XXL Nutrition

Rug foto

benikgewoon

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m73
Rug aangespannen, rug = koud had vandaag triceps en schouders getraind.

Ik wou even weten wat ik aan mijn rechterkant zou kunnen doen, ze zijn niet hetzelfde terwijl ik ze even hard pak.

Iemand kan me helpen?

IMG-20110918-00002[1].jpg

Rug aangespannen, rug = koud had vandaag triceps en schouders getraind.

Ik wou even weten wat ik aan mijn rechterkant zou kunnen doen, ze zijn niet hetzelfde terwijl ik ze even hard pak.

Iemand kan me helpen?

zorg ervoor dat je precies dezelfde goede en symetrische beweging maakt met beide kanten, als dit niet lukt moet je desnoods een lager gewicht pakken, ook kan je gewoon rechts wat extra trainen door middel van machines, machines zorgen ervoor dat je bij bijna alle oefeningen je rechter of linkerkant kan isoleren

• Topic Starter Topic Starter
zorg ervoor dat je precies dezelfde goede en symetrische beweging maakt met beide kanten, als dit niet lukt moet je desnoods een lager gewicht pakken, ook kan je gewoon rechts wat extra trainen door middel van machines, machines zorgen ervoor dat je bij bijna alle oefeningen je rechter of linkerkant kan isoleren

ja beter want dit ziet er niet uit

foto is ook niet helemaal recht genomen en je staat niet helemaal recht, kan er dus niet echt veel van zeggen zo..

Zie dat je goed vooruit bent gegaan, mooi om te zien.

hallo,
ik heb exact het zelfde probleem gehad. Ik trainde bijde kanten even zwaar. ik heb het opgelost bij de kant waar het minder ontwikkeld was elke oefening een setje extra aan die kant te doen.

Groetjes,

gewoon door trainen en daar niet op letten. Lichaam streeft zowiezo automatisch naar evenwicht/balans dus komt na een tijd wel inorde. Zeker niet een kant meer trainen dan de andere kant.

Spijtig dat je hiervoor hebt moeten kuren, erg zwak.

En ja, we weten allemaal dat je gekuurd hebt, zelfs Tremendes geloofd geen **** van je "een vriend van mij" verhaal.

Laatst bewerkt:
Voel je je nu goed critmonster?
Krikt het je eigenwaarde op om dit soort dingen over andere mensen te zeggen?
Dat is toch een persoonlijke keuze, laat die lekker aan hen.
En het gaat toch om het resultaat? Niet om wat er voor gedaan is.
Je spreekt toch ook niet meer waardering uit als iemand het zonder op zijn voeding te letten heeft gedaan? Dan zeg je toch niet dat dat knapper is dan als hij er wel op had gelet? Doe dat dan ook niet met kuren.

@topicstarter:
Het ziet er wel scheef uit zo, maar komt wellicht ook door de pose?
Als je het ook altijd in de spiegel ziet, goed letten op je uitvoering in de gym. Gelijkzijdig trekken.
Rug ziet er goed uit!:thumbs:

Terug
Naar boven