XXL Nutrition

RTL 7 sterkste man

als het goed is komt dan volgende week deel 1`van sm van nl 2009

• Topic Starter Topic Starter
Dat zou mooi zijn die heb ik namelijk nog niet gezien :)

als het goed is komt dan volgende week deel 1`van sm van nl 2009

Ik denk het volgende:
Eerst deel 1 CL NL 2009 Terborg, de week daarop deel 2 CL NL 2009 Terborg, daarna deel 1 SM NL 2009 Vroomshoop en eind september deel 2 SM NL 2009 Vroomshoop.

Maar we zullen zien.....:D

Idd :D maar er staat me iets bij dat vorig jaar eerst de finale van nl op tv kwam, vond het toen apart omdat die grandprix wedstrijd altijd eerder wordt gehouden.

Naja hoe dan ook nu ik dit soort dingen op tv volg begin ik steeds meer geintresseerd te raken in powerliften enz miss is bb wel niet echt mijn richting :)

Sinds wanneer is een sq suit toegestaan bij sterksteman?
Ik dacht altijd dat sterksteman Raw was.

Tijdens deadlift trok Jarno hams een Metal squatter aan.
En won het onderdeel terwijl de andere deelnemers Raw trokken.

Dan had je de andere keren dat je gekeken hebt beter op moeten letten ;)
Deadlift of squatsuit mag je tijdens onderdelen gewoon dragen. Tenzij dit anders vermeld staat. En ik was zeker niet de enige die een suit aanhad. De andere droegen deze waarschijnlijk onder hun kleding..
JP en Tom hadden ook zeker een pak aan..

Dan had je de andere keren dat je gekeken hebt beter op moeten letten ;)
Deadlift of squatsuit mag je tijdens onderdelen gewoon dragen. Tenzij dit anders vermeld staat. En ik was zeker niet de enige die een suit aanhad. De andere droegen deze waarschijnlijk onder hun kleding..
JP en Tom hadden ook zeker een pak aan..

Idd.. Tom had en JP hadden het ook. Ik ben wel voorstander van RAW bij sterkste man, maar als het mag.. waarom dan niet?

Overigens ben ik bang dat Jarno hem ook wel getrokken had zonder dat pak ;)

Wat is je PR eigenlijk op de bak deadlift Jarno?

Dat is dan die 480kg die ik tijdens het NK 2008 trok. Had toen ook nog wel wat over. Denk zo'n 40 tot 60kg..
Kan op wedstrijden altijd wat extra's geven. Bovendien hadden we maar 1x met de bak getraind omdat deze vermaakt werd en een week voor de wedstrijd pas klaar was..
Dit jaar ben ik er niet aan toe gekomen om er mee te trainen..

Dat is dan die 480kg die ik tijdens het NK 2008 trok. Had toen ook nog wel wat over. Denk zo'n 40 tot 60kg..
Kan op wedstrijden altijd wat extra's geven. Bovendien hadden we maar 1x met de bak getraind omdat deze vermaakt werd en een week voor de wedstrijd pas klaar was..
Dit jaar ben ik er niet aan toe gekomen om er mee te trainen..
haha die presentator vroeg of het je zwakste onderdeel was ofzo, toen keek je hem aan van WTF echt prachtig. :roflol:

zaterdag nk op rtl7??

Volgens mij komt eerst de champions league

ik houd zowieso de video klaar om t op te nemen

Nou vorige week was het er niet op :S

Zat net even te kijken naar de strongmanwedstrijd in Nederland. Eerst zag ik die afgrijselijke blessure van Jarno, ik voelde de pijn toen ik die verbeten kop zag brullen. Maar dan die nuchterheid: Verslaggever: Eerst geweldig gepresteerd op het eerste onderdeel vervolgens komt Jarno ertussen: en dan lig je daar, met je goede gedrag...wat heb ik gelachen zeg:-)

zijn dag kon niet meer kapot......
begint weer!

Ik stond er mooi op :D

Niemand toevallig opgenomen en op het internet geplaatst?

Terug
Naar boven