TeamSjonnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij waren er toch wel wat meer die een suit aanhadden..
Die hadden deze alleen verstopt onder hun shirt..
Bak deadlift is 35cm hoog. Niet te diep en niet te hoog. Zo blijft het een deadlift en als je wat vaker met een pak oefent kan je er toch zo'n 5 tot max 10% meer mee pakken.
Moet deze wel goed zitten..
Ik had in het verleden een inzerpak en deze vond ik fijner tijdens herhalingen als max. Al heb ik in dat pak tijdens een training wel de 380 gepakt.
M'n metal squatsuit vind ik eerlijk gezegd weer prettiger om reps inte deadliften. En m'n metal kingpro deadlifter geeft weer superveel steun onderin met squatten.. Dus zeg het maar hoe het werkt.
Ga even ergens anders huilen, waar heb je het over kerel? 'onsportieve sukkels?'Hoe zit het eigenlijk met sterksteman producties? vroeger was het in de UK enzo populair en werd er beter gefilmd. tegenwoordig valt het tegen vind ik..
En voor Jarno en de rest die gister op tv was.. JULLIE vielen me vies tegen, een stel onsportieve sukkels zijn jullie.. Vroeger als je een onderdeel deed tegen iemand dan had je het respect om er bij te blijven staan, aanmoedigen!
Nu lopen jullie gewoon weg! deze mentaliteit komt de sport niet ten goede Jarno!!
Ik verwacht dat de volgende keer er meer kameraadschap te zien! Ook tegen buitenlanders...
We gaan weer terug tot aan 2002 ofzo? Altijd leuk om te zien, maar word toch wel moe van die eindeloze herhalingen...

Hoe zit het eigenlijk met sterksteman producties? vroeger was het in de UK enzo populair en werd er beter gefilmd. tegenwoordig valt het tegen vind ik..
En voor Jarno en de rest die gister op tv was.. JULLIE vielen me vies tegen, een stel onsportieve sukkels zijn jullie.. Vroeger als je een onderdeel deed tegen iemand dan had je het respect om er bij te blijven staan, aanmoedigen!
Nu lopen jullie gewoon weg! deze mentaliteit komt de sport niet ten goede Jarno!!
Ik verwacht dat de volgende keer er meer kameraadschap te zien! Ook tegen buitenlanders...

Hoe zit het eigenlijk met sterksteman producties? vroeger was het in de UK enzo populair en werd er beter gefilmd. tegenwoordig valt het tegen vind ik..
Zie je liever 2011 5 keer achter elkaar?
RTL heeft alleen de rechten van deze wedstrijden. Had ook graag andere SCL wedstrijden op RTL gezien. Helaas willen ze daar niet voor betalen.
Maar dit is toch nog altijd beter als niets..![]()
Wat laat je je toch gaan Jarno. Een professional strongman als jij moet toch boven zo'n "Champ" staan als je weet dat deze sukkel zelf onsportief is ( hij was toch door de mand gevallen met doping? ). Ten tweede.."Champ" vindt dan ook zijn vriend Petrof een onsportieve sukkel m.b.t strongman wedstrijden.

hahaZie je liever 2011 5 keer achter elkaar?
RTL heeft alleen de rechten van deze wedstrijden. Had ook graag andere SCL wedstrijden op RTL gezien. Helaas willen ze daar niet voor betalen.
Maar dit is toch nog altijd beter als niets..
Nee geen filmpje van. Film nooit tijdens trainingen. Dat ik al een foto maak is al apart... Maar wil dit jaar eindelijk eens naar die f*cking 400kg. Die zal ik dan laten zeker filmen..
---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 11:38 ----------
"Champ" Je wil een reactie? fl**ker toch een ****ing eind op zielige nageboorte die je bent!!Als je een echte vent bent zeg je wat je van me vindt en dan doe je dat met je echte naam erbij..
Ga lekker bij Roy van Forst op de thee.. Gezellig over mij zitten zeiken en een plan smeden wat nu te rellen?
Wat een zielig ventje ben je!
Zo hier heb je een reactie.. Kan je lekker stoer vinden dat ik zo reageer. Maar verder doe je me niks jochie ..
![]()