XXL Nutrition

Roken tijdens je kuur

Testo zei:
En waarom dan niet?

Jij denkt dat 16 jaar kuren beter voor je is?

Waar haal jij die bewering nu weer vandaan?? Je bent toch met me eens dat het geen vergelijk is mag ik hopen? Het boeit hier even niet wat beter/slechter is voor je, gewoon het vergelijk opzich..

Blowtje af en toe moet zeker kunnen. Je moet ook denken aan het feit dat je zoveel opgeeft om te groeien, en dat daar tegenover af en toe een beloning moet staan. Zo is het veel beter vol te houden, net als bepaalde profs bijvoorbeeld die een "snack day" inroosteren in de week om zo even van het verschrikkelijke dieet af te zijn. Veel mensen zeggen dan, "ja maar dat is wat anders als drugs"! Gelukkig zijn wij nuchtere Hollanders en zien we wiet en hash als alternatief voor drank, waar ze in de VS wiet eerder vergelijken met coke. Wiet is vrij onschadelijk als je met mate rookt, dus als het je helpt om uit de kuur/dieet sleur te komen kun mijns inziens best af en toe een traktatiejoint roken, om daarna weer met hernieuwde drive te gaan trainen.

Stoner zei:
Jullie zijn van nederland dus zal er wel iemand bij zijn...
die verdraaide vooroordelen! :(

ik moet eerlijk bekennen dat ik geen enkel verschil merk in vooruitgang, of ik nou hele avonden stoned op de bank hang, of dat ik het blowen beperk tot het weekend.

@ Dr Worf: toen ik begon met trainen blowde ik heul veul. nu blow ik vrij weinig (max. een tientje in een weekend) en ik merk echt geen klap verschil qua vooruitgang.

Het grootste verschil is dat ik niet zoveel slaap nodig heb. als ik geblowd heb dan moet ik ongeveer een uur of 9-10 kunnen pitten voor ik me echt lekker fris voel. zonder joint is 8 uur ruim voldoende.

Testo zei:
Je geeft het idd goed aan,bro.....als je zo'n stoneymongool bent wordt het zowiezo nooit wat maar ik ken zat gasten die er fantastisch uitzien en die ook gewoon een jointje roken voor het slapen gaan.

gaaaap

ik ben zon stoneymongool( zoals jij dat zo mooi zegt:rolleyes: )

dus met mij wordt het nooit wat??

vind toch dat ik aardig goed groei....en nog droog ook

voor ik begon woog ik 69kg
nu weeg ik 82 kg bij 175 cm,,,en nog steeds droog

en alleen met orals..
denk dat het per persoon nogal verschillend is

Testo zei:
Je geeft het idd goed aan,bro.....als je zo'n stoneymongool bent wordt het zowiezo nooit wat maar ik ken zat gasten die er fantastisch uitzien en die ook gewoon een jointje roken voor het slapen gaan.

Zegt stoneymaloney :D

theDOGFATHER zei:
gaaaap

vind toch dat ik aardig goed groei....en nog droog ook

voor ik begon woog ik 69kg
nu weeg ik 82 kg bij 175 cm,,,en nog steeds droog

en alleen met orals..
denk dat het per persoon nogal verschillend is

Volgens mij ben jij niet helemaal wakker want ik neem het juist op voor mensen die een joint roken want ik rook zelf ook,kerel.

@Worf

Ik bedoelde er alleen mee te zeggen dat mensen het gebruik van wiet chromelijk overdrijven al zou dat zo slecht voor je zijn.
We weten allemaal wel dat het niet bijdraagt aan je gezondheid maar dat wil niet zeggen dat we er paranoia over moeten doen alsof je zo fout bezig bent als je een jointje rookt.

De vergelijking op zich is idd vrij sloom.

Lauw zei:
die verdraaide vooroordelen! :(

ik moet eerlijk bekennen dat ik geen enkel verschil merk in vooruitgang, of ik nou hele avonden stoned op de bank hang, of dat ik het blowen beperk tot het weekend.

@ Dr Worf: toen ik begon met trainen blowde ik heul veul. nu blow ik vrij weinig (max. een tientje in een weekend) en ik merk echt geen klap verschil qua vooruitgang.

Het grootste verschil is dat ik niet zoveel slaap nodig heb. als ik geblowd heb dan moet ik ongeveer een uur of 9-10 kunnen pitten voor ik me echt lekker fris voel. zonder joint is 8 uur ruim voldoende.

Dus is er wel progressie maar je merkt het niet omdat deze in evenwicht is .

Je slaapt op een week 14 uur minder , maar je valt er niet van af . Dus 14 uur extra energie verbruiken zonder verlies wil zeggen dat er ook meer energie is .

Als je je savonds compleet vd wereld blowt zul je je sochtends niet bepaald fit voelen. Gasten die ik ken die nog steeds de godganse dag blowen zijn net zo productief als de gemiddelde Antilliaan. :cool:

Sport vinden ze een vies woord, of ze nemen zich al jaren voor om te gaan sporten om er beter uit te gaan zien, maar dat blijft bij woorden.

Leviathan zei:
Als je je savonds compleet vd wereld blowt zul je je sochtends niet bepaald fit voelen. Gasten die ik ken die nog steeds de godganse dag blowen zijn net zo productief als de gemiddelde Antilliaan. :cool:

Sport vinden ze een vies woord, of ze nemen zich al jaren voor om te gaan sporten om er beter uit te gaan zien, maar dat blijft bij woorden.
daar ben ik het mee eens de mensen die 12.00 beginnen met blowen zijn over het algemeen mensen die weinig bereiken in het leven
ik werk in zo'n wijk waar het schijnbaar normaal is om de hele dag zo sloom als een kanarie te zijn

ik moet wel toegeven bij die stonies zie je wel beter de spieren dan bij de alcies

daar tegen over staat ook dat de gemiddelde antiliaan wel de tijd neemt(heeft) om in de gym te trainen
:cool:

theDOGFATHER zei:
gaaaap

Inderdaad. Maar wees gerust, dat komt dus niet door het blowen.

@ the real deal: slimme gasten eigenlijk. Ik geef geen reet om materiele luxe dus misschien moest ik ook eens een ww uitkering aanvragen.
Lekker uitslapen, beetje internetten, beetje met gezonde voeding bezig zijn, lekker trainen, lekker blowen, en weer pitten. Dat klinkt als een perfecte dag.

Lauw zei:
Inderdaad. Maar wees gerust, dat komt dus niet door het blowen.

@ the real deal: slimme gasten eigenlijk. Ik geef geen reet om materiele luxe dus misschien moest ik ook eens een ww uitkering aanvragen.
Lekker uitslapen, beetje internetten, beetje met gezonde voeding bezig zijn, lekker trainen, lekker blowen, en weer pitten. Dat klinkt als een perfecte dag.

tja als je verder geen ambitie hebt
:cool:

Terug
Naar boven