XXL Nutrition

Ronnie Coleman voor de 8e keer.

ja wat een k*t leven is het om miljonair te zijn ...

eduardjanssen zei:
Ja een echt k*t leven dus, alleen weet hij dat nog niet.
Hij komt er te laat achter let op mijn woorden.

Iedereen geniet op zijn manier van et leven, hij doet et op deze manier. :)

• Topic Starter Topic Starter
Zolang Ronnie 3x per dag uit eten gaat, met name bij de black eye pie, dan wordt ie zeker 9x Mr.O
We,ve got some corn,beans, chicken and corn bread. Fantastisch!!!!

mark benen zei:
Zolang Ronnie 3x per dag uit eten gaat, met name bij de black eye pie, dan wordt ie zeker 9x Mr.O
We,ve got some corn,beans, chicken and corn bread. Fantastisch!!!!

ey zonder zn rijst word hij t niet hoor :D

Conza zei:
opzich is ie dat toch al wel...
maar hij zal ,naar mijn mening,toch nooit de naam van Arnold over kunnen nemen als grootste BBer aller tijden :no:

Aangezien algemene invloed iets anders is dan sportprestaties, zo is het in elke sport. Del Piero is een goede voetballer, Zidane ook. Maar toch zullen zij anders herinnert worden dan bijv Maradonna. Niet omdat ze minder of meer titels behaalden, maar omdat Maradonna meer een persoonlijkheid was, ook buiten het sportveld. :)

rtodeep zei:
The King mister ronnie coleman 8 times Mr Olympia
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Als Jay Cutler fan can ik maar een ding zeggen:

diep respect dat Ronnie zich de "belly-ban" heeft aangetrokken en zijn buik heeft weggewerkt. Hij staat er ook goed ge-ript bij en niet meer als een water-ballon zoals vroeger. Erg knap !

Cutler, you've got some work ahead...

ronnie weet gewoon presies wat de jury leden willen zien op dat moment

k denk dat hij volgend jaar weer iets groter zal zjn dan dit jaar maar weer net zo ripped

MightyDuck zei:
Aangezien algemene invloed iets anders is dan sportprestaties, zo is het in elke sport. Del Piero is een goede voetballer, Zidane ook. Maar toch zullen zij anders herinnert worden dan bijv Maradonna. Niet omdat ze minder of meer titels behaalden, maar omdat Maradonna meer een persoonlijkheid was, ook buiten het sportveld. :)
vandaar ook mn post ;)
want volgens mij,al wordt Ronnie 10x mister O,zal Arnold zn naam toch altijd boven de zijne blijven staan als Beste BBer aller tijden :yes:
door zn prestaties,en door wie is was/is en wat ie betekent heeft voor de BodyBuilding wereld

Laatst bewerkt:
MightyDuck zei:

Klopt.. Maar vind ronnie ook serieus wat persoonlijkheid hebben. Als ik ronnie laat zien in z'n films aan BB-leken, vinden ze hem steeds sympathiek..

Bracke zei:
Klopt.. Maar vind ronnie ook serieus wat persoonlijkheid hebben. Als ik ronnie laat zien in z'n films aan BB-leken, vinden ze hem steeds sympathiek..

Serieus? Sympathiek zal hij best zijn maar ik vind hem altijd zo "blij" overkomen. Yeaaah jippieeee yeah. En dan die gebaren met die handen in de lucht. Alleen daarom al heb ik nog nooit een Ronnie film afgekeken :o

ronnie is gewoon een simpele vent, zoals de meeste topatleten simpele zielen zijn. Niks mis mee hoor, maar echt interessant zijn ze niet.

MightyDuck zei:
Serieus? Sympathiek zal hij best zijn maar ik vind hem altijd zo "blij" overkomen. Yeaaah jippieeee yeah. En dan die gebaren met die handen in de lucht. Alleen daarom al heb ik nog nooit een Ronnie film afgekeken :o

Ronnie is eraan gaan in z'n films..

YEAH BUDDIEE!!!!

jay kan beter katoen gaan plukken ;)

"jay kan beter katoen gaan plukken "

Maar welk veel katoen, want hij zal een grote maat trui hebben .....

En wat Ronnie betreft : hij doet niet aan bodybuilding , hij is en leeft bodybuilding !

boogie zei:
ronnie is gewoon een simpele vent, zoals de meeste topatleten simpele zielen zijn. Niks mis mee hoor, maar echt interessant zijn ze niet.

Ja sorry hoor maar niet iedereen zoals jij ziet Kapitein Iglo als voorbeeld.. :rolleyes:

An zen armen te zien denk ik dat ronnie veel masturbeert

Terug
Naar boven