AndroidHealthClinic

Roken tijdens je kuur

• Topic Starter Topic Starter
Neen ik heb er geen op :) en dat van die 4% ik wist wel dat het niet klopte ! ik zei er gewoon bij dat dat op die meter tevoorschijn kwam...

Stoner zei:
Iemand van jullie dat af en toe een jointje rookt op de kuur? Wat is het gevolg hiervan? Is het echt ZO erg van 1 jointje per dag te roken?
Jullie zijn van nederland dus zal er wel iemand bij zijn...

Groeten

Ik rook iedere avond een beetje wiet. Ik groei er niet minder om hoor!

Teveel blowen kun je wel een lam en willoos wezen van worden.

• Topic Starter Topic Starter
voila, en ook hang veel af of je er ervaring mee hebt of niet. Hiermee bedoel ik, iemand dat het niet gewoon is van te blowen gaat natuurlijk heel stoned zijn. Iemand dat het wel gewoon is wordt er zelfs niet meer heel stoned van. Gewoon relax...

Hmm ik train bijna 5 jaar en blow bijna 3 jaar. Niet elke dag ofzo, maar gemiddeld misschien 2 gram per week. Ik vind eigenlijk dat je net zo snel groeit als normaal in een kuur. Dan blow ik elke dag omdat ik niet kan slapen van AS. Vind ik beter dan slaappillen. Het enige wat me opviel is dat ik de gewonnen spiermassa na de kuur veel sneller kwijt was, als ik door bleef gaan met elke dag een joint..
Dan is er ook nog een verschil wat ik merk tussen hasj en wiet, want met wiet krijg ik me lul bijna niet omhoog als ik even clean ben en als het al lukt is nken ook geen succes. Met hasj (polm) gaat alles perfekt! :bj: genoeg libido en spieren lijken evengoed voller te blijven. Dat vond ik dus altijd wel vreemd. Maarja he, :rolleyes: weet ik veel, nu ik lees dat er vrouwelijke hormonen in wiet zitten, begin ik te vermoeden dat die gewoon kapot gaan met het koken of persen van hasj oid.

Blowen is voor mietjes. Evenals roken.

wat een gelul zeg maakt geen **** uit!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Beetje apart dat veel blowers roepen dat ze net zo snel groeien als dat ze niet zouden blowen terwijl ze allemaal practisch net zo lang blowen dat als ze trainen. Hoe komt je dan aan deze bewering?

Hoe hard iedereen ook roept dat het geen kwaad kan zal niemand kunnen ontkennen dat het simpelweg een extra belasting is voor je systeem om de THC binnen te krijgen (het roken maar ook het eten) en het verwerken en weer uitscheiden hiervan.

Studies tonen een variëteit aan negatieve effecten aan bij langdurig gebruik, onder andere geheugenverlies, depressiviteit, en verlies aan motivatie en daar komt nog bij dat je er sloom en passief van word..

Niks voor mij iig

Ik heb tot aan 1,5 jaar geleden ofzo jaren dagelijks geblowed. Nu blow ik dus al lange tijd helemaal nooit meer, maar ik merk qua gains echt totaal geen verschil.

blowen

ik weet alleen dat toen ik zo nu en dat een sticky rookte voor ik ging slapen op mijn ideale gewicht zat
sinds ik dat niet doe ben ik enorm aangekomen
woog toen 94 tijdens kuur enorm droog
weeg nu 104 zonder weed maar super veel vocht en vet
dus ben serk aan het overwegen om weer de sticky te nemen voor het slapen gaan

Dr. Worf zei:
Beetje apart dat veel blowers roepen dat ze net zo snel groeien als dat ze niet zouden blowen terwijl ze allemaal practisch net zo lang blowen dat als ze trainen. Hoe komt je dan aan deze bewering?

Hoe hard iedereen ook roept dat het geen kwaad kan zal niemand kunnen ontkennen dat het simpelweg een extra belasting is voor je systeem om de THC binnen te krijgen (het roken maar ook het eten) en het verwerken en weer uitscheiden hiervan.

Studies tonen een variëteit aan negatieve effecten aan bij langdurig gebruik, onder andere geheugenverlies, depressiviteit, en verlies aan motivatie en daar komt nog bij dat je er sloom en passief van word..

Niks voor mij iig

duhh
is iedereen nou zo dom,,,of ben ik nou zo slim,,,,
langdurig gebruik,,van wat dan ook,,, is idd niet goed
maar of ik nou 16 jaar lang blow,,,of 16 jaar lang zou kuren,,,wat zou nou slechter zijn denk je,,

en als ik NOG meer zou gaan groeien als ik stop met blowen,,stop ik gelijk

theDOGFATHER zei:
duhh
is iedereen nou zo dom,,,of ben ik nou zo slim,,,,
langdurig gebruik,,van wat dan ook,,, is idd niet goed
maar of ik nou 16 jaar lang blow,,,of 16 jaar lang zou kuren,,,wat zou nou slechter zijn denk je,,

en als ik NOG meer zou gaan groeien als ik stop met blowen,,stop ik gelijk

Nou slim ben je in ieder geval niet.. Om 16 jaar blowen te vergelijken met 16 jaar kuren.. :rolleyes:

geef mij maar een lekker pijpje :bj:

wat de mensen doen moeten ze zelf weten maar het valt me op dat er zoveel dagelijkse stoners zijn
weed is geest veruimend maar nicotine werkt het juiste effect tegen. gevolg je word stoned niet high.
pot roken zou een beloning moeten zijn voor een dag dat je veel gedaan hebt en op de dagen dat alles rot verloopt geen pot roken want dan heb je het niet verdiend.
daarbij als je al jaren pot rookt heeft het geen goede effect tijdens het kuren. Als je het alleen rookt als je niet kan slapen is het een perfecte oplossing.
Beter dan slaap pillen

anyway as gebruik je ook niet het hele jaar door waarom pot dan wel

Dr. Worf zei:

Easy......

Ik ben in 2001 gestopt met blowen en heb het pas begin dit jr weer opgepakt.

Ik groei nu evengoed als in de periode dat ik niet blowde.

Het hangt er ook nog ff vanaf HOEVEEL je blowt. Als je de hele dag knetterstoned ben, zal je geen poot kunnen verzetten. S'avonds voor het slapen een paar kruimeltjes is wat anders.

Je geeft het idd goed aan,bro.....als je zo'n stoneymongool bent wordt het zowiezo nooit wat maar ik ken zat gasten die er fantastisch uitzien en die ook gewoon een jointje roken voor het slapen gaan.

Terug
Naar boven