AndroidHealthClinic

RTL 7 sterkste man

Heb net het vrachtwagen onderdeel gezien, jezus zeg, wat een dikke pech voor Jarno. Toch nog redelijk goed geplaatst gezien de omstandigheden. :)

Mooi om Tom weer in actie te zien.

We gaan weer terug tot aan 2002 ofzo? Altijd leuk om te zien, maar word toch wel moe van die eindeloze herhalingen...

Laatst bewerkt:
Volgens mij waren er toch wel wat meer die een suit aanhadden..
Die hadden deze alleen verstopt onder hun shirt..
Bak deadlift is 35cm hoog. Niet te diep en niet te hoog. Zo blijft het een deadlift en als je wat vaker met een pak oefent kan je er toch zo'n 5 tot max 10% meer mee pakken.
Moet deze wel goed zitten..
Ik had in het verleden een inzerpak en deze vond ik fijner tijdens herhalingen als max. Al heb ik in dat pak tijdens een training wel de 380 gepakt.
M'n metal squatsuit vind ik eerlijk gezegd weer prettiger om reps inte deadliften. En m'n metal kingpro deadlifter geeft weer superveel steun onderin met squatten.. Dus zeg het maar hoe het werkt.

Heb jij geen filmpje van die 380 deadlift Jarno?

Hoe zit het eigenlijk met sterksteman producties? vroeger was het in de UK enzo populair en werd er beter gefilmd. tegenwoordig valt het tegen vind ik..

En voor Jarno en de rest die gister op tv was.. JULLIE vielen me vies tegen, een stel onsportieve sukkels zijn jullie.. Vroeger als je een onderdeel deed tegen iemand dan had je het respect om er bij te blijven staan, aanmoedigen!
Nu lopen jullie gewoon weg! deze mentaliteit komt de sport niet ten goede Jarno!!

Ik verwacht dat de volgende keer er meer kameraadschap te zien! Ook tegen buitenlanders...

Hoe zit het eigenlijk met sterksteman producties? vroeger was het in de UK enzo populair en werd er beter gefilmd. tegenwoordig valt het tegen vind ik..

En voor Jarno en de rest die gister op tv was.. JULLIE vielen me vies tegen, een stel onsportieve sukkels zijn jullie.. Vroeger als je een onderdeel deed tegen iemand dan had je het respect om er bij te blijven staan, aanmoedigen!
Nu lopen jullie gewoon weg! deze mentaliteit komt de sport niet ten goede Jarno!!

Ik verwacht dat de volgende keer er meer kameraadschap te zien! Ook tegen buitenlanders...
Ga even ergens anders huilen, waar heb je het over kerel? 'onsportieve sukkels?'

We gaan weer terug tot aan 2002 ofzo? Altijd leuk om te zien, maar word toch wel moe van die eindeloze herhalingen...

Zie je liever 2011 5 keer achter elkaar?
RTL heeft alleen de rechten van deze wedstrijden. Had ook graag andere SCL wedstrijden op RTL gezien. Helaas willen ze daar niet voor betalen.
Maar dit is toch nog altijd beter als niets.. :D

Heb jij geen filmpje van die 380 deadlift Jarno?

Nee geen filmpje van. Film nooit tijdens trainingen. Dat ik al een foto maak is al apart... Maar wil dit jaar eindelijk eens naar die f*cking 400kg. Die zal ik dan laten zeker filmen.. :D

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 11:38 ----------

"Champ" Je wil een reactie? fl**ker toch een ****ing eind op zielige nageboorte die je bent!!Als je een echte vent bent zeg je wat je van me vindt en dan doe je dat met je echte naam erbij..
Ga lekker bij Roy van Forst op de thee.. Gezellig over mij zitten zeiken en een plan smeden wat nu te rellen?
Wat een zielig ventje ben je!

Zo hier heb je een reactie.. Kan je lekker stoer vinden dat ik zo reageer. Maar verder doe je me niks jochie ..

:D

Laatst bewerkt:
Champ is iemand, die enkel en alleen maar op het forum zit om te treiteren en vindt het een kik om de meest rare discussie's op te voeren.

Denk dat de meeste mensen dat wel door zullen hebben ondertussen hier.

Misschien dat een eventuele moderator maar eens moet overwegen om dit persoon hier te verwijderen?

Vind overigens dat sterkste mannen onderling altijd sportief met elkaar omgaan - ook op internationaal niveau. Dat zie je in weinig andere sporten terug.

mooie koprol Jarno :D

Wat een totale onzin dit... als er één sport is waar het onderling respect en het aanmoedigen naar elkaar toe groot is, dan is het wel de strongman-sport. Vaak nog veel groter zelfs dan in het powerlifting.

RTL heeft alleen de rechten van deze wedstrijden. Had ook graag andere SCL wedstrijden op RTL gezien. Helaas willen ze daar niet voor betalen.

Ja, dat is ook zo. Tis gewoon zo dat als je al jarenlang deze uitzendingen bekijkt, je af en toe een beetje moe ervan wordt als iets voor de vijfde keer uit wordt gezonden... er zijn zoveel krachtsport evenementen die uitgezonden zóuden kunnen worden. Maar ik snap ook wel hoe het zit met de uitzendrechten en dergelijke. We moeten maar blij zijn dat er überhaupt nog íéts wordt uitgezonden.

