Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga elke week uit, drink elke week, veranderd niks. Ik heb superveel discipline (srs)
Je hebt er absoluut geen verstand van. Mocht je in de verslavingszorg werken neem ontslag, bewijs iedereen een dienst. Dat je iets weet van het brein is uitgesloten dus die optie schrijf ik niet op.Het is gewoon discipline, verslaafd zijn is voor zwakke mensen die niet sterk in hun schoenen staan.
Zelfde met drugs en zelfs zeer verslavende (hard)drugs, als jou geest sterk genoeg is zal je niet verslaafd raken.

Ik wiet ja, maar niet zovaak.ik rook geen sigaretten want dat vind ik vies. Wel wiet...
Je hebt er absoluut geen verstand van. Mocht je in de verslavingszorg werken neem ontslag, bewijs iedereen een dienst. Dat je iets weet van het brein is uitgesloten dus die optie schrijf ik niet op.
Af en toe eentje, soms na een training of na een etentje. Pakje per 6 weken ofzo. Kan me er niet zo druk om maken, met die hoeveelheden. Mensen die de discipline niet hebben om het binnen de perken te houden, hebben misschien de verkeerde sport gekozen.
Dat zijn factoren van buitenaf die enige invloed (kunnen) hebben, als je dan een keer de fout ingaat is het hopen dat het brein je de volgende keer niet weer die keuze laat maken. De gevoeligheid hiervoor zit al dan wel of niet in het brein. Daar kan je weinig aan doen en heeft niks met 'zwak' of 'sterk' te maken. Ik vond die opmerking vrij kort door de bocht.Als jij in de verslavingszorg zou werken, dan zou je weten dat al deze verslaafde gewoonweg niet gelukkig waren en daardoor een uitweg zoeken.
Even tijdelijk naar een andere wereld waar je wel gelukkig bent en je geen zorgen hebt.
Iemand die gelukkig is, sterk in zijn schoenen staat en gewoonweg een keer wil experimenteren, kan een shot heroïne nemen en het nooit meer aanraken. (niet dat ik het iemand aanraad overigens)
Dat zijn factoren van buitenaf die enige invloed (kunnen) hebben, als je dan een keer de fout ingaat is het hopen dat het brein je de volgende keer niet weer die keuze laat maken. De gevoeligheid hiervoor zit al dan wel of niet in het brein. Daar kan je weinig aan doen en heeft niks met 'zwak' of 'sterk' te maken. Ik vond die opmerking vrij kort door de bocht.

Genetische factoren spelen absoluut een rol. En ik hoef geen discussie aan te gaan, heb geschreven wat ik wilde. En als dat verschilt met anderen, prima.Ik wil deze discussie best met je aangaan.
Jij wil dus zeggen dat je geboren kan worden als potentiële verslaafde?
En is dit dan genetisch bepaald of??
Genetische factoren spelen absoluut een rol. En ik hoef geen discussie aan te gaan, heb geschreven wat ik wilde. En als dat verschilt met anderen, prima.
Nog NOOIT geprobeert, zie het nut er ook niet van in.
Roken is naar mijn mening de meest asociale gewoonte die er is.
1. mensen die het gewoon simpelweg lekker vinden om dat af en toe te doen
2. mensen die een k*t leven hebben met heel veel gestress die ontspanning zoeken in de vorm van roken. Deze groep is heel groot.
3. mensen die het uit verveling doen.
4. mensen die het uit gezelligheid doen.

Doe het net als jou, af en toe gewoon relaxt met vrienden.
Heb weleens zelf pakjes gekocht dat ik wat meer rookte, maar ik kan gewoon direct stoppen.
Zelfde met wiet, tijden heel veel geblowed maar toen ik zoiets had van ik stop er ff mee, had ik totaal geen problemen mee.
Het is gewoon discipline, verslaafd zijn is voor zwakke mensen die niet sterk in hun schoenen staan.
Zelfde met drugs en zelfs zeer verslavende (hard)drugs, als jou geest sterk genoeg is zal je niet verslaafd raken.

als een ketter, en sporten als een beest!
buiten dat, roken is natuurlijk gewoon fo**ing stoer.
Stoer was het nog toen ik een tiener was. Tegenwoordig kijken de meeste mensen naar rokers alsof ze een of andere besmettelijke ziekte hebben. Rare wereld is het. Als je nagaat dat de senioren onders ons de tijd nog hebben meegemaakt dat je er op aangekeken werd als je NIET rookte.