Stoner
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoner zei:Iemand van jullie dat af en toe een jointje rookt op de kuur? Wat is het gevolg hiervan? Is het echt ZO erg van 1 jointje per dag te roken?
Jullie zijn van nederland dus zal er wel iemand bij zijn...
Groeten
genoeg libido en spieren lijken evengoed voller te blijven. Dat vond ik dus altijd wel vreemd. Maarja he,
weet ik veel, nu ik lees dat er vrouwelijke hormonen in wiet zitten, begin ik te vermoeden dat die gewoon kapot gaan met het koken of persen van hasj oid.2Ripped4U zei:

Dr. Worf zei:Beetje apart dat veel blowers roepen dat ze net zo snel groeien als dat ze niet zouden blowen terwijl ze allemaal practisch net zo lang blowen dat als ze trainen. Hoe komt je dan aan deze bewering?
Hoe hard iedereen ook roept dat het geen kwaad kan zal niemand kunnen ontkennen dat het simpelweg een extra belasting is voor je systeem om de THC binnen te krijgen (het roken maar ook het eten) en het verwerken en weer uitscheiden hiervan.
Studies tonen een variëteit aan negatieve effecten aan bij langdurig gebruik, onder andere geheugenverlies, depressiviteit, en verlies aan motivatie en daar komt nog bij dat je er sloom en passief van word..
Niks voor mij iig
theDOGFATHER zei:duhh
is iedereen nou zo dom,,,of ben ik nou zo slim,,,,
langdurig gebruik,,van wat dan ook,,, is idd niet goed
maar of ik nou 16 jaar lang blow,,,of 16 jaar lang zou kuren,,,wat zou nou slechter zijn denk je,,
en als ik NOG meer zou gaan groeien als ik stop met blowen,,stop ik gelijk

2Ripped4U zei:

Dr. Worf zei:Nou slim ben je in ieder geval niet.. Om 16 jaar blowen te vergelijken met 16 jaar kuren..![]()
Dr. Worf zei:Beetje apart dat veel blowers roepen dat ze net zo snel groeien als dat ze niet zouden blowen terwijl ze allemaal practisch net zo lang blowen dat als ze trainen. Hoe komt je dan aan deze bewering?