Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arie zei:als je blowen niet erg vind tijden kuuren,neem dan ook meteen een glaasje wodka erbij
arie
Testo zei:Ach....al dat geouwehoer en je erover druk maken is veel slechter.....gewoon een blowtje roken op zn tijd is niks mis mee.

Stoner zei:Dat jointje s'avonds, is voor mij toch de ultieme ontspanning hoor
Stoner zei:Iemand van jullie dat af en toe een jointje rookt op de kuur? Wat is het gevolg hiervan? Is het echt ZO erg van 1 jointje per dag te roken?
Jullie zijn van nederland dus zal er wel iemand bij zijn...
Groeten
Suat zei:Zou je echt niet zonder kunnen?
Ik zou in dat geval eerder wat aan je verslaving doen ipv het te willen combineren met je as kuur.
Stoner zei:
JA NOGAL JABigMaus zei:Als ik aan blowen denk, denk ik aan die slome langharige gasten met hun ogen op half 3.......ben ik bevooroordeeld?
theDOGFATHER zei:JA NOGAL JA
ik ken zelfs (wereld)topsporters die blowen
en je noemt het nog zooi ook,
bullshit,,
tis zelfs goed om af en toe een blowtje te roken( zeker voor testogebruikers die snel op hun teentjes getrapt zijn..
of als je niet al te beste eter bent( blowen wekt de eetlust op)
nadelen zullen dr ook zeker wel zijn,,, maar..ikzelf blow al 16 jaar,,en heb er weinig van gemerkt,dat mn spieropbouw er minder van werd
eerst altijd gekickbokst vanaf mn 15eGouwetonny zei:nu 32, begonnen met trainen op? Wat is je referentie?
Stop the BS, please!!!
Gouwetonny zei:Denk dat je log met de foto's en topics als ideale sticky zou kunnen dienen met de titel: hoe het niet moet!

Stoner zei:Dan zou ik wel eens willen weten van jou wat ik verkeerd doe![]()
dank uStoner zei:Ben ik zeker van plan. Kuur gaat zeer lekker trouwensdank u
Ik ben hier trouwens om iets bij te leren. Om mijn kennis te verruimen over het onderwerp. Toch beter dan de mensen die het gewoon doen zonder er wat dan ook over te weten. En zijt maar zeker dat ik VEEL research gedaan heb voor ik begon en heb ook eerst 15kg naturel gewonnen.
Ieder zijn ding toch? Dus ik denk niet dat je het recht hebt mij de les te lezen...
Gouwetonny zei:Ik lees je de les niet.
Als je de 15 kilo naturel hebt gewonnen... dan was je 57 kg bij 187 cm.
I rest my case.