XXL Nutrition

Ronaldo met zijn metroman trekjes

k*t topics over Ronaldo altijd.
/care.

Willen jullie zijn billen likken ofzo?

Wat een eindbaas, allemaal zo gay shit doen en toch kwijlen alle vrouwen bij hem.

Lekker boeiend of hij wel of niet homoseksueelis. Dat hij daar niet voor uitkomt is alleen maar heel verstandig, de voetbalwereld is nog helemaal niet klaar voor homo's. Raken die proleten in de war van.

Meneer werkt ook in de reclamebusiness hè. Hij wordt graag gezien door vrouwen en het lijkt me niet dat een openlijk homocoïtusuele man het grote volk aantrekt.
Misschien staat er wel iets in zijn contract. ;) Gay = bad for business.

Willen jullie zijn billen likken ofzo?
:lick:

Deze moet natuurlijk altijd in ronaldo topics staan

2mouxxu.jpg

Ik zou hem ppen en baffen, no doubt.
+1

Lekker zijn gladde beentjes aanraken, tijdens het schoon likken van zijn Duitse helm..

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:18 ----------

Wat een eindbaas, allemaal zo gay shit doen en toch kwijlen alle vrouwen bij hem.
**** yeah. **** die rollen. Ik bezit mannelijke en vrouwelijke eigenschappen. Ronaldo verbergt dit zelf niet. Is alleen maar goed.

Dat noemen ze aandachtstekort.

Als je gay bent, en je wilt het verbergen, zou je dit juist nooit doen.

Gast is gewoon hetro, die nergens geen **** om geeft.

Misschien heeft dat russische modeletje die hij doet dat gedaan? Obvious:rolleyes:

Zwarte nagellak.. is dat niet voor emo's?

Als je gay bent, en je wilt het verbergen, zou je dit juist nooit doen.

Gast is gewoon hetro, die nergens geen **** om geeft.
Waarom zou hij het verbergen? Tegenwoordig wordt het overal haast aanvaard. Voor zijn voetbalvriendjes legt hij het uit als provoceren, maar eigenlijk staat hij gewoon met 1 been uit de kast :)

wtf dudes.. :hitit:

:p

iedereen op dit forum die hem niet zou doen is gewoon ****ing gay.

+1

overigens het laatste ronaldo topic waar ik de moeite neem erop te klikken -_-'

@BigT, misschien een idee om een optie toe te voegen aan de negeerlijst om topics met een bepaald trefwoord in de titel automatisch onzichtbaar te maken?

Nee Angelus, gewoon een gossip sectie aanmaken, dan kunnen de dames daar keuvelen over Ronaldo.

Pfff dat heeft ie van mij, ik draag dezelfde kleur. Wat een na-aper!

niet weer deze shit. wel grappig opzich maar het boeit volgens mij niemand hier (behalve de stalkers van ronaldo) iets

Nog van ze travo optreden van vorige avond, die gast heeft duidelijk wat te verbergen, dat met dat kind is ook een raar verhaal. Vlak na de uitschakeling van Portugal komt meneer ineens met het nieuws dat hij vader is geworden, en de moeder is afgekocht voor 15 miljoen euro, hmmm, het is dat mannen niet zwanger kunnen worden anders had ik em wel gesnopen.

ronaldo is zo metroseksueeldat hij wel zwanger kan worden

Terug
Naar boven