Fitness Seller

Roken tijdens je kuur

Ach....al dat geouwehoer en je erover druk maken is veel slechter.....gewoon een blowtje roken op zn tijd is niks mis mee.

Wat een gezeik. Blowen is natuurlijk niet ideaal maar het maakt echt niet uit of je nou blowed tijdens of buiten kuren? Ik ben geen voorstander van blowen, maar zie niet in waarom het erger zou zijn tijdens kuren.

arie zei:
als je blowen niet erg vind tijden kuuren,neem dan ook meteen een glaasje wodka erbij

arie

Slaat al helemaal nergens op.

Ik weet wel dat als ik einde dag een jointje rook in een kuur dat ik een gigantische pomp krijg!

ik zou niet blowen ernaast dit ivm bloeddruk verhoging, door het blowen krijg je een ontspannent gevoel, dit komt omdat de spieren heel zachtjes trillen, integenstelling wat veel mensen denken dat het de spieren ontspant, maar door dit trillen van de spieren krijg je een onspannent effect.
Het nadeel dat de bloeddruk veel hofer ligt dan normaal, dus vandaar ook het verhoogde pomp effect.
Maar steroiden zijn ook altijd bloeddruk verhoger, door vocht ophoping enz enz.

Dus resultaat dubbel zo hoge bloeddruk en hartslag.

Verder bevat weed ook nog eens vrouwelijk hoormoon.
Dus het heeft een nadeling effect tegenover het testo gehalte.

Dit is allemaal niet zo erg, maar ik zou zeker niet elke dag blowen, maar op zijn tijd is goe mogelijk tijdens kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Dat jointje s'avonds, is voor mij toch de ultieme ontspanning hoor

Testo zei:
Ach....al dat geouwehoer en je erover druk maken is veel slechter.....gewoon een blowtje roken op zn tijd is niks mis mee.

Pcies, daarna een superdecaatje van GS erin, wat dianabol erbij, en we kunnen weer slapen ;)

Stoner zei:
Dat jointje s'avonds, is voor mij toch de ultieme ontspanning hoor

Dan ga je daar toch lekker mee door, je bent toch al een huge mofo.

Weed bevat vrouwlijke hormonen, niet te zuinig.

Stoner zei:
Iemand van jullie dat af en toe een jointje rookt op de kuur? Wat is het gevolg hiervan? Is het echt ZO erg van 1 jointje per dag te roken?
Jullie zijn van nederland dus zal er wel iemand bij zijn...

Groeten

Zou je echt niet zonder kunnen?

Ik zou in dat geval eerder wat aan je verslaving doen ipv het te willen combineren met je as kuur.

Suat zei:
Zou je echt niet zonder kunnen?

Ik zou in dat geval eerder wat aan je verslaving doen ipv het te willen combineren met je as kuur.

Ik heb 4 jaar vroeger abnormaal veel gerookt ja en daar ben ik nu gelukkig van af. Vroeger rookte ik dan ook om stoned te zijn.
Nu rook ik gewoon 1 jointje s'avonds voor het slapen gaan gewoon om mij te relaxen.
Ik weet dat het niet goed is maar ik ben ZEER blij dat ik niet meer zoveel rook. Ik drink trouwens bijna nooit alcohol dus dat 1 jointje per dag zal imo niet veel uitmaken.

BigMaus zei:
Als ik aan blowen denk, denk ik aan die slome langharige gasten met hun ogen op half 3.......ben ik bevooroordeeld?
JA NOGAL JA
ik ken zelfs (wereld)topsporters die blowen

en je noemt het nog zooi ook,
bullshit,,
tis zelfs goed om af en toe een blowtje te roken( zeker voor testogebruikers die snel op hun teentjes getrapt zijn..
of als je niet al te beste eter bent( blowen wekt de eetlust op)

nadelen zullen dr ook zeker wel zijn,,, maar..ikzelf blow al 16 jaar,,en heb er weinig van gemerkt,dat mn spieropbouw er minder van werd

theDOGFATHER zei:
JA NOGAL JA
ik ken zelfs (wereld)topsporters die blowen

en je noemt het nog zooi ook,
bullshit,,
tis zelfs goed om af en toe een blowtje te roken( zeker voor testogebruikers die snel op hun teentjes getrapt zijn..
of als je niet al te beste eter bent( blowen wekt de eetlust op)

nadelen zullen dr ook zeker wel zijn,,, maar..ikzelf blow al 16 jaar,,en heb er weinig van gemerkt,dat mn spieropbouw er minder van werd

nu 32, begonnen met trainen op? Wat is je referentie?

Stop the BS, please!!!

Gouwetonny zei:
nu 32, begonnen met trainen op? Wat is je referentie?

Stop the BS, please!!!
eerst altijd gekickbokst vanaf mn 15e
en ben op mn 25e begonnen met meer krachttraining(puur natuur,,alleen eiwitten en creatine)
2 jaar later mn eerste kuurtje(thaise dianabol)
toen weer een jaartje niets...daarna weer alleen thaise dianabol

en nu ben ik sinds 3 weken weeeer met alleen dianabol bezig

weet wel dat veel mensen dat nix vinden (dianabol only)
maar ik groei er goed van en blijf toch droog( mede door thaiboksen denk ik)

ik ben 1.75
82 kilo,,,daar zal met dit kuurtje paar kilo bijkomen,,

vet perc weet ik niet,,,maar ben aardig droog

Gouwetonny zei:
Denk dat je log met de foto's en topics als ideale sticky zou kunnen dienen met de titel: hoe het niet moet!

Dan zou ik wel eens willen weten van jou wat ik verkeerd doe ;)

Ben ik zeker van plan. Kuur gaat zeer lekker trouwens :) dank u

Ik ben hier trouwens om iets bij te leren. Om mijn kennis te verruimen over het onderwerp. Toch beter dan de mensen die het gewoon doen zonder er wat dan ook over te weten. En zijt maar zeker dat ik VEEL research gedaan heb voor ik begon en heb ook eerst 15kg naturel gewonnen.
Ieder zijn ding toch? Dus ik denk niet dat je het recht hebt mij de les te lezen...

Stoner zei:
Ben ik zeker van plan. Kuur gaat zeer lekker trouwens :) dank u

Ik ben hier trouwens om iets bij te leren. Om mijn kennis te verruimen over het onderwerp. Toch beter dan de mensen die het gewoon doen zonder er wat dan ook over te weten. En zijt maar zeker dat ik VEEL research gedaan heb voor ik begon en heb ook eerst 15kg naturel gewonnen.
Ieder zijn ding toch? Dus ik denk niet dat je het recht hebt mij de les te lezen...

Ik lees je de les niet.

Als je de 15 kilo naturel hebt gewonnen... dan was je 57 kg bij 187 cm.

I rest my case.

60kg toen ik begon ja .... bij 183+ cm
Was 3 jaar geleden

Ander argument misschien? :)
BTW mijn starting stats zijn niet wat ik NU weeg he. nu sta ik ondertussen op 78kg

Gouwetonny zei:
Ik lees je de les niet.

Als je de 15 kilo naturel hebt gewonnen... dan was je 57 kg bij 187 cm.

I rest my case.

Tonny bespaar jezelf deze moeite.
ik denk niet dat je tot hem zal doordringen, waarschijnlijk heeft ie er net eentje op of zo.
vergeet niet hij is ook de man van 4% bf

Terug
Naar boven