Fitness Seller

rokers onder de bb

12 jonko's per dag

Tevreden roker hierzo. Ff oppeppen voor de training met een peuk en zwarte koffie en na de training als beloning een lekkere camel filter, mmmmmmmmm.

Heb ongeveer 15 jaar gerookt. Het lachen verging mij toen ik aan de praat raakte met een longarts (prive niet op afspraak lol), stoppen spookte al een tijd door mijn hoofd en dit gesprek was het laatste zetje. Gaat vooralsnog prima.

Rook af en toe een peuk, bij het uitgaan of feestjes. Gewoon lekker. Komt denk ik neer op 4 peuken per week

Ik vind het leuk om die discipline te hebben om niet nog meer te roken, al voel ik de drang vaak wel. Ik moet mezelf dan echt zeggen dat ik het niet moet doen, dan baal ik ff maar vlak daarna voel ik me like a boss

Ben na 30 jaar roken (4 pakjes shag per week) over gegaan op snuiftabak, heb het voordeel van niet roken maar toch op de gewenste momenten heb ik de nicotine bvb na het eten. Heerlijke mannier van stoppen met roken.

vroeger: 1 pakje om de 2 dagen in de week, dus ongeveer 8 a 10 sigaretten per dag en in het weekend ongeveer 2 pakjes.

nu: 1 a 2 sigaretten per dag en in het weekend 8 a 10, dus kben al sterk geminderd.:p

Ben na 30 jaar roken (4 pakjes shag per week) over gegaan op snuiftabak, heb het voordeel van niet roken maar toch op de gewenste momenten heb ik de nicotine bvb na het eten. Heerlijke mannier van stoppen met roken.

Snuiftabak is een vorm van tabak die niet gerookt, maar gesnoven wordt.
Snuiftabak is een zeer fijn vermalen en gedroogde tabak die verrijkt is met allerlei kruiden. Menthol en eucalyptusolie zijn veel gebruikte ingrediënten. Het snuiven geeft een frisse, tintelende sensatie in de neusholten. Via het snuiven van tabak komt ook nicotine in het bloed terecht.
Deze vorm van tabaksgebruik is tegenwoordig uiterst zeldzaam in Nederland. In de Gouden Eeuw was echter in Nederland snuiftabak het meest genuttigde tabaksproduct. De Amersfoortse snuiftabak is de beroemdste ter wereld geweest, en was zelfs populairder dan de tabaksoorten uit Virginia.
Snuiftabak is, hoewel het niet gerookt wordt, wel kankerverwekkend. Er is een verband tussen het gebruik van snuiftabak en kanker van de mond en de bovenste lucht- en spijsverteringswegen. Verder is snuiftabak schadelijk voor mond en tanden en zorgt het onder andere voor vergeling van het tandglazuur, tandvleesontsteking en terugtrekkend tandvlees

Ook niet echt gezond

Rook af en toe een peuk, bij het uitgaan of feestjes. Gewoon lekker. Komt denk ik neer op 4 peuken per week

Ik vind het leuk om die discipline te hebben om niet nog meer te roken, al voel ik de drang vaak wel. Ik moet mezelf dan echt zeggen dat ik het niet moet doen, dan baal ik ff maar vlak daarna voel ik me like a boss

je kan jaren discipline hebben en er maar een paar roken. nadien begin je meer uit te gaan en meer te drinken en bij vrienden te gaan dat roken en dan begin je meestal ook meer te roken en na zo een paar jaar ben je vertrokken.
meestal begint da ook int weekend na paar jaar krijg je er soms in de week ook goesting op en dan rook je ook is 1 en nadien rook je een half pak tot een pakje per dag.

kga nu 1 tje roken btw: mijn eerste vandaag;)

Laatst bewerkt:
Alleen in het weekend. Heerlijk bij een biertje.

Stuk gezonder dan roken dat is zeker, bovendien snuit je je neus weer schoon, dat wat met roken zeker niet kan. Helemaal gezond is het natuurlijk niet, maar je krijgt er geen gele tanden van, komt niet eens in de buurt van je gebit.

Stuk gezonder dan roken dat is zeker, bovendien snuit je je neus weer schoon, dat wat met roken zeker niet kan. Helemaal gezond is het natuurlijk niet, maar je krijgt er geen gele tanden van, komt niet eens in de buurt van je gebit.

Niet een heel sterk argument, ik kan jou ok wel ff wat geven waar je tanden van uit vallen zonder dat het je gebit aanraakt... Zeg niks over de invloed zonder dat het je gebit raakt.

je kan jaren discipline hebben en er maar een paar roken. nadien begin je meer uit te gaan en meer te drinken en bij vrienden te gaan dat roken en dan begin je meestal ook meer te roken en na zo een paar jaar ben je vertrokken.
meestal begint da ook int weekend na paar jaar krijg je er soms in de week ook goesting op en dan rook je ook is 1 en nadien rook je een half pak tot een pakje per dag.

kga nu 1 tje roken btw: mijn eerste vandaag;)

ga elke week uit, drink elke week, veranderd niks. Ik heb superveel discipline (srs)

ga elke week uit, drink elke week, veranderd niks. Ik heb superveel discipline (srs)
Gaat hier over roken niet over drinken.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 20:19 ----------

Niet een heel sterk argument, ik kan jou ok wel ff wat geven waar je tanden van uit vallen zonder dat het je gebit aanraakt... Zeg niks over de invloed zonder dat het je gebit raakt.
Hoe kan het dan dat mijn tanden een stuk witter zijn dan toen ik rookte...

rookte tot enkele weken/maanden terug, nu enkel nog als ik eens mijn neusgaten volsnuif :)

Af en toe eentje, soms na een training of na een etentje. Pakje per 6 weken ofzo. Kan me er niet zo druk om maken, met die hoeveelheden. Mensen die de discipline niet hebben om het binnen de perken te houden, hebben misschien de verkeerde sport gekozen.

Terug
Naar boven