Fitness Seller

Stelling Roken is voor losers

Peiling Peiling Roken voor losers?

• JA

Stemmen: 179 65,6%
  • NEE

Stemmen: 94 34,4%

• Totaal stemmers
    273

Massief

Ripped Bodybuilder
Waardering
294
Lengte
1m96
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Rokers beginnen echt mijn strot uit te komen, het lijkt wel of ze er zijn om te irriteren. Ik sta rustig op de bus te wachten, natuurlijk komt er zo'n gore t*ring hippie naast me staan. Eerste wat hij doet, sigaret op steken. Op school ook altijd van die kneuzen. Leraar zegt 10 minuten pauze, en ja hoor staan meteen een paar mong*len op om snel ''ff te smoken''. Voor de ingang staan ook altijd 30 mensen te ''smoken'' om in een straal van 15 meter de hele lucht te verzieken.

Enfin, ben je het eens met de stelling?

Ik rook zelf ook maar, ja, roken is voor losers.

Aangezien ik geen reden kan bedenken om te beginnen met roken zeg ik ja.

Roken is voor losers maar om je er zo erg aan te irriteren?

Ga een hobby zoeken ofzo plaats van aan die rokers irriteren

• Topic Starter Topic Starter
Ik zag vandaag iemand van 14 met een sigaret. True story.

Haha je kan je ook aanstellen zeg.

Moet je tegen me zeggen als je voor me staat, kan kun je de komende tijd door een sonde vreten toegediend krijgen maf!

Maar nee ik irriteer me er niet bijzonder aan.

Niet geheel mee eens, het is met roken net als met andere genotsmiddelen, je moet jezelf kunnen beperken. Ik rook sowieso nooit 's ochtends en overdag en slechts enkele dagen per week 's avonds..

Iemand die elke 30 minuten aan een peuk moeten hangen om te kunnen functioneren zijn gewoon zielig. Hoewel ze dit helemaal zelf moeten weten áls ze er maar niemand mee hinderen, want iedereen heeft recht op 100% schone lucht overal.

ach ja, kopieërgedrag is al zo oud als mensheid zelf, enige reden waarom mensen hedendaags nog roken.

zelf ben ik er te nuchter voor. geld betalen om wat rook in te ademen om vervolgens weer uit te blazen.
wat krijg je er voor terug? een stinkbek, een rokershoestje, een dwangmatig gevoel om er weer eentje op te steken wanneer het weer lang genoeg heeft geduurd en een zwart geblaakt paar longen.

mensen die zeggen dat ze het lekker vinden praten gewoon onzin. iets wat lekker is, is compleet wat anders dan een gevoel van opluchting wanneer je eindelijk weer je sigaretje op steekt.

heb op zich niks tegen rokers, ben er even goede vrienden mee. maar ik vind het nergens op slaan.

Laatst bewerkt:
Roken is zo ****ing slecht, maar nu te zeggen dat iemand een loser is omdat hij rookt.
Nee....

[cynisme]

Ik probeer al jaren al die irritante anti-rook zeikerds bij de bushalte uit te roeien door lekker dicht in hun buurt de ene na de andere sigaret weg te werken...maar ze leven allemaal nog. :mad: :P

Om nog maar te zwijgen over die ruggegraatloze niet-rokers. ****ing peer-pressure dat is het! Gewoon geen eigen mening hebben en lekker makkelijk hun leven indelen naar hoe anderen vinden dat het wel moet....gewoon bukken voor de groepsdruk en mentaliteit!
Niet anders! Sukkels :P:P:P:P:P

[/cynisme]

Kijk...een verhaal...twee kanten

Laatst bewerkt:
Sigaretten hebben weinig meerwaarde, rook dan een kwaliteit sigaar of gewoon een joint.
En oneens met je stelling. :)

Zeg je dat ook tegen die mensen zelf dan ipv hier, get a life zeg.

Dus jij hebt er last van als iemand in de open lucht naast je rookt?

Absoluut voor losers. Het is niets meer en niets minder dan een verslaving.

Ik heb 2 jaar gerookt en het voegt echt niets toe. Alle 'voordelen' berusten op illusies. Te sneu eigenlijk als je afhankelijk van die troep bent.

Hoewel ik zelf niet rook, sta ik er wel vaak bij. Op de 1 of andere manier zijn rokers gezelliger ????

Terug
Naar boven