AndroidHealthClinic

RTL 5 ik heb het nog nooit gedaan

Nieuw seizoen is weer begonnen.

Marc zit er weer in en gaat nu in belgie op zoek naar vriendin. :roflol:

eerste blind-date is al gelijk niet op komen dagen :roflol:

:roflol: :roflol: :roflol:

Heb even zitten kijken hahaha

Dit is programma is echt één brok plaatsvervangende schaamte potverdomme. Zit die Marc aan een tafeltje dat mandje in zijn eentje op te vreten :roflol:

En die gelovige chicks zijn helemaal erg. Helemaal geïndoctrineerd door moeder en Jezus. Smerig wijf.

Fantastisch haha :roflol:

haha yessssssss seizoen 2

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Rob is een baas

Ik heb me ook ingeschreven.

Marc zegt in de intro dat hij ook nog nooit heeft gezoend, maar vorig seizoen had hij toch met die ook van dat paard viel gezoend?

edit; later in de aflevering laten ze het weer zien dus de hele intro is een leugen :mad:

Laatst bewerkt:
Gerda is een chagrijnige k*thoer

Marc verdient beter

stelletjes awkward brahs

Marc zegt in de intro dat hij ook nog nooit heeft gezoend, maar vorig seizoen had hij toch met die ook van dat paard viel gezoend?

edit; later in de aflevering laten ze het weer zien dus de hele intro is een leugen :mad:

Volgens mij is die opname van seizoen 1 nog..

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Gerda is een chagrijnige k*thoer

Marc verdient beter

Marc is een goude gast met hart op de juiste plek.

Wat een baas die Marc, het zou je vader maar zijn.

:roflol: :roflol: :roflol:

Heb even zitten kijken hahaha

Dit is programma is echt één brok plaatsvervangende schaamte potverdomme. Zit die Marc aan een tafeltje dat mandje in zijn eentje op te vreten :roflol:

En die gelovige chicks zijn helemaal erg. Helemaal geïndoctrineerd door moeder en Jezus. Smerig wijf.

Dat christelijke wijf haha :roflol:

Ik vind haar serieus lelijk, met haar biggenkop en lelleke gebit, en dan zeggen dat het 'het knapste meisje van het dorp is'
Wat is dat voor een incest dorp dan :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Wat een baas die Marc, het zou je vader maar zijn.

I see what you did there :roflol:

Dat christelijke wijf haha :roflol:

Ik vind haar serieus lelijk, met haar biggenkop en lelleke gebit, en dan zeggen dat het 'het knapste meisje van het dorp is'
Wat is dat voor een incest dorp dan :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

I see what you did there :roflol:

Zal wel zo'n gelovig k*tdorp zijn met inderdaad kinderen van de heer. In dit geval is de heer de plaatselijke priester die iedereen in het dorp heeft misbruikt.

Sowieso heel dat geen coïtus voor het huwelijk gedoe uit de bijbel gaat nergens over. Ze aanbidden de heilige maagd Maria. Als je een kind krijgt ben je geen maagd meer en als het kind niet van je man is ben je gewoon een h**r.

Zal wel zo'n gelovig k*tdorp zijn met inderdaad kinderen van de heer. In dit geval is de heer de plaatselijke priester die iedereen in het dorp heeft misbruikt.

Sowieso heel dat geen coïtus voor het huwelijk gedoe uit de bijbel gaat nergens over. Ze aanbidden de heilige maagd Maria. Als je een kind krijgt ben je geen maagd meer en als het kind niet van je man is ben je gewoon een h**r.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik woon in hetzelfde dorp als die christelijke inteelt trol :o

Terug
Naar boven