Wat laat je je toch gaan Jarno. Een professional strongman als jij moet toch boven zo'n "Champ" staan als je weet dat deze sukkel zelf onsportief is ( hij was toch door de mand gevallen met doping? ). Ten tweede.."Champ" vindt dan ook zijn vriend Petrof een onsportieve sukkel m.b.t strongman wedstrijden.

Wat laat je je toch gaan Jarno. Een professional strongman als jij moet toch boven zo'n "Champ" staan als je weet dat deze sukkel zelf onsportief is ( hij was toch door de mand gevallen met doping? ). Ten tweede.."Champ" vindt dan ook zijn vriend Petrof een onsportieve sukkel m.b.t strongman wedstrijden.

Allereerst ben ik een mens. Daarna pas een "Strongman"
Heb de reactie met een smile geschreven.. Gewoon omdat hij me verder niets doet.. Het is een wedstrijd uit 2007 en "champ" reageert alsof het van afgelopen seizoen was.. Geeft al aan dat zijn reactie er weer één is uit z'n kleine hersenmassa waar erg veel frustratie in zit. Veel ruimte voor andere niet psychotische gedachten zal er dan niet zijn. :D

Haha..natuurlijk ben je een mens.

@ "Champ" hoezo zijn strongmen onsportief? Als je terugkijkt naar de CLH van 2009 in Terborg was o.a Misha Koklyaev zeer sportief om Jarno te helpen toen hij geblesseerd raakte. Denk dat "Champ" nog steeds last heeft van opgekropte frustratie en dat af wil reageren door o.a zulke onzin te posten.

Of wat te denken over dat Jarno tijdens deze wedstrijd uit 2007 zijn bergschoenen voor het vrachtwagentrekken had uitgeleend? (- ondanks de frustratie, omdat er veel fout ging)

Lijkt mij een duidelijk voorbeeld van sportief gedrag onderling.

Nee geen filmpje van. Film nooit tijdens trainingen. Dat ik al een foto maak is al apart... Maar wil dit jaar eindelijk eens naar die f*cking 400kg. Die zal ik dan laten zeker filmen.. :D

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 11:38 ----------

"Champ" Je wil een reactie? fl**ker toch een ****ing eind op zielige nageboorte die je bent!!Als je een echte vent bent zeg je wat je van me vindt en dan doe je dat met je echte naam erbij..
Ga lekker bij Roy van Forst op de thee.. Gezellig over mij zitten zeiken en een plan smeden wat nu te rellen?
Wat een zielig ventje ben je!

Zo hier heb je een reactie.. Kan je lekker stoer vinden dat ik zo reageer. Maar verder doe je me niks jochie ..

:D
haha:D

Als iemand mij van iets beschuldigd en ik ben me van geen kwaad bewust dan trek ik me er niets van aan.. jullie trekken je er wel veel van aan.

Je kan vinden over mij wat je wilt, maar heel nederland heeft het op tv gezien.

Tymboo zegt dat strongman juist de meeste samenhorigheid is, waarom is dan te zien dat de mensen bij elkaar weglopen.

Ik zag je weglopen terwijl en tegenstander nog bezig was en daar sprak ik je op aan.

Dan teksten over naar een moderator stappen.. wat is het idee, iedereen die niet naar onze mond praat moet weg? zoals in vele oorlogslanden?

En dat ik positief bevonden ben dat zou mij slecht staan? en daar denk je mij mee naar benee te halen? haha grappig want ik kijk juist neer op de mensen die gebruiken en nog steeds ontkennen en de spelletjes van de maatschappij moeten spelen om mensen de indruk te geven dat ze clean zijn. ik ben er nooit voor weggelopen en was er altijd eerlijk over.

dus nogmaals.. ik ben van mening dat het erg onsportief was dat jij en andere atleten bij elkaar wegliepen en elkaar niet aanmoedigden zoals het hoort! en ik spreek hier over die specifieke wedstrijd.

die champ XD...jij hebt zowieso zwarte band 7e dan mierennken

Champ: ik kan bevestigen dat strongman echt een sport van de saamhorigheid is. De vriendschap en respect voor elkaar in deze sport heb ik nog nooit ergens anders gezien. Ik hoop dat je snapt dat wat je op tv ziet een momentopname is. Dat weerspiegelt natuurlijk niet de werkelijkheid. Je weet niet wat er aan vooraf gegaan is. Een atleet kan bv intens teleurgesteld zijn het beoogde gewicht niet te halen. En vergeet uit onvrede de andere aan te moedigen.

Jarno is mijn inziens de drager van de strongman sport op het moment in NL. Hij heeft me zo vaak geholpen, en als concurrent in de sport had hij dit echt niet hoeven doen (en niet alleen mij). Dus om hem daar op aan te spreken vind ik ongepast. Heb je hem dat in eerdere afleveringen zien doen? Nee, volgens mij niet! Ik zag het tegenovergestelde...

Ander voorbeeld; voorafgaand aan de Sterkste man van NL 2011 zijn Jan en ik een hapje samen gaan eten. Zo kan ik nog een tal van voorbeelden noemen.

Het is ronduit bij de meesten bekend dat deze sport de sport is van de grote vriendelijke reus die in een monster verandert zodra hij de arena betreedt. Daarbuiten zijn de meesten 2 handen op 1 buik.

Terug
Naar boven