AndroidHealthClinic

Stelling Roken is voor losers

Peiling Peiling Roken voor losers?

• JA

Stemmen: 179 65,6%
  • NEE

Stemmen: 94 34,4%

• Totaal stemmers
    273
Idd, en marginaal, smerig enz..

Roken vind ik ook absoluut geen respect hebben voor het leven. Als ik een roker zie denk ik soms echt dat ze kanker willen.

Laatst bewerkt:
ik rook niet.. maar stoor me er ook niet aan hoor.. ieder zn ding.. geen losers

Ik vind roken wel relax en gezellig, maar ik doe het zeker niet vaak, verslaafd aan zijn lijkt me a-relax en vies.

Nee,

rook zelf niet, maar boeit me ook totaal niet als iemand rookt. Vind allemaal overdreven, van die kuchende mensen die langs iemand lopen die rookt, ****ing dom :roflol:, als je dat doet verdien je gewoon dat de kanker je aankomt waaien ook.

Nee.

Ik doe in mijn openlucht wat ik wil man :D
Kapitalist

Rokers moeten verboden worden IMO...of hun gaan maar meer zorgverzekering betalen, zodat ik minder kan betalen en niet hun longkanker behandeling hoef te betalen!...

Ja! automobilisten zijn ook losers! vervuilen ook mijn lucht!!!1 en fabrieken!!111! en viskramen!!!11 en scooters!1!11 en mensen die hun tanden niet poetsen!!!1!11

Wat een drama.. :rolleyes: :roflol:

eens.

.. ik was zelf een jaartje zo'n loser.

sinds afgelopen zondag gestopt met roken, JA roken is voor losers ;P
vind het geen ramp als andere roken, moeten ze zelf weten, zo`n verslaving is moeilijk te begrijpen voor iemand die nooit gerookt heeft, het is een grote mind**** die rokers met zichzelf houden zonder dat ze het zelf in de gaten hebben.

maarja, als je last heb van die rook, loop ergens anders heen en ga verder met je leven..

Nee,

rook zelf niet, maar boeit me ook totaal niet als iemand rookt. Vind allemaal overdreven, van die kuchende mensen die langs iemand lopen die rookt, ****ing dom :roflol:, als je dat doet verdien je gewoon dat de kanker je aankomt waaien ook.

So true.
Ookal vind ik het ****ing smerig om die rook in mijn neus te krijgen.

Rokers hebben geen karakter om te stoppen en zijn bijgevolg zwakke persoonlijkheden. Het zijn meelopers die met hun ogen open in het 'imago' van de sigaret trappen. Een beetje man zegt nee tegen sigaretten.

Wie rookt er deze dagen nog? In mijn vriendenkring zijn dat de uitgaanders die ieder weekend bezopen zijn en geen sport doen. Ze paffen zich te pletter en voelen zich stoer. Zeer zielig imo. Je haalt tien keer meer genot uit op een mooie zomeravond 10km te gaan lopen bij ondergaande zon dan je bezig te houden met die troep.

Maar ik kom er goed mee overeen hoor, dat rookverbod moeten ze ook niet te ver doortrekken, die mensen liggen al genoeg overhoop met hunzelf en hun lichaam.

Dat is wel duidelijk aan haar comment te zien, en ze is nog dik ook.:roflol:

Ik ben het volledig eens met de topicstarter, als ik in de tram ziet zie ik sommige mensen gewoon alvast hun shaggie draaien zodat ze hem meteen op kunnen steken zodra ze de tram uit zijn, ****ing junks.

Als je bij mij op school ff een beetje frisse lucht wilt halen in de pauze kan je ook beter binnen blijven zitten omdat je het buiten haast blauw staat van alle junks die staan te paffen.

'Thomas ga je mee ff een peukie doen?'

'Ik rook niet.'

5 min later, 'Thomas heb je vuur?'

:fuu:

Rokers moeten verboden worden IMO...of hun gaan maar meer zorgverzekering betalen, zodat ik minder kan betalen en niet hun longkanker behandeling hoef te betalen!...

Dikke +1
Als je dan ziet dat sommige dingen niet terug betaald worden door het CM maar rokers kunnen wel een 'gratis' longtransplantatie of behandeling tegen longkanker krijgen en intussen maar verder roken.

Ik zal ook blij zijn als het algemeen rookverbod er is zodat ik niet altijd het cafe mee naar huis pak via men kleren.

Homo's roken procentueel meer, en homo's hebben meer SOA's/AIDS/andere smerige ziekten.

Rokers hebben AIDS.

Ik rook zelf (gelukkig) niet
Moet er niets van hebben... het meurt als de ziekte en kost klauwen geld!

Maar om rokers nou met ''losers'' te associëren vind ik wat raar.

Ja, roken is voor losers!

mee eens:D

Terug
Naar boven