- Waardering
- 1.436
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat er een paar tussen lopen waar je niks meer van gehoord hebt.
Fekete heeft toch ooit 200 stone in Hongarije gelegd?
Hij heeft toen zelfs een WR poging gedaan 231kg was dat volgensmij

Die ontknoping op de powerstairs was wel gruwelijk hoor, jammer dat Wout op die laatste trede wat slomer was.
Dat was zeker jammer! Maar ook echt indrukwekkend hoe snel en makkelijk de Finnen die stones erop legden!
Die ontknoping op de powerstairs was wel gruwelijk hoor, jammer dat Wout op die laatste trede wat slomer was.
ik had het nog niet gezien, zat met gekromde tenen te kijken naar de powerstairs...
Wat slomer zeggen ze dan. Hij begon wat later aan de 275kg en was bijna snel genoeg boven.
Je bedoelt het goed dat snap ik, maar het zit zo in de Nederlandse taal om het wat negatief te laten klinken.
Las het laatst ook nog ergens dat iemand de strijd om de 1e plaats had verloren. Die man werd 2e en dat was z'n beste prestatie ooit. Maar in het nieuwsbericht staat het dan toch wat negatief. Zo jammer !

ik had het nog niet gezien, zat met gekromde tenen te kijken naar de powerstairs...
Ik ook, al had ik het wel al eens gezien, maar ik heb nagenoeg geen geheugen meer van het zuipen, dus dat heeft ook zo zijn voordelen zie je maar!

Heb je het opgenomen? Kun je volgende week weer vol spanning genieten!Ik ook, al had ik het wel al eens gezien, maar ik heb nagenoeg geen geheugen meer van het zuipen, dus dat heeft ook zo zijn voordelen zie je maar!![]()

Heb je het opgenomen? Kun je volgende week weer vol spanning genieten!![]()