MuscleMeat

RTL 7 sterkste man

Welke wedstrijd is dit dan?

Ik denk zelf wel dat het de wedstrijd van vorig jaar in Puttershoek zal zijn.
Is nog niet eerder voorgekomen dat ze een wedstrijd van 2 jaar geleden uitgezonden hebben

• Topic Starter Topic Starter
Ik wist het zelf ook niet goed. Maar ik kijk iig wel :)

Champions League.
Wel met machtig wereld record van Zydrunas op de boom

Trainen jullie weleens met het lopen van zo'n rol stof op je schouder? 130 kilo lijkt me niet zo veel voor dat onderdeel.

Whahah, ze zitten hier te BBQ-en en ik kijk Sm wedstrijd.

ik zit nu ook te kijken, jarno hams legt gewoon die wasmachine op zn kop hehe nekspieren:p

Keiharde gel he... M'n haar zat na het onderdeel nog steeds goed ;)

Zou je dan niet van sponsor moeten wisselen? Ipv Cup a Soup een haargel fabrikant :)

Die boom ging zo makkelijk dat ik dacht die gaat door tot de 215kg :)

Is het niet erg belastend voor je nek om een wasmachine op je hoofd te laten rusten? :O

Dat heeft hij in Training al eens gedaan 2 hh.
Hij heeft dezelfde Boom alleen is die van hem leeg 135kg en die van ons 100kg. Zijn boom is dus compacter en iets gemakkelijker in balans te houden.
Hij is officieel nog steeds de enige die 200kg of meer op de boom heeft gedaan..

• Topic Starter Topic Starter
Damm volgende week verder jammer genoeg ben ik dan op vakantie :( Maar met de vrachtwagen hadden de meeste wel aardig wat moeite

Dat heeft hij in Training al eens gedaan 2 hh.
Hij heeft dezelfde Boom alleen is die van hem leeg 135kg en die van ons 100kg. Zijn boom is dus compacter en iets gemakkelijker in balans te houden.
Hij is officieel nog steeds de enige die 200kg of meer op de boom heeft gedaan..

Hoe verloopt je herstel Jarno? ben ik wel even benieuwd naar...

Terug
Naar boven