XXL Nutrition

Shocking News Ronnie Coleman bij BodyenFitshop.nl

1 uur en 3 kwartier gewacht.. het was het waard!
toen ik nog bij de voordeur stond in de rij, zij iemand achter mij: "Ze hebben een deurbel. Laten we aanbellen om te vragen of Ronnie mag komen buitenspelen."
hahaha xD

Bedankt b&f! Blij dat ik even langs ben gekomen :).

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Was leuk Ronnie in het echt te zien, maar als ik van te voren had geweten dat ik 1,5 uur in een naar vis stinkende, bloed hete winkel moest gaan staan. Dan was ik waarschijnlijk niet gegaan, wat een ellende voor een foto.

---------- Post toegevoegd 3 April 2013 om 19:37 ----------

1 uur en 3 kwartier gewacht.. het was het waard!
toen ik nog bij de voordeur stond in de rij, zij iemand achter mij: "Ze hebben een deurbel. Laten we aanbellen om te vragen of Ronnie mag komen buitenspelen."
hahaha xD

Jup dat was ik, kom maar met die karma hahaha!

ja die anderhalf uur was wel killing man

Waar waren jullie dan? Ik was vrij vroeg in Zwolle en hoefde maar een kwartier te wachten

amersfoort, kon ook amper eigelijk met ronnie praten, echt jammer, had veel vragen die ik wilde stellen, kwam niet echt ver :(

In Heerenveen hoefde je ook amper te wachten, ik in ieder geval. Ik had alleen helemaal geen vragen ofzo bedacht en heb dus ook niet met hem gesproken, opzich wel jammer.

Was gezellig in Heerenveen met REUS.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kwam vriendelijk over, alleen moet denk in amersfoort een lange zit voor hem geweest zijn, kon helaas niet zo lang praten als ik met phil vorig jaar had gedaan

Daaaaamn, jij bent de meest dandy bodybuilder die ik ooit heb gezien ^_^

Ronnie is zo'n leuke vent.

depx8y.jpg

Leuke foto's, vet shirt heeft ie aan ook!

• Topic Starter Topic Starter
Toffe foto's mannen! :thumbs:

Scoobz0r, Ronnie schrok wel he :D

Ralf

bannerfb.png

Laatst bewerkt:
haha prachtig, ronnie die gedwarft wordt door scoobzor.

foto van REUS en ronnie ergens te zien?

Terug
Naar boven