Fitness Seller

Romanian Pro Grand Prix

Bezoekers in dit topic

die eerste 2 heb je iig goed ouwe:D vraag me af of Scholz het zo goed gaat doen..hij staat er altijd wel goed bij, als ie dit keer maar niet weer uitvalt door een insuline overschot:D

:DHet probleem van die gasten van Milos is dat ze zo wisselvallig zijn, goed in de voorbereiding, slecht op het podium;)...Scholz kwam deze keer vooral op zijn benen tekort, jammer want voor hem was het ook een grote kans om zich straks te kunnen meten met de big guys. 6e plaats is natuurlijk niet slecht maar Scholz heeft gewoon meer potentieel.

:DHet probleem van die gasten van Milos is dat ze zo wisselvallig zijn, goed in de voorbereiding, slecht op het podium;)...Scholz kwam deze keer vooral op zijn benen tekort, jammer want voor hem was het ook een grote kans om zich straks te kunnen meten met de big guys. 6e plaats is natuurlijk niet slecht maar Scholz heeft gewoon meer potentieel.

Was Gustavo zo wisselvallig toen hij bij Milos zat of Silvio, Wolf, Hidetada, Flex Lewis?

De enige bij wie het steeds zo was dat 'ie tegenviel op het podium ivm 1 week out was Dennis James.

Was Gustavo zo wisselvallig toen hij bij Milos zat of Silvio, Wolf, Hidetada, Flex Lewis?

De enige bij wie het steeds zo was dat 'ie tegenviel op het podium ivm 1 week out was Dennis James.

Dennis James, Luke Wood, Ed van Amsterdam, Steve Namat, Armin Scholz, Ahmad ahmad om nog een paar anderen te noemen;). Silvio Samuel is door Shawn Ray net op tijd weggehaald want Milos dreigde hem over het randje te kegelen met de
enorme hoeveelheden gear, daarna kwamen ook de successen voor Silvio.

Milos is een legende m.b.t. zijn trainingen maar kwa voorbereidingen is hij wat minder gelukkig;).

Laatst bewerkt:
Dennis James, Luke Wood, Ed van Amsterdam, Steve Namat, Armin Scholz om nog een paar anderen te noemen;). Silvio Samuel is door Shawn Ray net op tijd weggehaald want Milos dreigde hem over het randje te kegelen met de
enorme hoeveelheden gear, daarna kwamen ook de successen voor Silvio.

Milos is een legende m.b.t. zijn trainingen maar kwa voorbereidingen is hij wat minder gelukkig;).

Ik zal je iets verklappen. Ed heeft nooit precies gedaan wat hij moest doen en hoeveel wedstrijden heeft hij onder Milos' begeleiding gedraait? Hoe dat allemaal komt moet je aan Ed vragen. Ik ga dat hier niet neerzetten. Overigens was hij ook bij Chad niet bepaald een succes. Dennis James was qua grootte altijd wat minder dan 1 week out, dat zei ik al.

Dat van Silvio is onzin. Silvio had zich onder begeleiding van Milos al geplaatst voor de Olympia. Wanneer was Namat op het podium zoveel minder dan ervoor?

Ik geloof dat Jay er ook steevast beter uit ziet als hij 1-2 weeks out is, maar ligt dat puur aan z'n begeleiding?

Back
Naar boven