Doetze
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk om te zien hoe de Hongaren de wedstrijd voor zichzelf hadden geconstrueerd...
Je bedoelt de onderdelen voor/van de wedstrijd op het lijf schrijven van de Hongaren?
Precies.
Je moet natuurlijk nog steeds sterk zijn om uberhaupt een onderdeel te winnen, maar nu was het wel opvallend dat er alleen onderdelen waren waar de Hongaren goed op waren. Er was zelfs een bizar onderdeel: het 'schouderen' van een 150kg steen. Het was duidelijk dat de meeste deelnemers dit ter plekke voor het eerst probeerden...
Waarom? Sterkste man = allround sterkste, dus niet net die dag niet omdat een paar onderdelen je niet liggen. Dat je zwakke onderdelen hebt geldt voor iedereen uiteraard maar daar moet je dan harder aan werkenMaar dit geeft wel aan dat Sterkst Man als sport nog professioneler moet worden.

Waarom? Sterkste man = allround sterkste, dus niet net die dag niet omdat een paar onderdelen je niet liggen. Dat je zwakke onderdelen hebt geldt voor iedereen uiteraard maar daar moet je dan harder aan werken![]()
Ja maar mijn punt is dus dat dat niet zou moeten uitmaken omdat je als strongman atleet allround sterk moet zijn.Mijn punt is meer dat de uitslag van deze wedstrijd mede bepaald is door het ontwerp vanachter een bureau. Dat vind ik jammer en gaat ten koste van de sport.
Ja maar mijn punt is dus dat dat niet zou moeten uitmaken omdat je als strongman atleet allround sterk moet zijn.