Fitness Seller

roid-rage

Roid rage zit voormalelijk tussen de oren en treedt eerder op NA de kuur dan tijdens de kuur. Na de kuur hebben de oestrogen vaak een tijdje vrij spel waardoor je emotioneler en gevoeliger bent. En dan dan kan die gevoeligheid ook de verkeerde kant opgaan in de vorm van aggressief gedrag. Tijdens de kuur treedt er een bepaalde stress op die op zich niks met de AAS te maken heeft. Maar de combinatie van hard trainen, werken/studeren/ je voeding optimaliseren etc, je schema AAS goed aanhouden maakt vele mensen toch prikkelbaarder dan zonder al die verplichtingen te moeten "leven".

Heb er weleens last van...nog paar weken en dan begin ik met Tren..spul werkt niet altijd positief op mijn gevoel. Zeer kort op de kar en af en toe kwaad om niks.

Momenteel nog lekker aan de dboll..heerlijk die rose bril :D
Me vriendin heeft me nog nooit zo lief gevonden..hou van je schat!X

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb het goed onder controle.. maar ben ook vaak erg geprikkeld ;)

Elmo zei:
Roid rage zit voormalelijk tussen de oren en treedt eerder op NA de kuur dan tijdens de kuur. Na de kuur hebben de oestrogen vaak een tijdje vrij spel waardoor je emotioneler en gevoeliger bent. En dan dan kan die gevoeligheid ook de verkeerde kant opgaan in de vorm van aggressief gedrag. Tijdens de kuur treedt er een bepaalde stress op die op zich niks met de AAS te maken heeft. Maar de combinatie van hard trainen, werken/studeren/ je voeding optimaliseren etc, je schema AAS goed aanhouden maakt vele mensen toch prikkelbaarder dan zonder al die verplichtingen te moeten "leven".

Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, dat het tussen de oren zit. Het komt echt wel door (extra) androgene stoffen en niet door een stress die je tijdens je kuur zou hebben.

Straks ga je me zeggen dat vrouwen hun menstruatie-periode-gedrag te danken hebben aan de stress van tampons inbrengen :p

tja roid rage heeft elke gebruiker wel last van al ze zeggen dat ze er geen last van hebben dan houden zichzelf voor de gek ieder mens verandert als hij flink anabolen gebruikt ik heb er zelf ook wel last van men vriendin zegt er wat van en dan hou ik me weer in en als ik het echt niet meer hou dan ga ik lekker een joint roken is wel slecht maarja beter dan dat ik men vriendin aanval of wat dan ook.

Als ik aan het kuren ben kan ik NIET naar de voetbal gaan....heb mezelf dan niet onder controle (1X meegemaakt en dat was meer dan genoeg).

Normaal ben ik een rustig persoon, nog nooit moeten vechten...

grtz

ik zit precies op hetzelfde kuur alleen heb ik kickstart winnys, en moet je eerlijk zeggen dat dankzij die winny het goed gaat:p . Het gaat wel weg gezien je nu pas met winny begint.

Reem zei:
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, dat het tussen de oren zit. Het komt echt wel door (extra) androgene stoffen en niet door een stress die je tijdens je kuur zou hebben.
Straks ga je me zeggen dat vrouwen hun menstruatie-periode-gedrag te danken hebben aan de stress van tampons inbrengen :p

Voor een groot deel heeft Elmo wel gelijk. Het is namelijk maar net hoe je er (tussen je oren) mee omgaat. Als je steeds gaat denken dat je chagrijnig of agressief bent zul je dat ook zijn/worden.

Ik gebruik geen roids. maar heb wel rage's ???

dice zei:
Voor een groot deel heeft Elmo wel gelijk. Het is namelijk maar net hoe je er (tussen je oren) mee omgaat. Als je steeds gaat denken dat je chagrijnig of agressief bent zul je dat ook zijn/worden.

Ja hoe je er mee omgaat heeft te maken met hetgeen zich tussen je oren afspeelt. Maar de roidrage opzich is wel degelijk te wijten aan de androgene stoffen die je in je lichaam zet. "Tussen je oren" suggereert dat je het jezelf inbeeld...een soort van placebo effect...en dat is het dus niet.

Wordt dan zeker ook een witte kerst?:D

raar, ik heb nog nooit prikkelbaarder gelopen door de roids ,zelfs welgezinder en euforish! maar wat ik wel heb is als ik me kwaad zou maken voor iets dat ik normaal ook kwaad zou voor worden, ik dan gewoon verander in een woeste stier! ik gebruikte dan trenol75mg eod !

Dingen die tussen de oren zitten wil niet zeggen dat het niets is, juist om die bepaalde dingen moet je je zorgen maken. De geest is krachtig, met je geest kun je je lichaam de juiste dingen laten doen of juist niet.

Zie bijv geestelijke verslaving, zit ook tussen de oren, bijv bepaalde ziektes die voortvloeien uit geestelijke problemen.

Denk bijv aan stimulerende muziek bij het trainen waarmee je je reps haalt oid en ga zo maar door. Ook al zit het tussen de oren, dan nog kan het een probleem zijn.

heb met tren nogal eens moeite om niet door t lint te gaan. zeker de laatste tijd is het erg moeilijk....ergens ook wel lachen!

weet je wat heeeel relaxed is...

boodschappen gaan doen na een beretraining op zaterdagochtend in de locale supermarkt.
Als je dan niet briesend op je weg terug naar huis in de auto zit, ben je geslaagd!

FYI.. ik slaag vrijwel nooit

Hier was laatst een stuk over een overleden wereldkampioen, kan ff niet op de naam komen.
Maar daarin stond ook dat de betreffende Mr. Olympia met regelmaat mensen uit de gym smeet als ze te lang op "zijn" apparaat bezig waren.
Zou het iets te maken kunnen hebben met "roid-rage"? :P

Hordas zei:
Hier was laatst een stuk over een overleden wereldkampioen, kan ff niet op de naam komen.
Maar daarin stond ook dat de betreffende Mr. Olympia met regelmaat mensen uit de gym smeet als ze te lang op "zijn" apparaat bezig waren.
Zou het iets te maken kunnen hebben met "roid-rage"? :P

Steve Michalik moet dat geweest zijn, kon je lezen op bodypage. Hij was ook 14 verschillende aas tegelijk aan het nemen staat in zijn verhaal. Dan kunnen er behoorlijk gekke dingen met je gebeuren lijkt me.

D.D. zei:
weet je wat heeeel relaxed is...

boodschappen gaan doen na een beretraining op zaterdagochtend in de locale supermarkt.
Als je dan niet briesend op je weg terug naar huis in de auto zit, ben je geslaagd!

FYI.. ik slaag vrijwel nooit
hahaha, daar hoef je echt geen a.a.s. voor te gebruiken.
Al die k*tbejaarden! de hele week geen fl**ker te doen, maar uitgerekend op zaterdag boodschappen doen! :mad:

Terug
Naar boven