XXL Nutrition

Roodheid gezicht

Toevallig Roaccutane gebruikt waardoor je huid erg dun door is geworden?
Roaccutane werkt iig erg goed tegen ook roseacne, enkel wordt je huid hier zo dun van dat het lange tijd na de kuur weer moet herstellen.

Verder heeft dit ook groot deel met je voeding te maken, veel soorten voeding verergeren de roodheid. Er is bepaalde creme van het merk Murad Redness Therapie die er goed werkt enkel betaal je hier zo 100 euro voor.

Er zijn altijd mogelijkheden om dit minder te laten worden, heb zelf van alles geprobeerd voor acne en die roodheid en na 2 jaar is me gezicht nu helemaal egaal.

Toevallig Roaccutane gebruikt waardoor je huid erg dun door is geworden?
Roaccutane werkt iig erg goed tegen ook roseacne, enkel wordt je huid hier zo dun van dat het lange tijd na de kuur weer moet herstellen.

Verder heeft dit ook groot deel met je voeding te maken, veel soorten voeding verergeren de roodheid. Er is bepaalde creme van het merk Murad Redness Therapie die er goed werkt enkel betaal je hier zo 100 euro voor.

Er zijn altijd mogelijkheden om dit minder te laten worden, heb zelf van alles geprobeerd voor acne en die roodheid en na 2 jaar is me gezicht nu helemaal egaal.
Ik was een ****ing communistische tomaat op roa, duurde enkele maanden voordat dat weer een beetje normaal werd.

Ik was een ****ing communistische tomaat op roa, duurde enkele maanden voordat dat weer een beetje normaal werd.

Haha ik weet hoe et voelt heb er zelf ook veel last van gehad maar bij mij lag het echt aan de te grote inname per dag (60 mg dacht ik, dermo zei dat kon maar achteraf veel spijt van).

Nu 2-3 jaar verder is me gezicht weer helemaal goed, enige wat ik er van over heb gebleven is dat me huid heel stuk dunner is geworden en gevoeliger maja daar valt mee te leven, door gebruik van een vochtinbrengde dagcreme..

Haha ik weet hoe et voelt heb er zelf ook veel last van gehad maar bij mij lag het echt aan de te grote inname per dag (60 mg dacht ik, dermo zei dat kon maar achteraf veel spijt van).

Nu 2-3 jaar verder is me gezicht weer helemaal goed, enige wat ik er van over heb gebleven is dat me huid heel stuk dunner is geworden en gevoeliger maja daar valt mee te leven, door gebruik van een vochtinbrengde dagcreme..

Heb zelf ook op 100 mg ED gezeten, maar vanaf m'n startdosis (40 mg ED) had ik het al. Hoezo had je spijt van 60 mg ED? Doorgaans prima dosering mits je geen anorexia hebt.

Heb zelf ook op 100 mg ED gezeten, maar vanaf m'n startdosis (40 mg ED) had ik het al. Hoezo had je spijt van 60 mg ED? Doorgaans prima dosering mits je geen anorexia hebt.

Omdat ik toen der tijd 65kg woog bij lengte van 1,80m dus vrij mager en je maar zoveel mg per kg gewicht mag in nemen.

En zowiezo hoe minder je slikt, dan wel voor langere tijd maar hierbij heb je stukken minder last van de bijwerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet of het iemand interesseert maar ik wou ff laten weten dat ik afgelopen week een behandeling gehad heb met laser.. beide wangen en neus met (redelijk) lichte instellingen en 1 proefplek met een zware instelling, hierdoor kreeg ik purpura (helemaal paarse plek)..

Resultaten zal ik laten weten mocht iemand geïntresseerd zijn ;)

Is altijd leuk, eventueel met foto's?

Bbers,

Ik heb last van permanente roodheid in me gezicht (neus + wangen) dat veel erger worden tijdens het trainen en koude wind, warmte schaamte enz.. Wie hebben nog meer last van permanente roodheid hier? hebben mensen hier ook net als mij zichtbare bloedvaatjes in gezicht (bij neus)?

Zo ja, wat doen jullie er aan? ik vind het ****ing lelijk namelijk.

:)
Hallo,

Ik ben onder behandeling geweest voor mijn sproeten bij een studio in Utrecht, EsthetiquE genaamd. Daar behandelen ze ook blooswangen en roodheid. Heb met een jongen gesproken die in de wachtruimte zat en zich daar ook aan liet behandelen. Hij was daar erg tevreden over.
Je wordt daar keurig behandeld naar volle tevredenheid.

Succes!

Herkenbaar, ik merk zelf ook dat mijn huid op sommige dagen erg slecht tegen parfum kan, dan begint het wat te prikkelen/irriteren.

Als je erg veel last hebt van blosen moet je is letten op je histamine in je voeding, kan erg veel schelen;)

Zolang het je psychisch niet belemmerd is het geen probleem toch?

Hallo,

Ik ben onder behandeling geweest voor mijn sproeten bij een studio in Utrecht, EsthetiquE genaamd. Daar behandelen ze ook blooswangen en roodheid. Heb met een jongen gesproken die in de wachtruimte zat en zich daar ook aan liet behandelen. Hij was daar erg tevreden over.

Succes!

lol 6 posts, 6 posts oer EsthetiquE.
Strong advertisement:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 12:51 ----------

Hallo,

Succes!

lol 6 posts, 6 posts over EsthetiquE.
Strong advertisement:rolleyes:

Inderdaad eigenlijk het enige wat je kan doen is bedekken met make-up.

om je sociale leven te redden, doe dit niet.:windup:

ga gewoon even langs de dokter,
laat je bloed nakijken etc.
hij vind vast wel iets wat helpt.
die man heeft er voor geleerd toch.

kan ook een allergie zijn van voeding.een kuur vasten op enkel water kan helpen

Terug
Naar boven