boogie
Huge Freak
- Waardering
- 6
ga eens inhoudelijk op mijn standpunt in.Ryu zei:Ja sorry hoor maar niet iedereen zoals jij ziet Kapitein Iglo als voorbeeld..![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga eens inhoudelijk op mijn standpunt in.Ryu zei:Ja sorry hoor maar niet iedereen zoals jij ziet Kapitein Iglo als voorbeeld..![]()

boogie zei:natuurlijk kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen, Mr. J.
Maar na 2 trainingsvideo's en een aantal schriftelijke en audiovisuele interviews kan ik toch wel een redelijk beeld vormen denk ik. Ook berust mijn stelling op voorbeelden van tal van andere topatleten. Uiteraard is het mogelijk dat Ronnie 'stiekem' er allerlei hoogdravende diepe gedachtes op na houdt. Alleen ik er geloof er niet in, dan was dat allang naar voren gekomen.
Maar jou vraag aan mij om mijn stelling te onderbouwen impliceert dat je het niet met mij eens bent, dus jij ziet in Ronnie wel zo'n persoon, of hoe moet ík dat zien?
klopt. maar dat wil in de VS nog niet zo heel veel zeggen hoor.MrJ zei:Ik heb te weinig info over Ronnie om zo'n uitgesproken mening erop na te houden.
Dacht wel dat hij gestudeerd had echter.
MrJ zei:Ik heb te weinig info over Ronnie om zo'n uitgesproken mening erop na te houden.
Dacht wel dat hij gestudeerd had echter.
wazzup zei:Education:
Bastrop High School 1982;
Grambling State University, 1986 (BS in Accounting, Cum Laude)
PS:
Children: Jamilleah Daniels
oftewel, er zijn wel meer dingen waar hij het niet over heeft in zijn video's.

AreZje zei:Cum laude .. tje tjing!
Maargoed wat eeder genoemt werd over Jay dat hij lang moet nadenken. Er zijn zat hele slimme begaafde mensen die verbaal en sociaal vaak onnozel overkomen.
vraagje weet jij of het veiligis om spullen te bestellen uit amerika via internet,boerenkool zei:

??norri zei:vraagje weet jij of het veiligis om spullen te bestellen uit amerika via internet,
zoja heb je vor mij dan een site??

AreZje zei:Cum laude .. tje tjing!
Maargoed wat eeder genoemt werd over Jay dat hij lang moet nadenken. Er zijn zat hele slimme begaafde mensen die verbaal en sociaal vaak onnozel overkomen.
KaLe zei:idd!! Cum Laude op universitair niveau vind ik toch wel wat zeggen!