AndroidHealthClinic

Shocking News Ronnie Coleman bij BodyenFitshop.nl

Net terug uit Heerenveen. Hartstikke leuk om Ronnie te zien in real life! Vriendelijke kerel.
Bedankt Body en Fitshop:D

• Topic Starter Topic Starter
zometeen amersfoort! yeah buddddddy

Gvd en dan ben ik gwn nog in Belfast. Was t maar 2 weken later.

Ja ralf erg inndrukwekkend, ik ben weer gemotiveerd voorlopig! Waar komen de foto's te staan?

Zooo weer helemaal terug in Amsterdam :D Was echt super gaaf, wat een kerel zeg :cool:

Is er niemand met hem op de foto geweest?

Helaas zit ik nog op kantoor bij mijn stage en heb ik geen toestemming gekregen om te gaan :( Maar ja hopelijk posten mensen wat foto's.

Check b&fshop facebook pagina, en in de thread van REUS, ronnie lijkt wel een klein beertje naar REUS, haha!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was tof om hem eens in het echt te zien. Erg vriendelijk was hij ook.

Net terug van Zwolle, hij was idd erg vriendelijk en goed gehumeurd!

x3vfbk.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja ralf erg inndrukwekkend, ik ben weer gemotiveerd voorlopig! Waar komen de foto's te staan?
We verwachten alle foto's vanavond/morgenochtend te ontvangen van de fotograaf. Dan gaan ze direct op facebook :) Iedereen kan ze er dan afhalen.
Is er niemand met hem op de foto geweest?
UIteraard, in Heerenveen zo'n 100-150 man. Heeft Ronnie toch snel gedaan in een uurtje :)
Net terug van Zwolle, hij was idd erg vriendelijk en goed gehumeurd!

Leuke foto he! Ik heb respect voor hem. Tegen iedereen zo vrolijk en zo blij en bereid om met iedereen een praatje te maken. Hij was zeker enthousiast en geen Amerikaanse arrogantie gezien. Hoop dat hij volgend jaar weer komt!:cool:

Ralf

kwam vriendelijk over, alleen moet denk in amersfoort een lange zit voor hem geweest zijn, kon helaas niet zo lang praten als ik met phil vorig jaar had gedaan

Terug
Naar boven