Fitness Seller

Rug/biceps dag na shoudertraining?

aerdpel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Ben het schema van Kris Gethin van bodybuilding.com aan het volgen.
Alles verloopt tot zover heel goed maar zit met een probleem: hij traint vaak op zondag ook in de gym.. Hier is ie natuurlijk niet open dan.

Nu heb ik gisteren schouders getraint, zou ik vandaag rustdag hebben en morgen rug/biceps doen. Maar omdat ik op deze manier zondag benen zou moeten trainen dacht ik het gewoon allemaal een dagje eerder te verschuiven dus:

dinsdag had ik rust
woensdag: Schouders
Donderdag: rug en biceps? (doen of niet? toch wel wat pijn in linkerschouder maar valt goed mee)
vrijdag: benen

Mijn vraag is dus, schouders toch volledig laten rusten en benen dan maar na het weekend doen? of rustdagje verplaatsen/laten vallen?

Over je schouders zou ik me niet zo heel druk maken, meer om je biceps. Met rug gebruik je vooral de achterkant van je schouders, die kunnen wel wat hebben. Hoeveel oefeningen doe je voor schouders? Als je 1 per schouderkop doet, dus drie intotaal, zal je er niet veel last van hebben.

De heilige tip is dat je het uit moet proberen. Kijk of je het kan hebben en hoe het bevalt, dan kan je nog altijd je schema aanpassen.

Q

Terug
Naar boven