- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

+1
**** yeah. **** die rollen. Ik bezit mannelijke en vrouwelijke eigenschappen. Ronaldo verbergt dit zelf niet. Is alleen maar goed.Wat een eindbaas, allemaal zo gay shit doen en toch kwijlen alle vrouwen bij hem.
Waarom zou hij het verbergen? Tegenwoordig wordt het overal haast aanvaard. Voor zijn voetbalvriendjes legt hij het uit als provoceren, maar eigenlijk staat hij gewoon met 1 been uit de kastAls je gay bent, en je wilt het verbergen, zou je dit juist nooit doen.
Gast is gewoon hetro, die nergens geen **** om geeft.

FYI bodybuilders gaan voor een fullbody groom en rennen in strings.

iedereen op dit forum die hem niet zou doen is gewoon ****ing gay.
Nog van ze travo optreden van vorige avond, die gast heeft duidelijk wat te verbergen, dat met dat kind is ook een raar verhaal. Vlak na de uitschakeling van Portugal komt meneer ineens met het nieuws dat hij vader is geworden, en de moeder is afgekocht voor 15 miljoen euro, hmmm, het is dat mannen niet zwanger kunnen worden anders had ik em wel gesnopen.
niet weer deze shit. wel grappig opzich maar het boeit volgens mij niemand hier (behalve de stalkers van ronaldo) iets

In het voetbal niet. Er is een Engelse voetballer die uit de kast is gekomen in de jaren 90, die heeft zelfmoord gepleegd.Waarom zou hij het verbergen? Tegenwoordig wordt het overal haast aanvaard.