MuscleMeat

rokers onder de bb

bear85

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
8%
Vraagje, wie van jullie bb rookt (af en toe) een sigaretje? Vroeg me dat af. Ik ben in ieder geval schuldig :cool:

ik rook geen sigaretten want dat vind ik vies. Wel wiet...

1 peuk per jaar

Af en toe een jointje en 1 a 2 pakjes peuken per week , merk wel bij KT dat ik soms langer door had kunnen gaan maar ik te weinig puf heb...

Ik ben 5 weken geleden gestopt. Mijn leven draait om sport. KT en Kickboxing. De hele dag ben ik met mijn voeding bezig, ik train 6 dagen in de week.
Tot voor kort rookte ik op weg naar de gym een peuk en zodra ik klaar was.
Nu ben ik gestopt, cold turkey, amper last gehad. Sinds ik gestopt ben heb ik elke zaterdag in de kroeg gestaan/feestjes gehad dus omringd door rokers. En ja ik dronk ook bier.
Sinds ik gestopt ben, ben ik zwaarder geworden. Ik pak meer gewicht. Voel me fitter en sterker. Slaap beter.
Gewoon winning dus. Ik kan het echt iedere serieuze bber aanraden. Je gaat gewoon echt vooruit als je stopt.

ik ben net begonnen met roken echt lekkur

Jaartje gestopt met roken daarvoor 3 jaar gerookt, met als top punt 2 pakjes per dag (half jaar lang), door de pauzes op school, neig ik bijna wel om weer te gaan roken, aangezien ik dat kwartier niks zinnigs kan doen.

gestopt met roken :D, rook wel af en toe in het weekend wiet :joint:

Rook al genoeg mee....

Hmm ik rook niet elke dag, alleen als ik bij mijn vriendin ben of bij vrienden op café/ feestje.
Het gaat wel snel dan.
2pakken per week ofzo gemiddeld, vaak meer.

Binnen enkele jaren als ik wat ouder ben er toch eens helemaal mee stoppen denk ik.

Ik rook gemiddeld wel 3 pakjes per week, ben een tijdje gestopt en dat merkte ik wel in kracht en gains, maarja het is gewoon te lekker

dagelijks 1 jonko! soms 2/3 (hasj alleen)
roken doe ik niet

Ben een paar maanden gestopt.
Mis het absoluut niet.

Ik ben een zomerroker; op een terrasje kan ik het niet laten vooral als je maten gaan spiegelen

ongeveer 3 maand geleden gestopt, geen slijmen meer ophoesten en ik merk idd dat kt erop vooruitgaat. wel enkele kilo's erbij gekregen:p

Nog NOOIT geprobeert, zie het nut er ook niet van in.
Roken is naar mijn mening de meest asociale gewoonte die er is.

lange tijd gerookt, Lees: jarennn. Sinds een paar maanden gestopt maar af en toe gaat er soms in het weekend een pakje doorheen.
soms mis ik het maar dat zijn maar een paar momenten. nu besef ik pas hoe slecht roken eigenlijk voor je is, het stinkt,kost een hoop geld en er komt minder zuurstof in je bloed wat slecht is voor transporteren van stoffen in je lijf, dus zonder roken meer massa

Vorige week, na 12 jaar gerookt te hebben, gestopt... it's a b*ch :grumble:

Terug
Naar boven