goed omgaan met "roidrage"

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
Ik merk ook zeker wel verschil, bij tren heb ik er zelfs geen reden voor. Wordt al chagi wakker :D. Dat was dan iig met de tren ace. Zit nu in een test/tren kuur. 2e week is vandaag begonnen. Eens kijken hoe ik op deze kuur ga reageren.
Ik kan wel goed omgaan met "roidrage"

Hoe zorg je er dan voor dat je je beter kan beheersen?
Begin nu ook koppijn te krijgen trouwens zou dit nog een leuke bijwerking zijn?

ik heb het wel eens met tren gehad...de rage uitte zich gelukkig niet maar van binnen vrat ik mezelf op...was geloof ik in tram iemand gaf me duwtje ofzo...
de dag erop had ik gelijk de tren dosis wat verminderd.....

marz01 zei:

Ik ben een rustig persoon van nature, heb bijv maar 2x gevochten in mn leven, allebei op basisschool, ben 5jr elk weekend op stap geweest en heb nooit gevochten. Ik ben iemand die heel redelijk en begripvol kan zijn in dat soort gevallen. Dus ik denk dat ik gewoon een goede zelfbeheersing heb.

Ik kan gelukkig nadenken voordat ik iets doe. Want ik weet dat het niet de moeite waard is om me te laten gaan.

Ik weet niet correct te antwoorden op je vraag want ik weet het eigenlijk zelf niet. Heb het hierboven geprobeerd, mss dat je er iets aan hebt. Ik weet iig dat ik spijt krijg als ik me laat gaan, dus laat ik het niet zo ver komen, althans..tot nu toe is het me gelukt.

marz01 zei:

Koppijn.. bloeddruk??

Beter beheersen?? dat moet in je zitten zoals Suat al zegt. Ik ben ook vrij rustig van nature.. Vecht zelden..en als zich iets voordoet weet ik toch meestal wel me te realiseren wat de consequenties zijn als ik me laat gaan.

Ik weet van een maat van mij die toch soms wat opvliegerig is dat gebruik van a.s. oa tren zijn gedrag niet ten goede kwam en hij is gestopt ermee. Mijn advies zou zijn als je echt in de problemen komt als gevolg van je gedrag neem dan geen spullen zoals trenbolone.. daar krijg je toch wel een kort lontje van ;)

Hoe ziet je kuurtje eruit marz01?

Ben wat sneller geirriteerd dan normaal en dat uit zich vooral als ik in de auto zit....

De oplossing is vooral dat je jezelf eraan blijft herinneren dat je "lontje korter is" door de AS.

Dus tel tot tien, hou je in en denk aan leuke rustige dingen/mediteer ofzo...anders ga je inderdaad jezelf van binnen opvreten, onnodige stress creeren en als je jezelf niet kunt beheersen kom je nog eens onnodig in de problemen.

Ik weet van mezelf dat ik me mateloos irriteer aan asociale mensen.
Heb tijdens een kuurtje mezelf overigens ook niet kunnen inhouden en heb toen ik midden op het zebrapad bijna werd aangereden een deuk in die auto z'n dak geslagen. Iets wat ik normaal niet zou doen denk ik, maar toen was ik zo opgefokt en verontwaardigd. Ik ben me gauw gaan afreageren op de gewichten in de gym.

Testo zei:
Ben wat sneller geirriteerd dan normaal en dat uit zich vooral als ik in de auto zit....

same here..dat autorijden haalt het slechtste uit me..:D :splat:

anders ben ik just a nice guy..;)

• Topic Starter Topic Starter
Mr. B.I.G. zei:
Hoe ziet je kuurtje eruit marz01?
wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat
wk 8 t/m 12: 50 mg winny tabs per dag
wk 13 + 14: 40 mg nolva per dag
wk 15 + 16: 20 mg nolva per dag

zit in week 8

Testo zei:

Idem.

Geen echte roid rages gehad. Ben wel sneller prikkelbaar soms en ook wat meer kortaf. Maar met dingen smijten en mensen in elkaar slaan heb ik nooit gehad. :)

Ik ben ook roid rage gevoeilig, de rage heb ik al en als ik roids gebruik los ik t op door me er zoveel mogelijk van bewust te zijn dat ik met extra testosteron ea in mn bloed rondwandel.

Terug
Naar boven