AndroidHealthClinic

Ronnie Coleman voor de 8e keer.

natuurlijk kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen, Mr. J.

Maar na 2 trainingsvideo's en een aantal schriftelijke en audiovisuele interviews kan ik toch wel een redelijk beeld vormen denk ik. Ook berust mijn stelling op voorbeelden van tal van andere topatleten. Uiteraard is het mogelijk dat Ronnie 'stiekem' er allerlei hoogdravende diepe gedachtes op na houdt. Alleen ik er geloof er niet in, dan was dat allang naar voren gekomen.

Maar jou vraag aan mij om mijn stelling te onderbouwen impliceert dat je het niet met mij eens bent, dus jij ziet in Ronnie wel zo'n persoon, of hoe moet ík dat zien?

boogie zei:
natuurlijk kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen, Mr. J.
Maar na 2 trainingsvideo's en een aantal schriftelijke en audiovisuele interviews kan ik toch wel een redelijk beeld vormen denk ik. Ook berust mijn stelling op voorbeelden van tal van andere topatleten. Uiteraard is het mogelijk dat Ronnie 'stiekem' er allerlei hoogdravende diepe gedachtes op na houdt. Alleen ik er geloof er niet in, dan was dat allang naar voren gekomen.
Maar jou vraag aan mij om mijn stelling te onderbouwen impliceert dat je het niet met mij eens bent, dus jij ziet in Ronnie wel zo'n persoon, of hoe moet ík dat zien?

Ik heb te weinig info over Ronnie om zo'n uitgesproken mening erop na te houden.

Dacht wel dat hij gestudeerd had echter.

Ja Jay ook maar die is ook zo onnozel. Hij moet echt overal superlang over denken en als het er dan uit komt...nou dan kun je beter gaan zitten want het kan even duren.

Ik dacht dat er een belly ban zou zijn....

MrJ zei:
Ik heb te weinig info over Ronnie om zo'n uitgesproken mening erop na te houden.
Dacht wel dat hij gestudeerd had echter.

Education:
Bastrop High School 1982;
Grambling State University, 1986 (BS in Accounting, Cum Laude)

PS:
Children: Jamilleah Daniels

oftewel, er zijn wel meer dingen waar hij het niet over heeft in zijn video's.

wazzup zei:
Education:
Bastrop High School 1982;
Grambling State University, 1986 (BS in Accounting, Cum Laude)
PS:
Children: Jamilleah Daniels
oftewel, er zijn wel meer dingen waar hij het niet over heeft in zijn video's.

Cum laude .. tje tjing! :)

Maargoed wat eeder genoemt werd over Jay dat hij lang moet nadenken. Er zijn zat hele slimme begaafde mensen die verbaal en sociaal vaak onnozel overkomen.

heeft Ronnie een vrouw? indien ja, foto's?

AreZje zei:
Maargoed wat eeder genoemt werd over Jay dat hij lang moet nadenken. Er zijn zat hele slimme begaafde mensen die verbaal en sociaal vaak onnozel overkomen.

Ja idd en de leeghoofden ratelen maar door...

snik...waarom Jay?:cry:

Chapeau van Ronnie(oe lang gaat em nog doordoen eigenlijk?) ma ik had liever Jay zien winnen :D !!
Van marcus versta ik het niet,zo een "beest" en slechts 15de....

AreZje zei:

idd!! Cum Laude op universitair niveau vind ik toch wel wat zeggen!

Waarom zou Coleman moeite doen om heel geleerd over te komen? Hij is denk slim genoeg om in te zien dat mensen van iemand zoals hem toch al een bepaald beeld hebben ''zo groot en gespierd die moet wel dom zijn'' dus kan kan ik me voorstellen dat ie daar gewoon schijt heeft en als een beest tekeer gaat in de gym, hij is al 8 jaar lang de wereldkampioen, wat kan hem het allemaal boeien?

KaLe zei:
idd!! Cum Laude op universitair niveau vind ik toch wel wat zeggen!

Verschil qua niveau @ universiteiten in USA is dramatisch. Stelt echt geen ruk voor. Als het nou Yale of Princeton zou zijn geweest, dan was het nog wat.

ronnie nummer 1 jay 2e had i maar beter zijn best moeten doen hij heeft alles op alles gezet om te winnen maar is niet gelukt volgend jaar beter jay

Terug
Naar boven