MuscleMeat

RTL 5 ik heb het nog nooit gedaan

23jisso.gif

Gister die aflevering even terug gekeken. Dat blonde wijf met die rare naam kan toch nooit maagd zijn als je die youtube filmpjes zag die even voorbij flitsten. Met haar 'ik ben te onzeker over mijn lichaam etc.' Dat viel wel te zien in die filmpjes ja...

Gister die aflevering even terug gekeken. Dat blonde wijf met die rare naam kan toch nooit maagd zijn als je die youtube filmpjes zag die even voorbij flitsten. Met haar 'ik ben te onzeker over mijn lichaam etc.' Dat viel wel te zien in die filmpjes ja...
Zij is echt de grootste aandachtsh**r ter wereld. Zou me niets verbazen als ze dagelijks gedoet wordt door 10 negerlullen om vervolgens aan het programma mee te doen om nog meer aandacht te krijgen.

Avital is echt geen maagd. No way.

Marc haha wat een fossiel is dat. Ik had allang naar de h**ren gegaan. En die ****in consulente van hem is echt een imbeciel. Waar the **** ze haar vandaan hebben getoverd.

Avital is echt geen maagd. No way.

Marc haha wat een fossiel is dat. Ik had allang naar de h**ren gegaan. En die ****in consulente van hem is echt een imbeciel. Waar the **** ze haar vandaan hebben getoverd.

Ze is zelf ook een fossiel....:p

Neemt die ook echt wat douchespulletjes mee als cadeau op de eerste date en dan afspreken in een paardenstal waar het waarschijnlijk keihard naar mest meurt. Die man wordt gewoon echt misbruikt voor wat kijkcijfers want een datingsconsulent die dat als idee oppert kunnen ze meteen naar de maan afschieten.

Hij heeft wel zijn prioriteiten op orde.
Disregard bitches
Acquire horse safety:o

:roflol: :roflol: :roflol:

prachtig dat wijf ligt te creperen van de pijn en hij staat dat paard te zoeken. En dan vervolgens het de meest succesvolle date ooit noemen.

Wat een idioot. :roflol: Ze zal gek zijn als ze op 2e date zal gaan met hem.

Forever a virgin...

• Topic Starter Topic Starter
ik zie dat meer het een geweldig programma vinden :D

ik zie dat meer het een geweldig programma vinden :D

Die oudere man werd ik gewoon beroerd van. Gewoon de manier waarop hij doet, hoe hij praat. Brrrr. :barf:

Die man kan net zo goed even naar de h**ren gaan want zoveel interesse voor haar had hij blijkbaar ook niet:p

Welke dag/zender/hoelaat komt dit altijd op tv?

Is dit ook in België te zien? Streamen ofzo?

Geniaal programma dit! Avital is zeker een aandachts h**r, but i whould hit! En die marc ja weet niet wat ik er van moet zeggen hahaha! Toch wel zielig voor hem, ik wist het wel was allang naar de h**ren gegaan!

Hahahah wat een programma...:P

Haha die Boy, heerlijk hoe simpel het leven kan zijn

Terug
Naar boven