Fitness Seller

RTL 7 sterkste man

Gewoon negeren zulke reacties.

Sportiviteit in sterkste man is ongekend, dat kan je echt niet tegen spreken. Niet iedereen is bevriend met elkaar natuurlijk maar normaal gesproken kan je vrijwel overal trainen, iedereen helpt je en je wordt door iedereen aangemoedigd onderling.

:lol:

Kijk net Hogs gone wild op discoverychannel

Laatst bewerkt:
hahahaha, klopt in ieder geval wel qua hoeveelheid. Was idd een gril waar men onbeperkt stauwen kon. hahaha

Hoe zit het eigenlijk met sterksteman producties? vroeger was het in de UK enzo populair en werd er beter gefilmd. tegenwoordig valt het tegen vind ik..

En voor Jarno en de rest die gister op tv was.. JULLIE vielen me vies tegen, een stel onsportieve sukkels zijn jullie.. Vroeger als je een onderdeel deed tegen iemand dan had je het respect om er bij te blijven staan, aanmoedigen!
Nu lopen jullie gewoon weg! deze mentaliteit komt de sport niet ten goede Jarno!!

Ik verwacht dat de volgende keer er meer kameraadschap te zien! Ook tegen buitenlanders...

Ik lees dit nu pas en moet hier echt even iets over kwijt........Als je spreekt over kameraadschap dan doe je Jarno in je verhaal echt te kort. Wat jij zag was waarschijnlijk een moment opname en om hem op basis daarvan als sukkel te betitelen vind ik erg kort door de bocht. Als ik alleen al voor mezelf praat heb ik Jarno altijd al ervaren als iemand die juist ALTIJD voor een ander klaar staat, zelfs toen ik net kwam kijken in dit wereldje nam Jarno altijd de moeite om je door moeilijke situatie's heen te schreeuwen en je tips te geven. En dat doet hij niet alleen bij mij maar hij is altijd heel positief/sportief betrokken bij de wedstrijden. En ook tegen buitenlanders! Vraag mijn maatje Jan Wagenaar maar :)

Laatst bewerkt:
`
Goed gesproken Peter. Zo is het. Topic kan gesloten worden.

Dat is waar! Nou in ieder geval geen aandacht dan meer schenken aan flut commentaar van "Champ".

Je kan vinden over mij wat je wilt, maar heel nederland heeft het op tv gezien.

Ik zag je weglopen terwijl en tegenstander nog bezig was en daar sprak ik je op aan.

dus nogmaals.. ik ben van mening dat het erg onsportief was dat jij en andere atleten bij elkaar wegliepen en elkaar niet aanmoedigden zoals het hoort! en ik spreek hier over die specifieke wedstrijd

Dus..... jij wil nu gaan zeuren over 1 onderdeel? De Laadrace?
Zoals je misschien gezien had moest ik bijna 3 truckpulls doen.. M'n benen zaten na de Laadrace behoorlijk vol en moest daarvoor ff door de fysio onder handen genomen worden... Want ik zat midden in een wedstrijd!.
En niet in een show waar ik op mijn tegenstander moet wachten van "champ"omdat hij anders als een verschrikkelijk zeikwijf begint te zeuren.

Er staat bovendien nergens in de wedstrijdregels dat je op de tegenstander moet wachten. De ene keer doe je het wel, een andere keer heb je wel iets anders aan je kop..
Scheelt wel dat jij verstand van zaken hebt een ook wedstrijden op internationaal niveau gedaan hebt...

Je bent zeker een "champ" Het allergrootste zeikwijf hier op het forum!!
Gefeliciteerd. Je staat ver boven eventuele andere zeikerds hier op het forum..

Laatst bewerkt:
zo wanneer komt eigenlijk de volgende wedstrijd weer op RTL7? Is dat die ene met mij en al mijn kameraden?

• Topic Starter Topic Starter
Ja net als die ****ing redbull ice skate geouwehoer van 2 weken geleden ofzo.
Wat een nep zooi was dat zeg.
Kostbare zendtijd verspilling !!

Dus..... jij wil nu gaan zeuren over 1 onderdeel? De Laadrace?
Zoals je misschien gezien had moest ik bijna 3 truckpulls doen.. M'n benen zaten na de Laadrace behoorlijk vol en moest daarvoor ff door de fysio onder handen genomen worden... Want ik zat midden in een wedstrijd!.
En niet in een show waar ik op mijn tegenstander moet wachten van "champ"omdat hij anders als een verschrikkelijk zeikwijf begint te zeuren.

Er staat bovendien nergens in de wedstrijdregels dat je op de tegenstander moet wachten. De ene keer doe je het wel, een andere keer heb je wel iets anders aan je kop..
Scheelt wel dat jij verstand van zaken hebt een ook wedstrijden op internationaal niveau gedaan hebt...

Je bent zeker een "champ" Het allergrootste zeikwijf hier op het forum!!
Gefeliciteerd. Je staat ver boven eventuele andere zeikerds hier op het forum..

Jammer dat jij je als groot sportman zo laat kennen. Zeker tegen iemand waarvan al werd gezegd dat hij graag mag provoceren.

Ik kijk ook al vanaf dat ik een broekkie was naar sterkste man wedstrijden (waar dus ook mijn passie voor krachsport wegkomt), en mijn beeld is ook dat het er altijd ontzettend sportief aan toegaat. En het wordt ook door iedereen in deze thread bevestigd, je zou er dus boven moeten staan.

Jammer dat jij je als groot sportman zo laat kennen. Zeker tegen iemand waarvan al werd gezegd dat hij graag mag provoceren.

Ik kijk ook al vanaf dat ik een broekkie was naar sterkste man wedstrijden (waar dus ook mijn passie voor krachsport wegkomt), en mijn beeld is ook dat het er altijd ontzettend sportief aan toegaat. En het wordt ook door iedereen in deze thread bevestigd, je zou er dus boven moeten staan.

Soms is het ook net een echt mens he die Jarno:D

Terug
Naar boven