Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
overmatig drinken. (overmatig) roken is vooral slecht voor je trainingen omdat je minder conditie hebt en dus sneller moe bent. blowen is vgm niet zo heel slecht voor je gains.
Alcohol, puur vanwege de calorien die er in zitten. Er zijn top bb'ers die rookten als een malle, en ik ken ook lui met topfysieken die blowen, roken, en drugs gebruiken. Het gebruik is het punt niet, het gaat om je gedrag er omheen. Als jij een lijn pep snuift en je slaapt niet en eet 12 uur lang niks, is het idd slecht voor je. Maar snuif je een lijn maar blijf je voor de rest precies je voedings en trainings schema volgen hoeft het je gains niet negatief te beinvloeden
Het is maar net wat je verstaat onder de definitie van 'slecht'.
Uiteraard zijn de verhoudingen ook belangrijk om te vermelden.
Verder is er zoveel slecht te noemen, eten bijvoorbeeld.
Eten is per definitie slecht, alleen niet eten is nog veel slechter voor je.
anyway, is toch wel leuk om eerst te horen wat degene denkt?
Denk dat deze stelling nooit te bewijzen valt ook, want is allemaal kansbereking. Sommige mensen roken alleen op feesten, sommige mensen roken niet en gaan dood aan longkanker, sommige blowen alleen in het weekend en anderen meermaal per dag.
Roken dood je niet, het vergroot je kans op bepaalde defecten en ziektes. Net zoals alcohol en blowen dat doen.
Overigens denk ik dat als je echt zou kiezen je het best af en toe een joint kan roken en je voeding en traininigschema hangeren. Nergens op gebaseerd btw so don't flame me on this one. Bronnen die bevestigen/tegenspreken wel welkom btw.