Lincoln
Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik blast en cruise al even... praat uit eigen ervaring en ervaring die mensen delen wanneer ze beweren last te hebben van de AAS. Veel mensen geven AAS de schuld van hun eigen problemen. Zo te lezen ben je verslaving gevoelig. Begrijp me niet verkeerd.Je praat te makkelijk en alleen van horen zeggen. Ik merkte het zelf niet echt, en werd er later op gewezen. Ook niet meer deze dosis gebruikt nadien.
Zoals ik eerder in het topic al zei is het persoonsafhankelijk en wat je gebruikt !
qua alcohol drink ik niet, maar vroeger op de bouw wel, en was ik aardig aangeschoten na week werken en vrijdagmiddag 2 beugels. terwijl ik een collega mee had die om 6u in de ochtend al 2 beugels op had en zoop in pauze ook. Hij had dus weinig last van 2 beugels op vrijdagmiddag![]()
Mensen kunnen last krijgen van vanalles. Maar dit is vaak onderliggend en heeft vaak een andere oorzaak. Wanneer je geen maat kan houden, roken/ eten enz is de kans dat je doorslaat met AAS erg groot.
Meeste mensen die AAS gebruiken of willen gebruiken mankeren al wat psychisch omdat niemand voor zijn lol injecties zet. Of je hier in doorslaat heeft niet perse te maken met de AAS of de hoeveelheid van AAS . Het is bodybuilding en niet bodywrecking . Gezondheid fysiek en psychische gaat voor alles, zonder kan je niet aan bodybuilding doen. Ken jezelf en je lichaam of leer deze kennen door eigen ervaring. Iedereen begint met bodybuilding en AAS om jezelf te verbeteren en vaak vanuit een minderwaardigheid complex. Dit is de eerste stap. Leer jezelf kennen met wat werkt voor jou voeding, training en AAS. Je krijgt tools van andere en hun ervaring maar alleen de persoon zelf kan uitvinden wat echt werkt. De meeste mensen die gebruiken verdiepen zich niet en met alle gevolgen van dien, willen dat andere de beslissingen maken en als er dan iets opdoet kunnen ze andere de schuld geven. De meeste willen 1 kuur voor de zomer en verwachten een magisch antwoord voor jaren lang verwaarlozing van hun lichaam.
Basiskit AAS:
- Bloedtesten
- Bloeddrukmeter
- Sateratiemeter
- Insulinemeter
- Bloeddoneren ( indien nodig)
Bodybuilding is een leefstijl, een filosofie het is niet iets wat je even doet voor vrouwen of minderwaardigheidcomplex. Dit is de eerste stap, daarna zijn er mensen die opgeven en mensen die zichzelf vinden in deze leefstijl.
Maar goed begin te lijken op een preek, ik zal stoppen.