- Waardering
- 892
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach ja, kopieërgedrag is al zo oud als mensheid zelf, enige reden waarom mensen hedendaags nog roken.
Zelf ben ik er te nuchter voor. Geld betalen om wat rook in te ademen om vervolgens weer uit te blazen.
Wat krijg je er voor terug? Een stinkbek, een rokershoestje, een dwangmatig gevoel om er weer eentje op te steken wanneer het weer lang genoeg heeft geduurd en een zwart geblaakt paar longen.
Mensen die zeggen dat ze het lekker vinden praten gewoon onzin. Iets wat lekker is, is compleet wat anders dan een gevoel van opluchting wanneer je eindelijk weer je sigaretje op steekt.
Heb op zich niks tegen rokers, ben er even goede vrienden mee. Maar ik vind het nergens op slaan.
Absoluut voor losers. Het is niets meer en niets minder dan een verslaving.
Ik heb 2 jaar gerookt en het voegt echt niets toe. Alle 'voordelen' berusten op illusies. Te sneu eigenlijk als je afhankelijk van die troep bent.
WTF manVrij hypocriet terwijl je zelf kuurt.
De roker wil een gevoel van voldoening krijgen door de nicotine terwijl jij naar hetzelfde toewerkt met aas.
Zoals ik zei in mijn post, je kunnen beperken is de key.

Vrij hypocriet terwijl je zelf kuurt.
De roker wil een gevoel van voldoening krijgen door de nicotine terwijl jij naar hetzelfde toewerkt met aas.
Toch moeilijke he mensen die anders zijn dan jezelf niet beledigen.
WTF man![]()
Gast nicotine is een verslavende stof. Heeft niks maar dan ook niks met aas te maken haha. Ik ben niet afhankelijk van aas. Ik voel me even fijn zonder
En bij roken werkt het andersom. Rokers voelen zich k*t tot ze roken. Het is niet dat ze zich relaxed voelen en roken nog een extraatje daarbovenop geeft.
Ben je echt een vaste roker?Bull, ik rook nu niet en voel me niet k*t daardoor. Bier is lekker maar dat drink ik toch ook niet de hele dag om me lekker loom te voelen. Dat je een gevoel kunt waarderen betekend toch niet meteen dat je het de hele dag wil hebben.
AAS is niet verslavend nee, maar het gevolg ervan wel.
Zeker mee eens, maar krijg het idee dat sjekoog gewoon een gelegenheidsroker is..?Ben je echt een vaste roker?
Beeld je is in dat je na het eten of sochtends of weet ik veel wanneer jij het liefst rookt je sigaretten kwijt bent en alle winkels zijn dicht je kunt ze nergens meer halen. Wedden dat jij je k*t gaat voelen.
Roken zorgt ervoor dat je je ongeveer een uurtje relaxed voelt (de ontwenningsverschijnselen zijn tijdelijk opgeheven) en daarna daalt de concentratie nicotine in je bloed en moet je heel snel weer een sigaret hebben of je kunt je gewoon niet fijn voelen. Je dopaminereceptoren werken namelijk alleen nog maar als er nicotine in je bloed zit.
Als je van die verslaving af bent en je gewoon fijn kunt voelen zonder sigaret, geloof me maar, dan heb je een veeel fijner leven. Grootste angst die rokers hebben is dat ze wat gaan missen, maar het tegenovergestelde is waar.
Voor gelegenheidsrokers zit het inderdaad wel wat anders in elkaar uiteraard. Maar bijna alle gelegenheidsrokers worden op den duur vaste rokers. En veel gelegenheidsrokers die bijvoorbeeld alleen tijdens het uitgaan roken, kunnen daar ook heel moeilijk mee stoppen.Zeker mee eens, maar krijg het idee dat sjekoog gewoon een gelegenheidsroker is..?
Of heb ik het mis?
Het is iig mooi als je er gewoon van af kan blijven, roken kan best gezellig zijn.
Voor gelegenheidsrokers zit het inderdaad wel wat anders in elkaar uiteraard. Maar bijna alle gelegenheidsrokers worden op den duur vaste rokers. En veel gelegenheidsrokers die bijvoorbeeld alleen tijdens het uitgaan roken, kunnen daar ook heel moeilijk mee stoppen.

Ik zag vandaag iemand van 14 met een sigaret. True story.
Puur geestelijk. Je denkt dan 'zonder roken is uitgaan minder leuk'. Het tegendeel is waar. Geen stinkbek meer, kost je geen geld meer, je hoeft niet meer naar buiten etc etc...